دسته‌بندی نشده · می 25, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب احساس کلید تحقق آرزوست | نویل گادارد



معرفی کتاب احساس کلید تحقق آرزوستنویل گادارد در کتاب احساس کلید تحقق آرزوست، با بهره‌گیری از قانون جذب و ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه راهکارهایی به شما ارائه می‌دهد تا این باور را در خود پرورش دهید که به آرزو و اهدافتان دست خواهید یافت.

درباره‌ی کتاب احساس کلید تحقق آرزوست:

کتاب حاضر همانند گنجی است که در مورد هنر رسیدن به خواسته‌ها صحبت می‌کند و مسیر تحقق رویاهایمان را مشخص می‌کند. اگر فرض بر این بود که با دلایل محکم و قطعی می‌توان عقیده را به دیگران انتقال داد، کتاب احساس کلید تحقق آرزوست (Feeling is the Secret) باید حجمی چندین برابر می‌داشت؛ با این حال به ندرت می‌شود این کار را با تبیین یا استدلال‌های کتبی انجام داد؛ زیرا منطقی است که گفته شود نویسنده صادق نبوده یا قصد فریب مخاطب را داشته است.

از این رو نویل گادارد (Neville Goddard) تمامی استدلال‌ها و شواهد را حذف کرده و به سادگی ما را با تمرین قانون آگاهی که در این کتاب مطرح شده به چالش می‌کشد. موفقیت‌های فردی بسیار متقاعدکننده‌تر از تمام کتاب‌هایی هستند که در این زمینه نوشته شده‌اند. به علاوه گادارد برای نگارش کتاب احساس کلید تحقق آرزوست از کتاب‌هایی توحیدی چون قرآن مجید، انجیل و نیز اصول هفت‌گانۀ هرمس استفاده کرده است.

گادارد در فصل اول به دانستن قانون آگاهی و روش اجرای این قانون می‌پردازد و آموزه‌های خود را در چهارده بخش ارائه می‌دهد. فصل دوم کتاب حاضر در مورد خواب صحبت می‌کند؛ در خواب (حالت آلفا)، آدمی وارد ضمیر ناخودآگاه می‌شود و رهنمود خود را دریافت کند. این فصل نیز شامل پانزده بخش است.

فصل سوم کتاب احساس کلید تحقق آرزوست در مورد دعا است؛ دعا نوعی شِبه خواب است که تأثیرات دنیای بیرون را کم می‌کند و ذهن را پذیرای پیشنهادهای درونی می‌کند. ذهن در دعا در حالتی از آرامش و پذیرش است و مشابه احساسی است که درست قبل از خواب به دست می‌آید. راهکارهای این فصل در شش بخش تنظیم شده‌اند. در نهایت فصل چهارم در سه بخش به شما می‌گوید که چگونه با استفاده از نیروی قوی و منحصربه فرد «احساس» به خواسته‌های خود دست پیدا کنید.

کتاب احساس کلید تحقق آرزوست مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید راه رسیدن به اهداف و آرزوهای خود را پیدا کنید، مطالعه‌ی این اثر را از دست ندهید. تمامی دوستداران کتاب‌های انگیزشی و توسعه فردی را به خواندن کتاب احساس کلید تحقق آرزوست دعوت می‌کنیم.

جملات برگزیده کتاب احساس کلید تحقق آرزوست:

– ضمیر ناخودآگاه فراتر از عقل و مستقل از قیاس است.
– جهان و هرچه در آن است آگاهی شرطی شدۀ عینیت یافتۀ انسان است.
– در تعیین هدف خود، فقط باید به خود هدف توجه داشته باشید. نحوۀ تجلی یا دشواری‌های موجود نباید توسط شما در نظر گرفته شود.
– و شما همان چیزی هستید که احساس می‌کنید هستید، به همان اندازه که دربارۀ دیگران هر آنچه هستند را به‌عنوان واقعیت احساس می‌کنید.

در بخشی از کتاب احساس کلید تحقق آرزوست می‌خوانیم:

13

پذیرش غایت به‌طور خودکار ابزار تحقق را اراده می‌کند. در این مورد هیچ اشتباهی نکنید. اگر هنگام آماده شدن برای خواب، آگاهانه خود را در حالت خواستۀ تحقق یافته احساس نکنید، مجموع عکس‌العمل‌ها و احساسات بیداری در روز را با خود به ضمیر ناخودآگاه خواهید برد و در هنگام خواب، طرز تجلی آن‌ها برای فردا و به شما دیکته می‌شود. شما با این باور که یک عامل آزاد هستید، برمی‌خیزید و متوجه نمی‌شوید که هر عمل و رویداد در روز توسط تصور شما از خود در هنگام خواب از پیش تعیین شده است. پس تنها آزادی شما، آزادی در واکنش است. در انتخاب احساس و واکنش خود به نمایش روز آزاد هستید، اما نمایش، یعنی کردار، رویدادها و ماوقع روز، قبلاً مشخص شده است.

14

تا زمانی که آگاهانه و تعمداً نگرش ذهنی را که با آن به خواب می‌روید تعریف نکنید، ناآگاهانه در نگرش ترکیبی ذهن که از همۀ احساسات و واکنش‌های روز تشکیل شده است به خواب می‌روید. هر واکنشی تأثیر ناخودآگاه بر جای می‌گذارد، مگر اینکه با یک احساس متضاد و قوی‌تر خنثی شود و همان علت کنش آینده است.

ایده‌هایی که در احساس احاطه شده‌اند، اعمال خلاقانه هستند. از حق الهی خود عاقلانه استفاده کنید. از طریق توانایی خود در فکر کردن و احساس کردن، بر تمام خلقت تسلط دارید.
فهرست مطالب کتابمقدمۀ مترجم
پیشگفتار
فصل اول: قانون جذب و عملکرد آن
فصل دوم: خواب
فصل سوم: دعا
فصل چهارم: روح – احساس
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب احساس کلید تحقق آرزوست | نویل گادارد