دسته‌بندی نشده · آوریل 20, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب آداب استفاده از تلفن: کتاب جامع آداب معاشرت | پگی پست



معرفی کتاب آداب استفاده از تلفن: کتاب جامع آداب معاشرتمعاشرت با دیگران و برقراری ارتباط صحیح، اصول و قواعدی دارد که دانستن آن‌ها در شکل‌گیری یک رابطه خوب نقش اصلی را ایفا می‌کند. پگی پست، آنا پست و لیزی پست در کتاب آداب استفاده از تلفن، از مجموعه‌ی کتاب جامع آداب معاشرت: آداب اجتماعی امیلی پست، رفتار درست و فرهنگ استفاده از این وسیله ارتباطی را به ما آموزش می‌دهند که تاثیر به سزایی در روابط ما خواهد داشت.

درباره کتاب آداب استفاده از تلفن:

کتاب آداب استفاده از تلفن از مجموعه کتاب‌های برگرفته شده از کتاب آداب اجتماعی امیلی پست (Emily Post’s etiquette)، نوشته نویسنده معروف آمریکایی است. فرزندان و نوادگان امیلی پست، اصول مراودات اجتماعی گذشتگان را به زبان امروزی تبدیل کرده‌اند تا در زندگی مدرن راهگشا و سودمند واقع شوند. این کتاب‌ها با عنوان آداب دنیای جدید مورد استقبال خوانندگان قرار گرفتند.

امروزه استفاده از تلفن‌های شخصی و ارتباطات مجازی بخش اعظم روابط ما را پوشش داده است. به همین دلیل آگاهی از نحوه برخورد با این وسیله ارتباطی بسیار ضروری به نظر می‌رسد. اما آداب استفاده از تلفن چیست؟

موقعیت‌های مختلف روزمره، لحن و ادبیات متفاوت افراد و فضای حاکم بین دو نفر ممکن است سوءتفاهماتی ایجاد کند و موجب احساس ناراحتی شود. کتاب حاضر به شما این امکان را می‌دهد تا در شرایط گوناگون کنترل رفتار و گفته‌های خود را در دست داشته باشید و ارتباطی موثر و سالم با دیگران برقرار نمایید.

پگی پست (Peggy Post) با همراهی آنا پست (Anna Post)، دانیل پست سنینگ (Daniel Post Senning) و لیزی پست (Lizzie Post) در کتابی تحت همین عنوان به این سوال پاسخ می‌دهند و به شما کمک می‌کنند در گفت‌وگو با دیگران موفق عمل کنید و بهترین واکنش را در برابر آن‌ها از خود بروز دهید.

خواندن کتاب آداب استفاده از تلفن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب به افرادی که برای برقراری یک ارتباط عالی به دنبال راهی صحیح هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آداب استفاده از تلفن می‌خوانیم:

سرویس پشت خطی: این سیستم برای اینکه بتوانید به طور اضطراری با فرزندتان یا با افراد سالخورده در تماس باشید و یا برای برقرار کردن تماس‌های کاری از خانه سودمند واقع می‌شود. وقتی کسی از شما سؤال می‌کند می‌تواند ببیند پشت خط کیست؟ بهتر است بگویید: «بله لطفاً.»، و بعد منتظر بمانید. ولی اگر بعد از نود ثانیه برنگشت می‌توانید تلفن را قطع کنید. وقتی سرانجام دوباره تماستان برقرار شد ناراحتی‌تان را نشان ندهید. مؤدبانه بگویید نمی‌توانستید منتظر بمانید موضوع را تمام کنید، هرچند که فرد باید سریع‌تر به سراغ شما برمی‌گشت.

وقتی صدای سرویس پشت خطی‌تان را می‌شنوید، وظیفه‌ی شما این است که به حرف زدن با کسی که با او مشغول صحبت هستید ادامه دهید. اگر مجبورید به تلفن دوم جواب بدهید، عذرخواهی کنید و بگویید که بلافاصله برمی‌گردید؛ او را منتظر بگذارید و به سرعت برای فرد دوم توضیح دهید که باید برگردید. فرد اول را هرگز بیشتر از 20 یا حداکثر 30 ثانیه منتظر نگذارید.

اگر منتظر تلفنی مهم یا تلفن راه دور هستید، از همان ابتدا این را بگویید. وقتی تماسی که منتظرش بودید برقرار شد زمانی را برای اینکه دوباره به او زنگ بزنید تعیین کنید و این کار را انجام دهید. وقتی از همان ابتدا فرد را در جریان قرار می‌دهید دیگر احساس نمی‌کند به او توهین شده است.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب آداب استفاده از تلفن: کتاب جامع آداب معاشرت | پگی پست