دسته‌بندی نشده · ژوئن 28, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب بیداری غول درون 2 | آنتونی رابینز | انتشارات جیحون



معرفی کتاب بیداری غول درون 2تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چطور می‌توانید فرمان ذهن، عواطف، جسم و یا تصمیمات خودتان را به دست بگیرید؟ کتاب بیداری غول درون 2 نوشته آنتونی رابینز یکی از بهترین کتاب‌هایی است که راه‌های موثر برای کنترل زندگی، کشف استعداد و توانایی‌های درونی و رسیدن به بالاترین میزان عملکرد را به شما می‌آموزد. این اثر جزو کتاب‌های پرفرو‌ش‌ترین دنیا نیز به شمار می‌رود.

درباره کتاب بیداری غول درون 2

خیلی وقت‌ها در زندگی به موقعیت‌هایی برمی‌خوریم که احساس می‌کنیم کنترل همه چیز از دستمان خارج شده است. در این شرایط عموما سردرگم می‌شویم و یا احساس سرافکندگی و شکست می‌کنیم! اما بهترین چاره برای برون رفت از این احساسات چیست؟

کتاب بیداری غول درون (Awaken the giant within) که آنتونی رابینز (Anthony Robbins) آن را با هنرمندی و قلم جذاب همیشگی‌اش نوشته است، بهترین راهکارهای کنترل زندگی را به شما می‌آموزد. این کتاب به‌خوبی بیان می‌کند که اگر بتوانید کنترل عواطف و احساسات، جسم و حتی اموالتان را در اختیار بگیرید، می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی برسید!

رابینز در این کتاب بیان می‌کند که مهم نیست در کدام مرحله از زندگی، شغل، روابط، درآمد و … قرار دارید، آنچه اهمیت دارد باوری است که در اعماق وجود شما پنهان شده بسیار قوی‌تر از تجربیات زیسته شماست. باوری که مانند یک غول پرقدرت به شما کمک می‌کند کنترل هر بخش از زندگی را به دست بگیرید و موفقیت‌های بزرگی برایتان رخ دهد.

این کتاب پرطرفدار برنامه‌ای نهایی را برای بهبود کیفیت زندگی به شما ارائه می‌دهد و مانند یک آموزگار حرفه‌ای، شیوه بهبود کیفیت هر جنبه از زندگی (شخصی یا تجاری، فیزیکی یا عاطفی) را به شما می‌آموزد. در آخر رابینز بر این نکته تاکید می‌کند که برای رسیدن به هر سطحی از موفقیت می‌بایست توانایی، استعدادها و مهارت‌های خاص درونی‌تان را کشف و در بالاترین سطح از آن استفاده کنید.

نکوداشت‌های کتاب بیداری غول درون 2

– یک کتاب عمیق، قدرتمند و منبعی عظیم از توانایی که بسیار حرفه‌ای است. (پیتر گوبر – رئیس و مدیر عامل Mandalay Entertainment)

– آنتونی رابینز یکی از تأثیرگذاران بزرگان این نسل است. (استفان آر. کاوی، نویسنده 7 عادت افراد بسیار مؤثر)

– هر صفحه از این اثر شگفت‌انگیز، مملو از دستورالعمل‌های کاملاً تحقیق‌شده و عملی برای تمرکز افکار و احساسات خود است که شما را به اهدافتان می‌رساند. (اسکات دیگارمو)

– مطالعه این کتاب برای هر کسی که به افزایش کیفیت زندگی خود اهمیت می‌دهد، لازم است. (دکتر باربارا دی آنجلیس)

کتاب بیداری غول درون برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که می‌خواهند از همه ظرفیت‌های وجودی خودشان برای رسیدن به موفقیت در زمینه فردی، شغلی و … استفاده کنند، بسیار مفید و موثر است.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم

یکی از بهترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه موفقیت که کتاب‌های تاثیرگذاری را نوشته است، آنتونی رابینز نام دارد. او در سال 1960 در کالیفرنیا به دنیا آمده است. طرفداران تونی رابینز در سراسر دنیا بسیارند و آثار او تاکنون به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. او نویسنده، مربی، بازیگر و سخنران است و در ایران به‌خاطر انتشار سلسله کتاب‌های موفقیت خود به شهرت رسیده است.

