دسته‌بندی نشده · فوریه 23, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب بزرگراه شادی | سلیا هدون | انتشارات جیحون



معرفی کتاب بزرگراه شادیکتاب بزرگراه شادی نوشته‌ی سلیا هدون، با ارائه‌ی جملات و نقل قول‌های انگیزه‌بخش و تأثیرگذار، به شما یاد می‌دهد که میان کارهای مهم و سرگرمی‌هایتان تعادل ایجاد نمایید و همواره زندگی شاد و رضایت‌بخشی را تجربه کنید.

درباره‌ی کتاب بزرگراه شادی:

زمانی می‌توانید شادی را در زندگی تجربه کنید که از تمام چیزهایی که دارید راضی و خشنود باشید. انسان‌های شاد به اهداف و انگیزه‌هایشان می‌اندیشند و قدر تمام لحظات زندگی خود را می‌دانند. برای شاد زیستن باید زندگی در زمان حال را یاد بگیرید و از افکار منفی و بیهوده دوری کنید.

سلیا هدون (Celia Haddon) در کتاب بزرگراه شادی (One hundred ways to be happy) به نقل قول جملاتی انگیزشی می‌پردازد که از بزرگان در زمینه‌های مختلف گردآوری شده است. این جملات همانند یک راهنمای عملی به شما کمک می‌کنند تا در زندگی به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شوید.

کتاب بزرگراه شادی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه این کتاب را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که همواره به دنبال خوشبختی و داشتن زندگی شاد هستند.

در بخشی از کتاب بزرگراه شادی می‌خوانیم:

به غذایی که می‌خوری احترام بگذار، آن را تحسین کن، کاملاً از آن لذت ببر. اگر چنین کنی ساعات بسیاری را در هفته و هفته‌های بسیاری را در سال و سال‌های بسیاری را در تمام زندگی شادمان‌تر خواهی بود. (ویلیام مک‌پیس‌ تاکری)

بدیع‌ترین و زیبا‌ترین شادی‌هایی که حس می‌شوند در ابداع و ایجاد باغ‌هایی است با میوه‌ها، گل‌ها، سایه‌سار‌ها، چشمه‌ها و نوای پرندگانی که از چنین مکان‌های شادی عبور می‌کنند، چنین مکان‌هایی گویی لذت‌هایی برای تمامی حس‌های ما فراهم می‌کند. (سر ویلیام تمپل)

خنده خوب چیزِ خوبِ نیرومندی است و چون چنین چیزِ خوبی این قدر نادر است، بدبختی‌ها این قدر زیادند. (هرمان ملویل)
فهرست مطالب کتابخلاصه شادی
شادی خویشتن
شگفتی هستی
خوشی‌های ساده
توجه به خویشتن
در هنگامه سختی‌ها
دوست داشتن و دوست داشته شدن
راه معنوی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب بزرگراه شادی | سلیا هدون | انتشارات جیحون