دسته‌بندی نشده · می 14, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی | آنتونی ویلیام | انتشارات تی تی پول



معرفی کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگیاز راز میوه‌ها و گیاهان سر دربیاورید و سلامتی را به زندگی خود هدیه دهید! آنتونی ویلیام در کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی بیش از 50 نوع میوه، سبزی، گیاه و… را بررسی می‌کند و درباره‌ی خواص هر گروه غذایی و شیوه‌ی استفاده از آن‌ها اطلاعاتی دقیق و کاربردی در اختیار ما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی:

چرا بلوبری‌های وحشی جزو غذاهای احیاکننده هستند؟ مارچوبه چطور به جوانی کمک می‌کند؟ و لیموها چگونه می‌توانند روح شما را تسکین دهند وقتی خبر بدی دریافت کرده‌اید؟ در کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی (Medical Medium Life-Changing Foods) با قدرت شفابخشی که در میوه‌هایی مانند کیوی، خیار، نارگیل و… هستند آشنا می‌شویم و بهترین غذاها برای تسکین سنگ کیسه‌ی صفرا، فشار خون، میگرن و موارد بی‌شمار دیگر را کشف می‌کنیم.

آنتونی ویلیام (Anthony William) در کتاب حاضر توضیحاتی در ارتباط با خواص بیش از 50 نوع میوه و گیاه و سبزی ارائه می‌دهد و حمایت عاطفی و درس معنوی را که هر کدام از این گروه‌های غذایی قادرند به زندگی‌مان وارد کنند برایمان آشکار می‌سازد. علاوه بر این، دستورالعمل‌های پخت ساده‌ای را ارائه می‌دهد تا به ما کمک کند از هر غذایی حداکثر بهره را ببریم.

کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی، به‌طور کلی، سطحی از ایمنی را به تصویر می‌کشد که موضوع آن سلامت بدنمان است و به ما کمک می‌کند تا از مواد غذایی پیرامونمان به‌شکلی استفاده کنیم که ضامن سلامتی‌مان در درازمدت باشد.

باید حتماً به این نکته توجه داشت که آنتونی ویلیام در کتاب حاضر مشاوره‌ی پزشکی یا سایر توصیه‌های حرفه‌ای را رد نکرده و تکنیک یا متد خاصی را به عنوان یک فرم تشخیص یا درمان برای هر نوع بیماری فیزیکی، عاطفی یا شرایط پزشکی تجویز نمی‌کند. بنابراین، خواننده قبل از پذیرفتن هر پیشنهادی از این کتاب یا کشف نتیجه از آن، باید با پزشک متخصص خود مشورت کند.

کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی Medical Medium است که آنتونی ویلیام در آن مسئله‌ی سلامت و بدن انسان را در مرکز توجه خود قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی:

– موهبت خدادادی آنتونی ویلیام برای شفا چیزی جز معجزه نیست. (دیوید جیمز الیوت)

– آنتونی ویلیام انسانی درخشان است. او چندین بیماری درازمدت را در من تشخیص داد و راه‌هایی برای درمانم در پیش گرفت که به‌سرعت حال من را بهبود داد. (راشیدا جونز)

– آنتونی ویلیام خود را وقف کمک به مردم کرده است و با دانشی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد در زندگی بسیاری‌شان تفاوتی عمده ایجاد می‌کند. (آماندا د کادنه)

کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید از خواص خوراکی‌ها آگاه شوید و زندگی سالم‌تری در پیش بگیرید، کتاب پیش رو به شما کمک خواهد کرد.

با آنتونی ویلیام بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر با توانایی منحصربه‌فردی متولد شده است که اطلاعات بسیار دقیقی درباره‌ی سلامتی در اختیار او قرار می‌دهد. آنتونی ویلیام زمانی که چهارساله بود، درحالی‌که مادربزرگش هیچ علائمی نداشت تشخیص داد که به سرطان ریه مبتلاست. زمانی که آزمایش‌ها ادعای او را تأیید کردند، همه در بهت و حیرت فرو رفتند. از آن زمان به بعد، آنتونی ویلیام از استعداد بی‌نظیرش برای کمک به افراد بی‌شماری از جمله ستاره‌های سینما، میلیاردرها، ورزشکاران حرفه‌ای و… استفاده می‌کند. او همچنین از دانشش برای یاری رساندن به سایر پزشکان برای حل موارد دشوار بهره می‌گیرد.

