دسته‌بندی نشده · فوریه 14, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب جادوی فکر بی‌انتهای 2 | خشایار فخریان | انتشارات جیحون



معرفی کتاب جادوی فکر بی‌انتهای 2اگر فکر می‌کنید زمان صرف شده برای خودشناسی بیهوده است، سخت در اشتباهید. خشایار فخریان در کتاب جادوی فکر بی‌انتهای 2 به شما نشان می‌دهد که با خودشناسی، کنترل بیشتری نسبت به خود و محیط اطرافتان پیدا خواهید کرد و می‌توانید وقت خود را صرف انجام کارهایی کنید که در آن‌ها تبحر دارید و بیهوده در فعالیت‌هایی که با شما سنخیت ندارند خود را درگیر نکنید و ضمناً نقاط ضعف خود را برطرف کنید.

درباره‌ی کتاب جادوی فکر بی‌انتهای 2:

ذهن انسان پیچیده‌ترین ساختار ممکن را دارد، زمانی که نیرویش در یک جهت صحیح به کار بیافتد، می‌تواند او را تا اوج موفقیتی غیرقابل تصور پیش ببرد اما همین ذهن زمانی که در مجرای اشتباه می‌افتد، می‌تواند یک شکست حتمی را رقم بزند.

امروزه میلیون‌ها دلار پول صرف خرید ویتامین‌ها، مواد معدنی، فرآورده‌های تقویتی و غذایی می‌شود همه و همه برای این است که ما آموخته‌ایم که بنیه‌ی جسمانی، مقاومت در برابر بیماری، قد و قواره، طول عمر و تناسب اندام ما ارتباط بسیار نزدیکی با غذای مصرفی‌مان دارد. اما چند نفر از ما به غذای ذهن و فکر‌مان اندیشیده‌ایم؟ ما قسمت عمده‌ای از غذای فکر خود را از محیط اطراف خود دریافت می‌کنیم، همه‌ی آن موارد بیشماری که ذهن ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند، می‌توانند غذا یا سموم فکر ما باشند.

قدرت تخیل انسان، بسیار بیشتر از تمامی توانایی‌های اوست. تخیل خود را محدود نکنید، اما آن را تحت کنترل خود داشته باشید، بپرورانید و به آن نظم ببخشید، تا شما را راهنمایی کند، این کار به شما تجسمی قدرتمند خواهد بخشید و با حس اطمینانی قوی‌تر، فراتر از همۀ محدودیت‌های گذشته حرکت کنید و پیش بروید. با بکارگیری مداوم قوه‌ی تخیل، هر کسی قادر است به رویاهای خود تحقق ببخشد، فقط نباید ناامید شود و جلوی قدرت تخیل خود را بگیرد.

بسیاری از انسان‌های مشهور و موفق، مهارت‌های ناشی از اعتماد به نفس را مبنای کار خود قرار داده‌اند و موفقیت مطلق آن‌ها نیز، خود گواهی بر این مدعاست. یک کلید اصلی که باعث می‌شود احساس خوبی در مورد خود داشته باشیم، خودشناسی است.

معجزه‌ها همیشه وجود داشته‌اند و تا دنیا دنیاست، وجود دارند، کافی است به وجود آن‌ها ایمان داشته باشید. عقل و منطق را با شور، شوق و هیجان بیامیزید. این احساسات، قدرت غیرقابل تصوری به عقل شما می‌بخشند و نه تنها تسلط شما به محیط را افزایش می‌دهند، بلکه قدرت شما را در پیشبرد امور دو چندان می‌کنند، این تغییرات فیزیولوژیک کارآیی‌ جسمانی و روانی شما را افزایش می‌دهند و قدرت تفکر و استدلال غیرقابل تصوری در اختیارتان می‌گذارند.

کتاب جادوی فکر بی‌انتهای 2 مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در زندگی پیشرفت کنید و به تمام خواسته‌ها و رویاهایتان دست یابید، خواندن کتاب جادوی فکر بی‌انتهای 2 (The Magic Of Endless Thought 2) را از دست ندهید.

با خشایار فخریان بیشتر آشنا شویم:

خشایار فخریان متخصص سلامت و نویسنده‌ی آثاری گوناگون در زمینه‌ی بهداشت جسم و روان است. از جمله کتاب‌های او می‌توان به: بیماری‌های زنان، پوست من زیبا بمان، آشنایی با ویتامین‌ها، دیابت و… اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب جادوی فکر بی‌انتها 2:

– روی راه‌حل‌ها و چاره‌ها متمرکز شوید، خود را در چارچوب مشکلات بسته محصور نکنید.
– هیچ‌وقت خودتان را کم‌هوش و دیگران را باهوش تصور نکنید. خودتان را دست کم نگیرید.
– دائم به خود یادآوری کنید که توانایی فکر کردن باارزش‌تر از توانایی حفظ کردن اطلاعات است.
– موفقیت از طریق، تلاش، رعایت حقوق و وظایف و تسلط براصولی که پیشرفت را تضمین می‌کنند، حاصل می‌شود.

در بخشی از کتاب جادوی فکر بی‌انتهای 2 می‌خوانیم:

تصمیم بگیرید و بدانید که تا آخرین دَم باید زندگی و تلاش کرد، تا نفس آخر. هر دقیقه‌ای که انسان در اضطراب پایان فرصت‌های خود می‌گذراند، در حقیقت دقایقی هستند که بخشی از مُردن ما را تشکیل می‌دهند. یکی از دوستان صمیمی‌ام که مربی یک کالج است، با یک دست قطع شده از اروپا بازگشت. او به رغم معلولیتش همیشه لبخند به لب دارد و به دیگران کمک می‌کند و تقریباً به اندازۀ دیگر افرادی که می‌شناسم، شاید هم بیشتر از آن‌ها، به زندگی و آینده خوشبین است.

او معتقد است: «یک دست که چیز مهمی نیست. البته دو تا بهتر از یکی است، اما روح من در عین سلامت است و بابت این مسئله خدا را شکر می‌کنم».

من به بیماری قند مبتلا هستم. یکی از دوستانم به من هشدار داد: «بیماری قند یک ناراحتی جسمی است، ولی بزرگ‌ترین صدمه، از داشتن افکار منفی نسبت به آن ناشی می‌شود. این بیماری به خوبی قابل کنترل است، اما اگر دائم نگران بیماری خود باشی، آن وقت است که واقعاً توی دردسر می‌افتی». کسانی را می‌شناسم که به بیماری قند مبتلا هستند، یکی از آن‌ها به خیل مردگان متحرک پیوسته است. ترس از سرماخوردگی به قدری ذهن او را مشغول کرده که همیشه خودش را به طرز مسخره‌ای می‌پوشاند، آن‌قدر بی‌طاقت شده است که هیچ کاری انجام نمی‌دهد. بیماری او مرض قند نیست، بلکه مرض او «خودبیمارنمایی و عذرتراشی» است.
فهرست مطالب کتابمقدمه
رفتار با دیگران، نگرش به خود
توقف ممنوع، حرکت، حرکت و حرکت
تسلیم شرایط نشوید
مقابله با نگرش منفی
جادوی فکر بی‌انتها





معرفی و دانلود کتاب جادوی فکر بی‌انتهای 2 | خشایار فخریان | انتشارات جیحون