این نویسنده آمریکایی در آثار خود از علم روانشناسی استفاده می‌کند که می‌توانند مانند یک راهنمای الهام‌بخش برای تغییر شیوه و سبک زندگی عمل کنند. او در این راستا بنیادی را به نام «بنیاد آنتونی رابینز» تاسیس کرده است که خودش به‌عنوان رییس هیئت مدیره در آن حضور دارد. این موسسه جهت کمک به افراد برای کسب موفقیت فردی و حرفه‌ای در زندگی‌شان تاسیس شده و امروز به شکل کاملا موفقی عمل می‌کند. ازجمله کتاب‌های تاثیرگذاری که آنتونی رابینز تالیف و آن‌ها را منتشر کرده است می‌توان به «کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز»، «کتاب امتیاز نهایی»، «اهرم پولدار شدن» و «تزلزل ناپذیر: راهنمای رسیدن به استقلال مالی» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب بیداری غول درون 2

– کلمات رشته‌ای را تشکیل می‌دهند که ما تجارب خود را از آن می‌آویزیم.
– زندگی نقاشی است نه محاسبه.
– بدون احساس، هیچ تاریکی به نور و هیچ دلمردگی به نشاط مبدل نمی‌شود.
– اگر می‌توانستید به ‌قدر کافی عشق بورزید، مقتدرترین فرد جهان می‌شدید.
– در ابتدا همه چیز فقط یک رؤیاست.

در بخشی از کتاب بیداری غول درون 2 می‌خوانیم

زمانی که پسرم جاشوا فقط شش یا هفت سال داشت، در حالی که به ‌شدت گریه می‌کرد به خانه آمد. دوست او در زمین بازی مدرسه از روی یکی از وسایل بازی روی زمین پرت شده و متأسفانه مرده بود. کنار او نشستم و به او گفتم: «عزیزم، میدانم چه احساسی داری، او را دوست داشتی و دلت برای او تنگ خواهد شد. تو حق داری، ولی باید این را بدانی که این احساس تو به این دلیل است که هنوز یک کرمِ پروانه هستی!» او با تعجب پرسید: «چی؟» موفق شده بودم کمی حواس او را پرت کنم. گفتم: «تو مانند یک کرم پروانه فکر میکنی.» پرسید: «منظورت چیست؟»

گفتم: «زمانی در زندگی کرم‌های پروانه وجود دارد که همه آنها فکر می‌کنند مرده‌اند. فکر می‌کنند زندگیشان به‌ پایان رسیده. میدانی منظورم کدام مرحله است؟» او گفت: «بله همان مرحله‌ای که پیله دور آنها پیچیده می‌شود.» گفتم: «پیله‌ای که به‌ دور کرم می‌پیچد او را در خود پنهان می‌کند، ولی می‌دانی بعد چه می‌شود؟ اگر پیله را باز کنی می‌بینی که کرم دیگر آن جا نیست. فقط توده‌ای لزج و له‌شده از آن باقی مانده. بیشتر مردم وقتی این را می‌بینند، فکر می‌کنند کرم در حال مردن است. خود کرم هم همین ‌طور، ولی در واقع در حال دگرگونی است. او تبدیل به موجود دیگری می‌شود. اگر گفتی چه موجودی؟» او جواب داد: «یک پروانه.»

پرسیدم: «آیا سایر کرم‌ها می‌توانند تبدیل شدن او را به یک پروانه ببینند؟» پاسخ او منفی بود. گفتم: «هنگامی که پروانه از پیله‌اش خارج می‌شود چه می‌کند؟» جاشوا گفت: «پرواز می‌کند.» گفتم: «کاملاً درست است. زیر آفتاب بال‌هایش را خشک می‌کند و پرواز خود را آغاز می‌کند. در این حالت خیلی زیباتر از زمانی است که تنها یک کرم بود. فکر می‌کنی در کدام حالت احساس آزادی و شادی بیشتری می‌کند؟» او گفت: «در حالتی که تبدیل به یک پروانه شده، چون دیگر لازم نیست روی پاهایش راه برود و خسته شود.» گفتم:«همین‌ طور است، او دیگر نیازی به پا ندارد. مثل دوست تو که فکر می‌کنم الان یک جفت بال زیبا دارد.»
فهرست مطالب کتاب1: واژه‌نامۀ موفقیت نهایی
2: موانع را از سر راه بردارید، دیوارها را خراب کنید، بندهای اسارت را باز کنید و با خیالی آسوده به‌ سوی موفقیت گام بردارید: نیروی اصطلاحات در زندگی
3: ده احساس نیروبخش
4: هدفی باشکوه خلق آینده‌ای جذاب
5: مبارزۀ روانی ده روزه





معرفی و دانلود کتاب بیداری غول درون 2 | آنتونی رابینز | انتشارات جیحون