دسته‌بندی نشده · آوریل 3, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان | ویلیام دبلیو هویت | انتشارات رسپینا



معرفی کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیانویلیام دبلیو هویت در کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان راهکارها و تکنیک‌هایی را ارائه کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به تقویت ذهن خود بپردازید و از این طریق، آرامش بیشتری را در زندگی تجربه کنید. گفتنی‌ست این کتاب یکی از پرفروش‌‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری‌ست که در زمان انتشار بیش از دویست‌هزار نسخه از آن به فروش رفته است.

درباره کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان:

شما قدرتی باورنکردنی در اختیار دارید؛ تنها به آن آگاه نیستید. این سخنی‌ست که ویلیام دبلیو هویت (William W Hewitt) در کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان (Psychic Development for Beginners) به شما می‌گوید. او در این اثر مفصلاً به علوم فراروانشناسی از جمله هیپنوتیزم می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید کنترل ذهن خود را در دست بگیرید. چرا که دارای نیرویی مخفی هستید؛ نیرویی که به راحتی می‌توانید آن را مهار کنید!

نویسنده در این کتاب به شما اطمینان می‌دهد که می‌توان برای راهنمایی بیشتر و تصمیم مناسب از نیروی ذهن و روان بهره گرفت. حتی اگر به کوچک‌ترین ندای آن گوش بسپارید، موفق خواهید شد و تأثیرات آن را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با درجات مختلف آگاهی خود هماهنگ و یکسان شوید به وضوح و شفافیت انگیزه‌ی درونی خود را بهتر درک کنید؛ پس از این متوجه شویم درون ما چه منبع عظیمی از انرژی بیکران و هوشمند کیهانی‌ست، قادر خواهیم بود که که حتی ساده‌ترین چیزها را آنطور که خود می‌خواهیم شکل ببخشیم. زمانی که خداوند چنین نیروی ذهنی و روانی شگفت‌انگیزی به ما عطا فرموده، هیچ دلیل موجهی وجود ندارد که از آن استفاده نکنیم. اکنون که اندکی به این نیروی خدادادی واقف گشته‌اید، می‌توانید نحوه‌ی توسعه و تعالی آن را در این کتاب درخشان یاد بگیرید.

کتابی که در اختیار دارید، اثری منحصربه‌فرد و کم‌نظیر در زمینه‌ی رشد روانی‌ست و تکنیک‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن‌ها، سهل‌تر از آنچه که در ذهن می‌پرورانید، قادر خواهید شد از پس مشکلات روزانه برآیید. پس از مطالعه‌ی این اثر خواندنی مهارت‌های شنیداری برتری به دست خواهید آورد،‌ از لحاظ روحی رشد پیدا می‌کنید و راه ارتباط با راهنمایان معنوی خود را می‌آموزید. دیگر وقت آن رسیده که آنگونه زندگی کنید که همیشه می‌خواستید. این شما و این کتابی شیوا، خوش‌خوان، پرکشش و کاربردی برای تسلط پیدا کردن بر انواع مهارت‌های روانی و ذهنی…

در نکوداشت‌ کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان:

– کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان، برخی از روش‌های آسان و سریع برای رها کردن نیروی روانی شخصی و تبدیل شدن به یک انسان شاد، سالم و کاملاً رشد یافته را نشان می‌دهد. (The Midwest Book Review)

کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان مناسب چه کسانی است؟

اگر به هیپنوتیزم و کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید، کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان مناسب شماست.

با ویلیام دبلیو هویت بیشتر آشنا شویم:

ویلیام دبلیو هویت نویسنده‌ی برجسته‌ی کتاب‌های خودسازی و انرژی‌درمانی‌ست. او تا به حال هشت کتاب و چندین نوار صوتی هیپنوتیزم منتشر کرده است و بیش از سی سال است که به عنوان نویسنده و ویراستار حرفه‌ای در صنایع رایانه، انرژی هسته‌ای و معدن فعالیت می‌کند. ویلیام دبلیو هویت همچنین یک هیپنوتراپیست بالینی معتبر است که در زمینه‌های قدرت ذهن، خودسازی، متافیزیک و رشته‌های مرتبط فعالیت گسترده‌ای دارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان:

– تله‌پاتی عمل ذهنی دریافت یا ارسال اطلاعات به ذهن دیگری است.
– روان‌سنجی اساسا همان پیش‌گویی است که محرک و تکمیل کننده‌ی آن حس لامسه می‌باشد.
– هیپنوتیزم دستورالعملی است که شما با تغییر حالت هوشیاری، به هدفی دلخواه دسترسی پیدا می‌کنید.
– تله‌پاتی عمدی ارسال پیام ذهنی بین دو نفر است که از روی قصد و هدفی معین انجام می‌شود.
– این که هیپنوتیزم ابزاری نیرومند و حیرت انگیز است جای تردیدی نیست.
– حالت‌های ذهنی – روانی محدوده‌ی زمانی نمی‌شناسند.

