دسته‌بندی نشده · آوریل 6, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب اعلام می‌کنم: موفقیت در زندگی با 31 راز معنوی | جول اوستین | انتشارات توانمندان



معرفی کتاب اعلام می‌کنم: موفقیت در زندگی با 31 راز معنویآیا از قدرت کلمات آگاه هستید؟ بسیاری از افراد موفق باور دارند که گفتن و به زبان آوردن برابر است با خلق کردن! جول اوستین در کتاب اعلام می‌کنم، با بهره‌گیری از تعالیم الهی این ادعا را به اثبات می‌رساند و طی 31 روز، 31 راز موفقیت را با شما به اشتراک می‌گذارد. این کتاب در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز قرار دارد. به غیر از این اثر، اوستین چند کتاب پرفروش دیگر را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

درباره کتاب اعلام می‌کنم:

انسان‌ها با کلمات مختلفی خودشان را توصیف می‌کنند. این توصیفات نشان می‌دهد که آن‌ها چه تصوری از خودشان دارند و خود را چگونه می‌بینند. آنچه در این توصیفات اهمیت دارد، همین کلمات هستند. باید بدانیم که کلمات نیز دارای بار مثبت و منفی هستند و حامل پیامی. در واقع واژه‌هایی که ما به زبان می‌آوریم، پیامی را به جهان هستی منتقل می‌کنند. بازتاب این پیام‌ها است که زندگی ما را می‌سازد.

نمی‌شود که همیشه به بدی‌ها فکر کرد و از آن‌ها سخن گفت، اما خوشی و موفقیت را درو کرد. همان‌طور که اعمال ما نتیجه‌ای دارند، کلمات ما نیز پیامدی به همراه خواهند داشت. این اصل به‌قدری اثبات‌شده است که می‌تواند پنج سال آیندۀ ما را نیز تعیین کند. پس تا می‌توانیم باید از کلمات مثبت استفاده کنیم و جلوی بیان کلمات منفی را بگیریم. این یکی از اصول اولیه برای داشتن زندگی خوب و همراه با موفقیت است.

اصل حرف نویسنده در کتاب اعلام می‌کنم (I Declare) نیز همین است. او می‌خواهد بگوید ذهن سالم، ذهن مثبت‌اندیش است. فردی که دائما به خود تلقین می‌کند که مشکلات زیادی دارد، ناتوان است و هیچ دردی از او دوا نمی‌شود، چیزی جز رنج و اندوه نیز برداشت نخواهد کرد. و کسی که همیشه از خود با کلمات مثبت یاد می‌کند و مسیر پیش‌رویش را روشن می‌بیند، کمترین میزان مشکلات را خواهد داشت.

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب اعلام می‌کنم که اثری با موضوع روانشناسی و خودیاری است، در 31 بیانیه که برگرفته از تجربه‌و آموزه‌های دینی است، به ما یاد می‌دهد که چگونه افکار منفی‌مان را به تصورات خوب تبدیل کنیم و در ازای آن شایستۀ دریافت خیر و برکت از سوی خداوند شویم.

این کتاب به خواننده می‌آموزد که حتی از کلمات منفی نیز به‌گونه‌ای مثبت استفاده کند تا به کائنات نشان دهد درست است که در شرایطی سخت و دشوار قرار دارد، اما این موقعیت قطعا گذرا است و روزهایی شادتر و بهتر در راه خواهد بود.

شیوۀ جول اوستین در تألیف این کتاب نیز مانند سبک نوشتنش در کتاب‌های دیگر، بهره‌گیری از داستان‌ها و تمثیل‌های مختلف در جهت تفهیم بیشتر موضوع است. بر اساس توصیۀ اوستین، این 31 بیانیه را باید در طی 31 روز به کار گرفت تا به نتایج بی‌نظیر آن دست یافت.

