دسته‌بندی نشده · فوریه 21, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب اسرار باستانی سرچشمه جوانی | پیتر کلدر | انتشارات اختر



معرفی کتاب اسرار باستانی سرچشمه جوانیپیتر کلدر در کتاب اسرار باستانی سرچشمه جوانی، پنج آیین کهن تبتی را به شما می‌آموزد تا به کمک آن‌ها بدنی سالم‌تر و شاداب‌تر و روحیه‌ای پویاتر و سرزنده‌تر داشته باشید و از این راه طول عمر و جوان‌سازی بدن‌تان را به خود هدیه دهید. مطالعه‌ی این اثر پرفروش را از دست ندهید!

درباره‌ی کتاب اسرار باستانی سرچشمه جوانی:

در اواخر سال 1920 در هند استعماری، یک کلنل مسن ارتش انگلیسی با داشتن یک آرزوی به ظاهر غیرمنطقی یک ماجراجویی را در تبتِ ممنوعه آغاز می‌کند، یک سرزمین باستانی که قرن‌ها در انزوا پنهان شده بود؛ سرزمین شگفتی، جایی که شاهکارهای معجزه‌آسا بخشی از زندگی روزمره بود. آنجا، در سایه‌های بلندترین کوه‌های زمین، او به طور تصادفی به شانگری‌لای پنهان وارد می‌شود، مکانی اسرارآمیز که بدون زمان است، جایی که مردم در آنجا نیز پیر می‌شوند اما به نوعی هم پیر نمی‌شوند!

وقایع‌نگاری پیتر کلدر از کلنل برَدفورد آغاز می‌شود، به طوری که ماجراجویی خارق‌العاده‌اش او را سال‌ها بعد در 73 سالگی به غرب بازگرداند، اما او مثل یک مرد 45 ساله به نظر می‌رسید و رفتار می‌کرد!

او چطور به این سطح از جوان‌سازی رسیده بود؟ بردفورد می‌گوید راز آن پنج تمرین باستانی تبتی است، که هر کسی می‌تواند آن‌ها را طی چندین دقیقه انجام دهد. این تمرینات ساده – که او آن‌ها را پنج آیین می‌نامید – توسط هماهنگ‌سازی و تعادل‌سازی گرداب‌های نامرئیِ انرژیِ درون بدن، موجب بازگرداندن سلامتی، جوانی و سرزندگی می‌شود.

شما همانطور که شروع به خواندن صفحات کتاب پرفروش اسرار باستانی سرچشمه جوانی (Ancient secret of the fountain of youth) می‌کنید و خرد ارائه شده در آن را در عمل و تمرین به کار می‌گیرید، لطفاً این چند نصیحت را به خاطر داشته باشید:

اول، همانطور که از دستورالعمل‌های این کتاب پیروی می‌کنید، با خودتان به مهربانی رفتار کنید. با سرعت و به سبک خودتان پیش بروید. از پیشرفت‌تان لذت ببرید، حتی در زمان‌هایی که پیشرفت‌تان آهسته است. به یاد داشته باشید، جوان‌سازی یک روند است و فقط تا زمانی که لذت ببرید می‌تواند کار کند.

بعد، خودتان را به عنوان شخصی ببینید که می‌خواهید باشید. مطالعات نشان داده که شیمی بدن با نقشی که یک فرد بازی می‌کند دچار تغییر می‌شود. حقیقت این است، ما همه بازیگران صحنه‌ی زندگی هستیم و همه‌ی زندگی‌های‌مان توسط بخش‌هایی که برای بازی انتخاب می‌کنیم، شکل می‌گیرند. برای ایفای نقشی متفاوت، نگاه خود را تغییر دهید و اینگونه جهان، درک خود را از شما تغییر خواهد داد.

همانطور که بازیگران و ورزشکاران تمرین می‌کنند، شما نیز باید این کار را انجام دهید. اجازه دهید این کتاب مربی‌تان باشد. از آن برای اجتناب از مرگ استفاده نکنید، بلکه برای ارتقای کیفیت زندگی‌تان از آن بهره بگیرید. از آن برای یافتن شادی بزرگ در زندگی‌تان استفاده کنید. مدتی بعد با خوشحالی تعجب خواهید کرد که زندگی‌تان طولانی می‌شود. طول‌ عمر هدف نیست؛ بلکه این امر در نتیجه‌ی یک زندگی سالم و شاد روی می‌دهد.

سرانجام، هرگز فراموش نکنید که سرچشمه‌ی جوانی، خودتان هستید. شما پیوسته در حال تغییر هستید و این قدرت را دارید تا مکانیسم‌های زندگی و مرگ را در بدن‌تان فعال کنید. آنقدر منتظر نباشید تا قبل از بیداری به روی زندگی، به مرگ نزدیک شوید. هم‌اکنون یک زندگی کامل را شروع کنید و روند جوان‌سازی را به جریان بیندازید.