در بخشی از کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان می‌خوانیم:

خدای متعال امکان و توان دستیابی به تغییر حالت هوشیاری را برای بهره مندی از منافع فراوان آن در وجود همه‌ی ما آفریده است. این تغییرات را ما به عناوین مختلف و ناخودآگاه هر روز در زندگی روزمره‌ی خود تجربه می‌کنیم. چیزی‌که ما دنبال آن هستیم، چگونگی دستیابی به این حالت در زمان دلخواه و برای تبدیل ناراحتی‌ها و مشکلات به وضعیت آرمانی است. این مزیت با نیروی طبیعی خلق شده در وجود شما و نه به وسیله‌ی مواد مخدر و یا محرک‌های زیان آور دیگر و کاملاً تحت کنترل ذهن شما به دست می آید. تدوین این کتاب نیز با هدف تأمین توانائی شما درکنترل و تسلط بر زندگی خود به صورت مستقل بوده، تا شما بتوانید در تمام لحظات با ایده‌ها و گزینه‌هایتان هم آواز و هماهنگ باشید. شما دیگر تحت تأثیر هوا و هوس دیگران نبوده و نیازی به نادیده گرفتن بخشی از خواست‌ها، ایده‌ها، اهداف و هستی خود به منظور جلب رضایت اجباری دیگران نخواهید بود.

تا حالا توجه کرده‌اید که چرا بعضی از ازدواج‌ها توأم با ناهماهنگی‌ها، مشاجرات، ناخشنودی‌ها و فقدان تفاهم بوده و برخی دیگر برعکس هماهنگ و موفق و رضایت‌مند هستند؟ شما و هرکس دیگری استحقاق ازدواجی موفق و رضایتمند را دارا هستید، به شرط آن که راه و رسم آن را بدانید. آیا تا حالا فکر کرده‌اید که چطور بعضی‌ها در محیط کار موفقیتی به دست نیاورده، از شغل خود ناراضی و نسبت به انتظاراتی‌که از آن‌ها می‌رود ناآگاه یا همواره با مدیر اداره در تعارض هستند، در حالی‌که بعضی دیگر اکثر کارهایشان در بهترین شرایط و در بهترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می‌شود، به شغل خود علاقمند و از وظیفه خود آگاه و با مدیر خود همیشه هماهنگ می‌باشند. هرکسی و شما می‌توانید شغلی را که دوست دارید و در آن موفق می‌شوید، انتخاب کنید. این حق شماست تا درکار هایتان موفق وکامیاب باشید.

تا حالا به فکر افتاده‌اید که چرا بعضی چهره‌ها همیشه بیمارگونه هستند و هر اتفاقی‌که اطراف آن‌ها رخ می‌دهد حتماً آن‌ها را دچار می‌کند و اگر همراه با سایرین در حادثه تصادف خودرو باشند، قطعاً جزو زخمی‌ها خواهند بود. ولی بعضی دیگر بندرت دچار آسیب گردیده و به نظر می‌رسد که در برابر حوادث، به طور طبیعی مصون هستند. شما نباید بیمارشده یا آسیبی ببینید، حق طبیعی شما مصون بودن از درد و رنج و حفظ سلامتی است.
فهرست مطالب کتابدر باره نویسنده کتاب
نقشه راه نیروی ذهنی روانی (سایکیک) شما
فصل اول: معرفی
فصل دوم: تغییر حالت هوشیاری- کاهش فرکانس مغز
فصل سوم: تقویت حواس پنجگانه
فصل چهارم: رسیدن به سطح مقدماتی ذهن و روان
فصل پنجم: سپر ذهنی روانی
فصل ششم: مجری تکنیک نیروی ذهن و روان
فصل هفتم: تجسم (ویژوالیزیشن)
فصل هشتم: شفای ذهنی روانی
فصل نهم: جام اهداف ذهنی روانی
فصل دهم: پیش بینی یا بصیرت
فصل یازدهم: تله پاتی
فصل دوازدهم: روان سنجی
فصل سیزدهم: ساحل زمان
فصل چهاردهم: ارتباط با مردم
فصل پانزدهم: ارتباط با نهاد یا موجود ذاتی
فصل شانزدهم: ارتباط با حیوانات
فصل هفدهم: حل مشکلات
فصل هیجدهم: سیستم هشدار دهنده ی شما
فصل نوزدهم: کنترل ذهنی روانی ترافیک
فصل بیستم: بیدار باش ذهنی روانی
فصل بیست و یکم: پیدا کردن جای پارک خودرو
فصل بیست و دوم: جلوگیری از خواب آلودگی موقع رانندگی
فصل بیست و سوم: پیشرفت مهارت‌ها
فصل بیست و چهارم: مطالعه و درک مطلب
فصل بیست و پنج: خلاصه مطالب و آینده نگری





معرفی و دانلود کتاب تقویت نیروی ذهن و روان، سایکیک برای مبتدیان | ویلیام دبلیو هویت | انتشارات رسپینا