دسته‌بندی نشده · آوریل 20, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب از صفر شروع کن | دن مکس ول | انتشارات یوشیتا



معرفی کتاب از صفر شروع کنهیچ سرمایه‌ای ندارید اما می‌خواهید کسب‌وکار خودتان را راه بیندازید؟ اصلاً نگران نباشید! دن مکس ول در کتاب از صفر شروع کن به شما راهکارهایی را نشان می‌دهد که کارآفرینان و میلیاردرهای فعلی قبل از سی سالگی در پیش گرفته‌اند و اکنون در جایگاه موفقیت نشسته‌اند. موفقیت در نزدیکی شماست، تنها باید در مسیر درست حرکت کنید!

درباره‌ی کتاب از صفر شروع کن:

شاید داشتن یک کسب‌وکار موفق را رؤیا بدانید، زیرا هیچ سرمایه‌ای ندارید که بخواهید روی آن حساب باز کنید. احتمالاً در ذهن شما راه و رسم موفقیت با پول و سرمایه گره خورده است. اما در اشتباهید! کتاب از صفر شروع کن (Start From Zero) دقیقاً برای این به بازار آمده تا به شما نشان بدهد می‌توان از صفر شروع کرد و باز هم به موفقیت رسید.

دن مکس ول (Dane Maxwell)، نویسنده‌ی کتاب، وضعیت خود را چنین شرح می‌دهد: «بیست‌ودو ساله بودم و از انبار خانه‌ی والدینم کار خود را آغاز کردم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم بتوانم به این سرعت به آزادی دست پیدا کنم، اما این اتفاق زمانی افتاد که از راه خود خارج شدم و به بازار گوش سپردم.»

در کتاب از صفر شروع کن داستان‌هایی را از دنیای واقعی می‌شنویم، داستان‌های موفقیت کارآفرین‌هایی که بیش از 10 شکست تجاری را در پرونده‌ی خود داشته‌اند، کسانی که از هیچ شروع کردند و توانستند قبل از سی‌سالگی به ثروت‌های کلان برسند. این کتاب پر از مثال‌هایی است که می‌توان آن‌ها را سرلوحه‌ی زندگی خود قرار داد. از صفر شروع کن مسیری قابل تکرار را معرفی می‌کند که می‌توان از طریق آن تجارتی سودآور راه انداخت که به هیچ شخص، پلتفرم یا چیز دیگری وابسته نیست.

اگر کارمندی هستید که از کار خود خسته و کسل شده‌اید، اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که چندان از روند کار خود راضی نیستید، یا اگر نوجوان 16ساله‌ای هستید که نمی‌دانید چه مسیری را در زندگی‌تان بروید، اصول کتاب از صفر شروع کن را به مدت 90 روز در پیش بگیرید و مهارت‌هایی را بیاموزید که احتمال موفقیت را بالا می‌برد. با به‌کارگیری این اصول و رسیدن به موفقیت، دیگران ممکن است فکر کنند که شما باهوش، بااستعداد یا خوش‌شانس هستید. اما این حدس‌وگمان‌ها فقط تا حدی درست‌اند؛ راز اصلی این است که شما کارهای درست را به‌درستی انجام داده‌اید.

کتاب از صفر شروع کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کسب‌وکاری راه بیندازید و دنبال راهکاری برای موفقیت می‌گردید، این کتاب مناسب شماست.

با دن مکس ول بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر کارآفرینی است که تابه‌حال 16 کسب‌وکار راه انداخته است که 11تای آن‌ها با شکست مواجه شده‌اند. اما دن مکس ول اکنون رمزوراز موفقیت را کشف کرده است و با برگزاری کارگاه‌ها و نوشتن کتاب، درصدد آموزش این نکات به دیگران است. کتاب «از صفر شروع کن» نخستین اثر این کارآفرین موفق است.

در بخشی از کتاب از صفر شروع کن می‌خوانیم:

اگر قرار بود من یک تجارت که ماهانه صدهزار دلار درآمد دارد را به شما بسپارم، آیا می‌توانستید آن را اداره کنید؟ اگر قرار بود من یک تجارت که ماهانه ده‌هزار دلار درآمد دارد را به شما بسپارم چه؟ آیا می‌توانستید آن را اداره کنید؟ خیر، نمی‌توانستید. مگر اینکه قبلاً برایش آموزش دیده باشید.

بنابراین به جای اینکه فقط به‌ فکر داشتن درآمد بالا باشید، سعی کنید به فردی بدل شوید که توانایی اداره‌کردن چنان درآمدی را داشته باشید. اگر به‌چنین شخصی تبدیل شوید، نه‌تنها قادر به اداره آن سطح از درآمد خواهید بود، بلکه می‌توانید همان میزان از درآمد را دوباره و دوباره ایجاد کنید.

این راز بزرگ ماست!

برای دستیابی به این تحول، باید ذهن شما را در دو زمینه آموزش دهیم: هویت و باورها. این دو زمینه بسیار حیاتی هستند. اگر ذهن شما برخلاف خواسته‌های شما برنامه‌ریزی شده باشد، هیچ تکنیکی در دنیا نیست که بتواند به شما کمک کند. آنچه شما نیاز دارید، یک تحول عمیق مثلِ تحولی است که کارل، جولیانا، کریس یا دیو در خود ایجاد کردند.
فهرست مطالب کتابمقدمه مترجم
راه‌مان را با قدردانی آغاز می‌کنیم
خلاصه
فصل اول: چیزهایی که برای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار به آن‌ها نیازی ندارید
فصل دوم: چیزهایی که برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار به آن‌ها نیاز دارید
فصل سوم: افکار مناسبی در ذهن خود بکارید
فصل چهارم: الهام‌بخش قلب خود باشید
فصل پنجم: یافتن اعتمادبه‌نفس
فصل ششم: با ذهن خود روبرو شوید
فصل هفتم: محیط اطراف را با خود همسو کنید
فصل هشتم: مقابله با از دست‌دادن انگیزه
فصل نهم: روح خود را با درخواست کمک آزاد کنید
فصل دهم: نقشه‌بردار
فصل یازدهم: بذرپاش
فصل دوازدهم: کشاورز
فصل سیزدهم: باغبان
فصل چهاردهم: از کلمات مخصوص فروش استفاده کنید
فصل پانزدهم: مالکیت در مقایسه با تخصص
فصل شانزدهم: تازه‌کار بودن
فصل هفدهم: تفکر نتیجه‌محور در مقایسه با تفکر فرایندمحور
فصل هجدهم: درآمد شادی‌آور
فصل نوزدهم: از اشتباهات و کاستی‌های خود درس بگیرید
فصل بیستم: چگونه بزرگ‌ترین جهش ممکن را در مسیرمان ایجاد کنیم
بخش پایانی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب از صفر شروع کن | دن مکس ول | انتشارات یوشیتا