آنتونی ویلیام تا کنون کتاب‌های متعددی در زمینه‌ی سلامتی نوشته است که برخی از آن‌ها در صدر پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نشسته‌اند.

در بخشی از کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی می‌خوانیم:

زمانی، بارانی که بر روی زمین سرازیر می‌شد سرشار از زندگی بود و با دارا بودن مواد معدنی و مواد مغذی یک پایه اساسی برای بقای ما ایجاد می‌کرد.

یانکی‌های قدیم برف را نوعی کود می‌نامیدند، زیرا وقتی برف ذوب می‌شد به طور معجزه‌آسایی باغ‌ها و مزارع را با میزان بالای مولکول‌ها و مواد معدنی فعال تقویت می‌کرد. آبی که از آسمان به زمین می‌بارید به اندازه کافی قوی بود تا نیازهای خاک را برآورده کند. اما امروزه باران و برف ناکارآمد است. درباره کمبود رسوبات صحبت نمی‌کنم. اگرچه خشکسالی موضوع قابل توجهی در مکان‌های مشخص است. فقط صحبت درباره خود باران است که تمام ترکیبات مغذی گذشته را ندارد. کمبود، یک مفهوم است که شما بدون شک با آن آشنا هستید. در نظر بگیرید: به دلیل احساس خستگی و ضعف به دکتر مراجعه می‌کنید. دکتر برای شما تست خون تجویز می‌کند و مشخص می‌شود که شما فقر آهن و کمبود ویتامین دی دارید. برای شما توضیح می‌دهد که این عوامل باعث بروز خستگی و ضعف در شما می‌شود. امروز باران هم به همین شیوه رنج می‌برد ولی کسی به آن توجه نمی‌کند. در صورتی که بحران‌های دیگر سیاره زمین مورد توجه قرار می‌گیرد. این مسائل به طور یکسان مهم هستند. چرخه تمیز کردن معجزه‌آسا، به طور طبیعی اتفاق می‌افتد، زیرا آب باران مانند یک فیلتر آب غول‌آسا از آسمان شروع به سقوط می‌کند.

هر چقدر آسمان از مواد سمی بیشتر پر شود، چرخه تمیز کردن برای طبیعت سخت‌تر می‌شود تا بتواند مواد شیمیایی مضر، تشعشعات، بخارات سمی فلزات سنگین که در آسمان اشباع شده‌اند را نابود کند. نتیجه این می‌شود که رسوباتی که از طریق آب باران به زمین می‌رسند مقداری از اثر حیاتی خود را از دست ‌دهند و ناکارآمد ‌شوند.
فهرست مطالب کتابتوجه
مقدمه‌ی مؤلف
مقدمه
بخش اول: احیا شدن پس از تخریب
خودتان را نجات دهید
بخش دوم: چهار مقدس
مقدمه‌ای بر غذاهای تغییردهنده زندگی
میوه‌جات
سیب
زرد آلو
آواکادو
موز
انواع تمشک‌ها (بری)
گیلاس
کرنبری
خرما
انجیر
انگور
کیوی
لیمو ترش زرد و سبز
انبه
خربزه
پرتقال و نارنگی
پاپایا
گلابی
انار
سبزیجات
آرتیشو یا کنگر فرنگی
مارچوبه
کرفس
سبزیجات چلیپایی
جوانه بروکسل و کلم سبز
خیار
سبزیجات برگ سبز
پیاز
سیب‌زمینی
تربچه
جوانه‌ها و میکروگرین‌ها
سیب‌زمینی شیرین
گیاهان و ادویه‌ها
پونه کوهی، رزماری، مریم‌گلی و آویشن
گیاه پنجه‌گربه یا دارسنا
گشنیز
سیر
زنجبیل
بادرنجبویه
ریشه شیرین بیان
جعفری
برگ تمشک
زردچوبه
غذاهای وحشی
آلوورا
سبزیجات دریای آتلانتیک
ریشه بابا آدم
قارچ چاگا
نارگیل
قاصدک
گزنه
عسل خام
شبدر قرمز
میوه گل رز
بلوبری وحشی
حمایت عاطفی
بخش سوم: آگاهی خودتان را با دانستن حقیقت افزایش دهید
ناباروری و آینده بشر
عادت‌های رایج و مضر برای سلامتی
غذاهای چالش‌برانگیز
فرشتگان تغییردهنده زندگی
کلام آخر





معرفی و دانلود کتاب خوراکی‌های تغییردهنده زندگی | آنتونی ویلیام | انتشارات تی تی پول