کتاب اعلام می‌کنم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

اگر به موضوعاتی مانند خودیاری که در جهت افزایش سطح کیفی زندگی به کار گرفته می‌شوند علاقه‌مند هستید، کتاب اعلام می‌کنم پیشنهاد خوبی برای شما است.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم:

جول اوستین از هر جهت انسانی شگفت‌انگیز است. او کشیش، نویسنده و سخنران انگیزشی است که در سرتاسر دنیا حدود هفتاد میلیون مخاطب و طرفدار دارد. آثار او در کشورهای مختلف خوانده می‌شود و همین اقبال نشان از موفقیت او دارد. او که به کشیش خندان مشهور است، کتاب‌هایی چون «آغازی دوباره»، «قدرت من هستم»، «زندگی باشکوه» را نوشته است. آثار جول اوستین در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز نیز قرار دارند. تأکید او در آثارش بر ویژگی رحمت خداوند است. او انسان‌ها را زیر سایۀ برکت و رحمت الهی می‌بیند و سعی دارد اصول کتاب مقدس را به ساده‌ترین شیوه به جهانیان بیاموزد.

جملات برگزیده کتاب اعلام می‌کنم:

– هر شکست به معنای این است که شما قدمی به رؤیای خود نزدیک‌تر شده‌اید.
– باید هر روز طوری زندگی کنید که انگار این روز می‌تواند آخرین روز شما در زندگی‌تان باشد.
– شما هنوز هم می‌توانید همان چیزی شوید که خدا شما را برای آن آفریده است.
– اینکه هیچ اتفاقی نمی‌افتد به معنی این نیست که خدا کاری نمی‌کند.
– وقتی با بزرگ‌ترین موانع روبه‌رو می‌شوید، از همیشه به پیروزی نزدیک‌تر هستید.

در بخش‌هایی از کتاب اعلام می‌کنم می‌خوانیم:

اولین باری که خوزه لیما به زمین بازی جدید رفت روی قسمت مرتفعی از زمین ایستاد. وقتی نزدیکی حفاظ را به زمین مشاهده کرد اولین کلامی که از دهانش خارج شد این بود: «هیچ‌وقت نمی‌توانم در این‌جا توپی پرتاب کنم، حفاظ بسیار نزدیک است». می‌دانید چه شد؟ او از یک قهرمان به بازیکنی تبدیل شد که در 16 بازی شکست خورد.

این حادثه یکی از بدترین اتفاقات تاریخ آستروس بود. او با گفتن این کلمات آینده‌اش را پیش‌گویی کرد. افکار منفی به سراغش آمد اما به‌جای این‌که آن‌ها را نادیده بگیرد آن‌ها را به زبان آورد. وقتی سخن می‌گویید به عقیده‌تان جان می‌بخشید. کتاب آسمانی می‌گوید: «با کلامتان خود را گرفتار کردید».

در زمان کودکی مردی را می‌شناختم که یک شرکت داشت. او مسئولیت‌ زمین‌های یک مکان مذهبی را نیز به عهده داشت. مهربان و دوست‌داشتنی بود اما همیشه سخنانی منفی به زبان می‌آورد. هرگاه با او گفت‌وگو می‌کردم از سختی زندگی، کسب‌و‌کار راکد و خرابی وسایلش می‌گفت. او در منزل نیز مشکلاتی داشت؛ یکی از فرزندانش پیوسته او را با کارهایش آزار می‌داد.

قریب به ده سال هفته‌ای دو بار او را می‌دیدم. به خاطر ندارم هیچ‌وقت از چیزهای مثبت حرف زده باشد. همیشه در حال پیش‌بینی شکست در آینده‌اش بود. اما نمی‌دانست که با کلامش خود را بدبخت می‌کند. وقتی 55 سالش بود به بیماری سختی دچار شد و دو یا سه سال آخر زندگی‌اش در مسیر بین خانه و بیمارستان گذشت. مرگ بسیار غمناکی داشت و در تنهایی خداحافظی کرد.





معرفی و دانلود کتاب اعلام می‌کنم: موفقیت در زندگی با 31 راز معنوی | جول اوستین | انتشارات توانمندان