دسته‌بندی نشده · آوریل 7, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب دیوانه تنها | پیمان چینی ساز | انتشارات نسل روشن



معرفی کتاب دیوانه تنهاکتاب دیوانه تنها سرگذشت دو پسر به اسم کامران است که با وجود شباهت‌های مختلف در مسیر متفاوتی پیش می‌روند. پیمان چینی ساز در این داستان آموزنده برگشت‌ناپذیر بودن تصمیمات زندگی را به تصویر می‌کشد و خواننده را به صبر و پشتکار در مقابله با مشکلات زندگی دعوت می‌کند.

درباره کتاب دیوانه تنها:

شخصیت‌های رمان پیمان چینی ساز هرکدام به شکلی تنها هستند، اما راهی که برای حل مشکلشان انتخاب می‌کنند متفاوت است. بخش اول کتاب دیوانه تنها درباره پسری به اسم کامران است که برای رسیدن به خواسته‌هایش هیچ تلاشی نمی‌کند. او از دیگران انتظار دارد آرزوهای او را برآورده کنند و به هر کسی که وعده ثروت یک‌شبه می‌دهد اعتماد می‌کند. اما بخش بعدی این اثر درباره کامران دیگری است که خانواده‌اش او را به دلیل اخلاق خاصش طرد کرده‌اند. سرنوشت سختی‌های زیادی برای او آماده کرده و او حمایت کسی جز خودش را برای مقابله با مشکلات ندارد، اما می‌داند که برای رسیدن به موفقیت راهی جز سخت‌کوشی و صبر ندارد…

کتاب دیوانه تنها مناسب چه کسانی است؟

جوانانی که در ابتدای مسیر زندگی هستند و برای انتخاب‌های خود به راهنمایی نیاز دارند از کتاب دیوانه تنها بهره فراوان خواهند برد.

در بخشی از کتاب دیوانه تنها می‌خوانیم:

چشمانم را باز کردم. چیزی که بعد از گذشت سال‌های رؤیای کودکی برایم مانده، شکل عجیبی از زندگی با طعمِ تلخِ غربت و تنهایی بود. تنهایی یک بخشی از زندگی انسان است تا برای لحظه‌هایی که لازم است آسوده و بدون دغدغه فکر کند. بزرگ شدن دردسر دارد، باید کاری انجام بدهم. تصمیمی بگیرم و آینده‌ای که از تاریکی آن واهمه داشتم را روشن کنم.

خیال‌پردازی همیشه خوب است و گاهی آدم را سبک می‌کند. گاهی به آرزوهایش نزدیک می‌کند اما اَمان از لحظه‌ای که مرز خیال و واقعیت تشخیص داده نشود.

من در دنیای خیالی گیر کرده‌ام؛ دنیایی که آدم‌هایش شبیه من نیستند و فکر و زندگی‌شان جور دیگری است.

کسی مرا نمی‌بیند و از این که دیده نمی‌شوم احساس غربت می‌کنم. حرف می‌زنم و از تُنِ صدایم به خودم می‌آیم. اینجا که کسی نیست! در شلوغ‌ترین نقطه‌ی شهر، شصت متر زیرزمینی بی پنجره، یک اتاق و یک آشپزخانه‌ی کوچک شاید بشود گفت لانه‌ی امن خوبی است برای فرار از آدم‌ها.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب دیوانه تنها | پیمان چینی ساز | انتشارات نسل روشن