نکوداشت‌های کتاب اسرار باستانی سرچشمه جوانی:

– من این برنامه را دوست دارم. این کتاب می‌تواند تفاوت بزرگی را در سلامتی، انرژی و راه زندگی‌تان به وجود بیاورد. (جان گری)

– در این کتاب به شما ایده‌ها، تکنیک‌ها و خردی ارائه می‌شود که می‌توانند شما را توانمند کرده، سلامتی‌تان را ارتقاء بخشیده و شادی زندگی‌تان را افزون کنند و باعث شوند تا زندگی طولانی‌تری داشته باشید. (برنی اس سیگل)

– اگر شما از تمرینات یوگا خوش‌تان نمی‌آید، این کتاب برای شماست. این اثر اسرار باستانی علم یوگا را رمزگشایی کرده و آن را بری همه آسان و قابل دسترس می‌کند. (بیجا بنت)

– من این تمرینات را انجام می‌دهم و طی چندین سال آن‌ها را به دوستانم معرفی کرده‌ام. من این‌ها را به هر کسی پیشنهاد می‌کنم. (مارتین شین)

– این پنج تمرین ساده باعث خواهند شد تا دوباره حس جوانی داشته باشید. (سلامت طبیعی)

کتاب اسرار باستانی سرچشمه جوانی برای چه کسانی مناسب است؟

می‌خواهید بدنی شاداب و روحیه‌ای سرزنده داشته باشید؟ این کتاب را بخوانید.

با پیتر کلدر بیشتر آشنا شویم:

پیتر کلدر (Peter Kelder) در غرب ایالات‌متحده در خانواده‌ای بزرگ شد که وی را به فرزندی پذیرفته بودند. او در نوجوانی خانه را ترک کرد تا به ماجراجویی‌هایی بپردازد که وی را به دور دنیا کشاند، به بسیاری از سرزمین‌های دور و عجیب و غریب. کلدر به فردی فرهیخته و با فن بیانی خوب مبدل شد، به بسیاری از زبان‌ها تسلط یافت و در سراسر زندگی‌اش عشق به کتاب، کتابخانه، کلمات و شعر را در خود حفظ کرد.

کلدر ادعا می‌کند که کلنل بردفورد – نام مستعار شخصیت اصلی کتابش – یک فرد واقعی بود که به تبت سفر کرد و با او در 1930 در جنوب کالیفرنیا ملاقات داشت، جایی که آغاز شروع نوشتن این کتابش شد.

کلدر فردی است که نمی‌خواست بیش از این جزئیات زندگی‌اش را برای عموم مردم آشکار کند. او احساس می‌کند که کتابش گویا است و پیام دست‌یابی به سلامت و طول‌عمر را به گوش عموم مردم جهان می‌رساند.

جملات برگزیده‌ی کتاب اسرار باستانی سرچشمه جوانی – جلد اول:

– هر کسی میل به زندگی طولانی دارد، اما هیچ‌کسی نمی‌خواهد پیر شود.
– کسی که برده‌ی تن باشد آزاد نیست.
– یک بدن ضعیف ذهن را ضعیف می‌کند.
– همه‌ی چیزهایی که از ذهن سرچشمه می‌گیرند؛ مبتنی بر ذهن هستند، آن‌ها توسط ذهن ساخته و پرداخته شده‌اند.

در بخشی از کتاب اسرار باستانی سرچشمه جوانی می‌خوانیم:

تقریبا سه ماه بود که کلنل برفورد از تبت و هند برگشته بود، و اتفاقات زیادی در آن زمان رخ داده بود. من بلافاصله شروع به انجام پنج تمرین کردم و از نتایج عالی به دست‌آمده بسیار راضی بودم. کلنل مشغول انجام امور شخصی خود بود، بنابراین مدتی بود که من از او بی‌خبر بودم. وقتی سرانجام او دوباره به من زنگ زد، من مشتاقانه از پیشرفتم به او گفتم، و به او اطمینان دادم که چقدر این پنج تمرین می‌توانند مؤثر باشند.

درحقیقت من شیفته‌ی این تمرینات شده بودم، من مشتاق بودم تا این اطلاعات را به دیگران نیز ارائه کنم تا آن‌ها نیز از منافع آن بهره‌مند شوند. پس از کلنل پرسیدم که آیا می‌خواهد برای آموزش تمرینات یک کلاس برگزار کند. او موافقت کرد و گفت این یک ایده‌ی خوبی است و همچنین گفت که این کار را می‌کند، اما با سه شرط.

اولین شرط این بود که کلاس باید شامل یک بخش جداگانه برای مردان و زنان از همه‌ی اقشار باشد: حرفه‌ای‌ها، کارگران یقه‌آبی، خانه‌دار، و غیره. دومین شرط این بود که هیچ عضوی از کلاس نباید زیر پنجاه سال داشته باشد. کلنل روی این تاکید کرد، اگرچه پنج تمرین به طور برابر برای جوان‌ها نیز مفید است و سومین شرط این بود که اعضای کلاس باید به پانزده نفر محدود باشند. این برای من بسیار ناامیدکننده بود چون من یک گروه بزرگ‌تری را پیش‌بینی می‌کردم. بعد از سعی ناامیدانه‌ام در تغییر ذهن کلنل، من هر سه شرط را پذیرفتم.

به زودی، من یک گروهی را جمع کردم که مطابق با شرط‌های کلنل بود، و از همان ابتدا کلاس بسیار موفقیت‌آمیز بود. ما یک بار در هفته با هم ملاقات می‌کردیم، و از اوایل هفته‌ی دوم، من توانستم نشانه‌های پیشرفت را در چند تن از اعضای کلاس ببینم.





معرفی و دانلود کتاب اسرار باستانی سرچشمه جوانی | پیتر کلدر | انتشارات اختر