معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت برای همه | ماری میچل | نشر افکار



معرفی کتاب آداب معاشرت برای همهتابه‌حال این اتفاق را تجربه کرده‌اید که هنگام ملاقات با یک شخص،‌ درباره شیوه صحیح برخورد خودتان یا او،‌ دچار تردید شوید؟ کتاب آداب معاشرت برای همه نوشته جان کور و ماری میچل یک راهنمای کاربردی برای شماست! با خواندن این کتاب، مهم‌ترین و ظریف‌ترین رفتارها و شیوه‌ عملکرد را در برخوردهای اجتماعی می‌آموزید.

درباره کتاب آداب معاشرت برای همه:

همه ما در یک جهان اجتماعی زندگی می‌کنیم که هر یک از اعمال و رفتارهایمان با دیگران،‌ معنا و مفهوم مشخصی دارد. گاهی جهانی که در آن رشد می‌کنیم، نیازمند زنده ماندن آداب و سنت‌هایی است که کیفیت ارتباط و معاشرتمان را بالا می‌برد.

کتاب آداب معاشرت برای همه (The complete idiot’s guide to etiquette) یک راهنمای به‌روزشده و بسیار کاربردی برای بالا بردن کیفیت ارتباط شما با دیگران است. از آنجایی که آداب معاشرت و هنر برقراری ارتباط با دیگران،‌ نشانگر هویت و شخصیت شماست،‌ ضروری است که ظرافت‌های آداب معاشرت را بیاموزید و آن را در زندگی خود به کار بگیرید.

جان کور (John Corr) و ماری میچل (Mary M. Mitchell) نویسندگان کتاب آداب معاشرت برای همه این کتاب را در 6 فصل و با موضوعات مشخصی تدوین کرده‌اند. با خواندن این راهنمای تخصصی و کاربردی،‌ شیوه رفتار صحیح را درباره آداب غذا خوردن،‌ آداب محیط کار، مکاتبات،‌ آداب معاشرت در خانه،‌ گفتن حقیقت و مسابقات و سرگرمی می‌آموزید.

کتاب آداب معاشرت برای همه مناسب چه کسانی است؟

همه کسانی که دوست دارند در زندگی اجتماعی و روابط خود،‌ بهترین شیوه رفتاری را به کار بگیرند و ارزش هویت شخصی خودشان را بالا ببرند، ‌می‌توانند این کتاب را بخوانند.

با ماری میچل بیشتر آشنا شویم:

آداب معاشرت از آن چیزهایی است که نمی‌توان از زیر یاد گرفتن آن شانه خالی کرد! آداب رفتار و معاشرت با دیگران لازمه زندگی اجتماعی است که ماری میچل، این ضرورت را به‌خوبی بیان کرده است. او تاکنون 9 کتاب نوشته است و ستون مربوط به آداب معاشرت مدرن، که میچل برای رویترز می‌نویسد، بسیار شهرت دارد. تا جایی که از او به‌عنوان یک مرجع مهم برای یادگیری صحیح آداب معاشرت یاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت برای همه می‌خوانیم:

طرز رفتار و نحوة غذا خوردن فرد سر میز غذا بیش‌تر از هر زمان و مکان دیگری در معرض نمایش قرار ‌می‌گیرد. برای بسیاری از مردم، غذا خوردن در جمع با نگرانی و اضطراب همراه است، در حالی که این نگرانی و اضطراب در بسیاری موارد غیرضروری است.

رسمی‌ترین مهمانی‌ها نیز نباید باعث نگرانی و هراس شما شوند. در این موقعیت‌ها تنها چیزی که احتیاج دارید فراگیری مجموعه قانون‌هایی است که خوشبختانه ساده هستند. صرف غذا در هر مکانی قانون‌های مربوط به خود را دارد. مسلماً نحوة غذا خوردن در محل کار و در زمانی کوتاه با زمانی که به یک رستوران مجلل دعوت ‌می‌شوید متفاوت است.

با فراگیری این قانون‌ها شما خواهید توانست در جمع دیگران غذای خود را با آرامش میل کنید و از بودن با دیگران و صرف غذا لذت ببرید.

غذا خوردن با دیگران اتفاقی خوشایند است، اگر بدانیم انتظار ما از دیگران و همچنین انتظار دیگران از ما چیست.
فهرست مطالب کتابمقدمه
شرح تصاویر به کار رفته در این کتاب
فصل اول: آداب غذا خوردن
اصول: آداب غذا خوردن
موقعیت‌های خاص
ساختار یک رستوران
فصل دوم: آداب محیط کار
شروع: فرهنگ همکاری
معرفی کردن
صحنه: رفتار در محیط کار
جلسات کاری: سالن کنفرانس یا سالن غذاخوری
فصل سوم: مکاتبات
نامه ها و مراسلات
نوشت‌افزارها
دعوتنامه‌ها و دادن آدرس
فصل چهارم: آداب معاشرت در خانه
رفتار اجتماعی تربیت از خانه شروع می‌شود: اولین گام بنیادی
رفتار در مدرسه و در جمع دوستان
ظاهر و باطن سرگرمی‌های‌ درون منزل
شام: آزادی انتخاب
فصل پنجم: گفتن حقیقت
نحوه‌ی رفتار با افراد معلول
دنیا خیلی کوچک است
کشمکش، تعارف و انتقاد
سخنرانی کردن
دادن و گرفتن هدیه
فصل ششم: مسابقات و سرگرمی
اخلاق ورزشی
مسافرت کردن
وسیله‌ی سفر: هواپیما، قطار، کشتی
تدارک عروسی
روز بزرگ
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت برای همه | ماری میچل | نشر افکار