دسته‌بندی نشده · مارس 11, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی‌دهد | جاشوا فیلدز ملبورن | نشر نون



معرفی کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی‌دهدجاشوا فیلدز ملبورن و رایان نیکدیمس، که با عنوان «مینیمالیست‌ها» شناخته می‌شوند، این بار در کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی‌دهد به ما کمک می‌کنند تا، با ارزیابی و بهبود هفت رابطه‌ی اساسی، زندگی آگاهانه‌تر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشیم. این کتاب کاربردی و جذاب از جمله کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است.

درباره‌ی کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید:

چطور ممکن است زندگی ما، با مصرف چیزهای کمتر، بهتر شود؟ تصور کنید که وسایل کمتر، درهم‌ریختگی کمتر، اضطراب کمتر، بدهی کمتر و نارضایتی کمتری در زندگی داشته باشید. آیا این زندگی باب میل شما نیست؟ اگر به‌دنبال چنین زندگی‌ای هستید، با کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی‌دهد (Love People, Use Things) همراه شوید.

جاشوا فیلدز ملبورن (Joshua Fields Millburn) و رایان نیکدیمس (Ryan Nicodemus) در کتاب حاضر به ما نشان می‌دهند که چگونه این چیزهای کمتر می‌تواند به ما کمک کند تا زمان بیشتری داشته باشیم و روابط معنادارتر و رشد بیشتری را در زندگی تجربه کنیم و به این طریق، به رضایت بیشتری در زندگی دست یابیم.

کتاب پیش رو راهنمایی است که به ما نشان می‌دهد، با سنجش دوباره و بهبود هفت رابطه‌ای که زندگی ما را شکل می‌دهند، می‌توانیم آگاهانه‌تر و بهتر زندگی کنیم. هر فصل این کتاب به یکی از این هفت رابطه می‌پردازد که شامل رابطه با وسایل، حقیقت، خود، ارزش‌ها، پول، خلاقیت و آدم‌ها می‌شود.

کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید از جمله کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز شده و در زمان همه‌گیری بیماری کرونا که زندگی افراد را دستخوش نگرانی‌های فراوانی کرده، نکاتی را برای رسیدن به آرامش و دستیابی به شکوفایی مطرح می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید:

– خواندن کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید واجب است. داستان‌های شخصی‌ای که جاشوا فیلدز ملبورن و رایان نیکدیمس را به‌سمت مینیمالیسم سوق دادند در اعماق وجود من طنین‌انداز شده است. مینیمالیست‌ها ارزش فوق‌العاده‌ای به زندگی من افزوده‌اند. (جنت مک‌کوردی)

– در جامعه‌ای که در آن ما با پیام‌هایی بمباران می‌شویم که ما را به مصرف بیشتر و بیشتر تشویق می‌کنند، مینیمالیست‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که هیچ‌یک از این مصرف‌ها ما را خوشحال‌تر نکرده است. (آدریان مک‌کینتی)

– مینیمالیست‌ها به شما نشان می‌دهند که چگونه از وضعیت مادی شرطی‌شده‌تان جدا شوید و دوباره به جوهر واقعی خودتان متصل شوید: مردم را دوست داشته باشید و از اشیا استفاده کنید. این کتاب درباره‌ی زندگی با چیزهای کمتر نیست، بلکه درباره‌ی زندگی عمیق‌تر و غنی‌تر است. (جِی شتی)

کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید راهی به زندگی معنادارتر و غنی‌تر بیابید، این کتاب راهنمای مناسبی برای شماست.

با جاشوا فیلدز ملبورن و رایان نیکدیمس بیشتر آشنا شویم:

جاشوا فیلدز ملبورن نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی است که سخنران و تسهیلگر نویسندگی نیز هست. او تا کنون چندین کتاب نوشته و پیش از این، کتاب «مینیمالیسم: ساده‌گرایی و زندگی با معنا» از او به فارسی منتشر شده است.

رایان نیکدیمس نویسنده‌ی آمریکایی و متولد سال 1981 است. او در سی‌سالگی شغلش را رها کرده است تا نویسنده و سخنران شود و در تدوین کتاب «مینیمالیسم» با جاشوا فیلدز ملبورن همکاری داشته است.

