دسته‌بندی نشده · آوریل 12, 2022 0

معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی وسواس | فریبرز پویان



معرفی کتاب صوتی وسواسفریبرز پویان در کتاب صوتی وسواس داستان دکتر تازه‌کاری را روایت می‌کند که در دوران جبهه شاهد کشتار و خشونت فراوانی‌ بوده؛ اثرات چنین تجربه‌ای تا سال‌ها پس از جنگ همراه او باقی مانده و وسواس‌های فکری زیادی را برای او به بار آورده است.

درباره کتاب صوتی وسواس:

کتابی که پیش‌روی شماست، داستان مرد جوانی ا‌ست که تازه دوره‌ی پزشک عمومی را تمام کرده و باید برود سربازی؛ آن هم در دوره‌ای که سربازی مساوی‌ست با جبهه رفتن. او در منطقه‌ی جنگی به‌ناچار سرباز دشمن می‌کشد و شاهد کشتار زیادی‌ست. دوران سربازی او به پایان می‌رسد، جنگ هم تمام می‌شود اما کابوس‌ها و وحشت‌هایش نه. اثرات و زخم‌هایی که جنگ بر روان او وارد ساخته، چنان تأثیری بر او می‌گذارد، که تا سال‌های سال از آن خلاصی نمی‌یابد.

فریبرز پویان که خود روانشناس است، در این کتاب دست به خلق داستانی روانشناختی زده که از هزارتوی آن می‌توان به مشکلات قشری پی برد که اغلب از کنار آن‌ها بی‌تفاوت عبور می‌کنیم. خوب است اشاره کنیم که خوانش این کتاب بر عهده‌ی سیما مشایخی بوده و صدای گرم او دوچندان کتاب صوتی وسواس را خواندنی و پرکشش‌تر ساخته است.

کتاب صوتی وسواس مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های روانشناختی و دفاع مقدس علاقه دارید، کتاب صوتی وسواس مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی وسواس می‌شنویم:

اصلاً امروز حالم خیلی خیلی خوبه. آرامشی رو حس می‌کنم که تو این بیست‌وهفت سال حس نکرده بودم. چقدر از دکتر مجابی روانپزشک ممنونم که این روانشناس رو به من معرفی کرد. همین روانشناسی که الان دارم می‌رم بکشم و بفرستم به درک…
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی وسواس | فریبرز پویان