این دو نویسنده به‌گفته‌ی خود مینیمالیست‌اند و در وب‌سایت TheMinimalists.com مقالاتی پیرامون داشتن یک زندگی معنادار با وسایل کمتر می‌نویسند که ماهانه صد هزار بازدیدکننده دارد. در وال‌استریت ژورنال، نیویورک تایمز، یواس‌ای تودی، فوربز، ان‌پی‌آر، سی‌بی‌سی، سی‌بی‌اس، ای‌بی‌سی، ان‌بی‌سی، فاکس و سایر رسانه‌ها نیز حضور دارند. مقالاتشان در ده‌ها وب‌سایت سرشناس در سراسر اینترنت، از جمله زِن هبیتس، مجله‌ی تایم وبلاگ شماره‌ی یک در کل جهان منتشر شده است. به‌علاوه، از تجارب گسترده‌ای در زمینه‌ی آموزش و رهبری گروه‌های بزرگ در شرکت آمریکا، مربیگری و آماده‌سازی کارکنان در زمینه‌ی رشد فردی و داشتن زندگی معنادار برخوردارند.

از زندگی این دو نویسنده مستندی در شبکه‌ی نتفلیکس با عنوان The Minimalists: Less Is Now در سال 2021 ساخته شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید:

– خود شما در اعماق وجودتان هر طور خودتان را ببینید دیگران هم همان‌طور شما را می‌بینند.
– قضاوت آینه‌ای است که ناامنی‌های فرد قضاوت‌کننده را بازمی‌تاباند.
– استفاده از مصرف‌گرایی برای برانگیختن اقتصاد مثل تعمیر کردن آینه‌ای شکسته با چکش است: فقط مشکل را وخیم‌تر می‌کند.
– باید رها کردن را بپذیریم تا بتوانیم برای زندگی به شیوه‌ای تازه جا باز کنیم.
– اسکرین‌های درخشان ما راه همه‌چیز را سد کرده‌اند و ما به حواس‌پرتی‌ها معتاد شده‌ایم. اسکرول کردن شکل جدید اعتیاد است.

در بخشی از کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید می‌خوانیم:

بیرون آمدن از رابطه‌ای سمی مثل انتخاب بین فارغ‌التحصیلی و طلاق است. اغلب بهتر است همین حالا در بهترین شرایط ممکن رابطه را ترک کنید، از آن عبور کنید و قدردان خاطرات خوب و درس‌هایی که طی این رابطه آموخته‌اید باشید (فارغ‌التحصیلی). یا دست‌دست کنید و سعی کنید دندان روی جگرتان بگذارید و جنگ و دعوا را تحمل کنید تا جایی که ناگزیر همه‌چیز خراب شود و دیگر جایی برای ترمیم باقی نماند (طلاق). شاید رها کردن رابطه امروز سخت باشد، اما زمان از رنج شما می‌کاهد.

رها کردن یک فرد به این معنا نیست که دیگر دوستش نداشته باشید، بلکه به این معناست که رفتار او دیگر نمی‌گذارد به آن رابطه پایبند بمانید. این کار شیطانی و شریرانه یا از روی بی‌خیالی نیست. شما دارید برای یک زندگی بهتر جا باز می‌کنید؛ زندگی‌ای که در آن به جای دعوا، گفت‌وگو باشد؛ زندگی‌ای با مراقبت و رسیدگی، نه زدوخورد و آسیب زدن. فارغ‌التحصیلی از رابطه‌ای سمی به معنی ول کردن نیست، بلکه به معنی شروعی دوباره است.
فهرست مطالب کتابپیشگفتار
مقدمه‌ای بر زیستن با کمتر
رابطه‌ی اول: اشیا
رابطه‌ی دوم: حقیقت
رابطه‌ی سوم: خود
رابطه‌ی چهارم: ارزش‌ها
رابطه‌ی پنجم: پول
رابطه‌ی ششم: خلاقیت
رابطه‌ی هفتم: آدم‌ها
سخن آخر
راهنمای باشگاه کتاب‌خوانی





معرفی و دانلود کتاب آدم‌ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی‌دهد | جاشوا فیلدز ملبورن | نشر نون