دسته‌بندی نشده · مارس 23, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب رقصان زیر باران: تلنگرهایی دلسوزانه برای بهبودی سلامت روان، شهامت و عشق به خود | الکساندرا ال



معرفی کتاب رقصان زیر باران: تلنگرهایی دلسوزانه برای بهبودی سلامت روان، شهامت و عشق به خودالکساندرا ال مربی خودیاری و مراقبت از سلامتی در کتاب رقصان زیر باران به ارائه‌ی 15 درس حیاتی درباره‌ی چگونگی غلبه کردن بر موانع زندگی، پرورش اعتمادبه‌نفس و رسیدن به فراوانی نعمت‌ها می‌پردازد و تلنگرهایی دوستانه و دلسوزانه به شما می‌زند.

درباره‌ی کتاب رقصان زیر باران:

در کتاب حاضر که هم تاحدودی خاطرات شخصی است و هم راهنمایی کاربردی، خانم اِل قصه‌های الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده‌ای را با شما در میان می‌گذارد که همگی بر پایه‌ی تجربه خودش در طول مسیری حیرت‌انگیز از تردید به خود تا عشق به خود هستند.

این گنجینه‌ی روح‌نواز از توصیه‌های عملی سرشار از اندیشه‌های روشنگرانه پیرامون مفاهیمی بااهمیت است، از جمله ترس، شهامت، فقدان، شفا، محبت، پذیرش و غیره.

شما خوانندگان با سفر خانم اِل در جاده‌ی دگرگونی همگام می‌شوید؛ جایی که او با تجربه‌هایی چالش‌برانگیز روبه‌رو می‌شود؛ مانند دوران کودکی دشوار، روابط عاطفی دردناک و فرزندپروری به عنوان زنی جوان، تنها و بی‌سرپرست.

او در این جاده، مسیر حرفه‌ای خود را در مقام کارآفرینی موفق و نویسنده‌ای هدفمند و پرشور هدایت می‌کند و در این کتاب دوست دارد تمام انرژی مثبت و آرامش موجود را مخاطبانش انتقال دهد.

در کتاب رقصان زیر باران (After the rain)، از لحن گرم و صمیمی مختص شخصیتِ الکساندرا اِل لذت خواهید برد، به اضافه ترغیب به اجرای مراقبه‌های خردمندانه برای بهبود کیفیت و بهره‌وری در زندگی.

کتاب رقصان زیر باران برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در راه رسیدن به خواسته‌هایتان شکست خورده‌اید و ناامید شده‌اید، این کتاب راهنمای شما برای بلند شدن و ادامه‌ی مسیر خواهد بود.

با الکساندرا ال بیشتر آشنا شویم:

الکساندرا ‌اِل (Alexandra Elle) مؤلف و مشاور تندرستی است که در منطقه‌ی پرجمعیت واشنگتن‌دی‌سی با همسر و فرزندانش زندگی‌ می‌کند. او پس از تجربه‌ی فواید شفابخشی نوشتن از طریق درمان و روزنامه‌نگاری، نویسنده شد. او در سراسر جهان کارگاه‌های آموزشی برگزار و به مردم کمک‌ می‌کند تا صدای خود را بدون شرم از طریق قصه‌گویی، شعر‌ و ‌داستان‌نویسی که ریشه در حقیقت دارند بیابند. مأموریت او به اشتراک‌ گذاشتن شیوه‌های مراقبت‌ از‌ خود و فرهنگ‌سازی جامعه از طریق ادبیات و زبان است.

جملات برگزیده‌ی کتاب رقصان زیر باران:

– من دریافته‌ام هر طوفانی که رد‌ می‌شود مسیری را برای چیزی بزرگ‌تر، روشن‌تر و بخشنده‌تر می‌زداید.
– در میانه‌ی راه بهبودی، ممکن‌است بارها بشکنم تا یاد‌بگیرم دردهایی که تصور‌ می‌کردم التیام‌ یافته‌اند هنوز نیاز به مراقبت دارند.
– طعم شکست تلخ ‌و ‌شکننده است. از آن لذت ‌ببرید. شیرینی در راه است.
-‌ رها‌ کردن به من آموخت که کم‌ نیاورم، بلکه کسب‌ کنم. کسب دانش، انعطاف و جایی در قلبم برای چیزی بزرگ‌تر.
-‌‌‌ شما سزاوار گشودن در قلب‌تان به روی عشق هستید.
-‌‌ آنقدر شجاع ‌باشید که خودتان را انتخاب‌کنید حتی اگر دیگران این کار را نمی‌کنند.
-‌ تمام آنچه که هستم الهام‌بخش آن چیزی است که خواهم‌ بود.

در بخشی از کتاب رقصان زیر باران می‌خوانیم:

درد ناشی از زخم‌های قدیمی گاهی ادامه‌ می‌یابد و مانند پوست دوم به تنت می‌چسبد طوری‌که نمی‌توانی از آن خارج‌ شوی. شاید، حتی، باعث‌ شود که بخواهی فراموش‌ کنی که کی هستی و چه کسی بوده‌ای و تمام آنچه برای رسیدن به اینجا انجام‌ داده‌ای. اما امروز، تو هنوز سر‌پایی. به تو و بودنت افتخار‌ می‌کنم. هوایی از خود‌آگاهی وجود‌ دارد که تو آن را با تمام وجود شناخته‌ای. جایی‌ که بوده‌ای و آنچه را که طی‌ کرده‌ای و هر گامی را که پشت‌سر گذاشته‌ای، شکل ‌داده‌است و هنوز هم، با‌ وجود‌ اینکه با تلاش خود به قله‌ی جدیدی رسیده‌ای و تا رسیدن به اینجا راه درازی را طی‌ نموده‌ای، برخی احساسات پشیمانی در بخش‌هایی از داستانت سبز ‌می‌شود که ترجیح می‌دهی آن‌ها را پس‌ بزنی.

اما این نحوه‌ی عملکرد درد یا جستجوی درک نیست. نمی‌توانی وانمود‌ کنی که درد وجود‌ ندارد. نمی‌توانی آن را ساکت کنی. چرا می‌خواهی؟ مگر درس آن کجاست؟ در‌عوض، با تمام وجود کنار آن بنشین. از طریق آن نفس‌ بکش و یادت‌ باشد که گریه‌ کنی. به آن زندگی بده و رهایش کن. شاید چیزی که تو را بیشتر می‌ترساند داشتن آن احساس طولانی‌مدت رنج نیست که در انتظار انداختن توپ یا زدن آن به کنار، داشته‌ای. به‌یاد ‌داشته‌ باش، هدف این نیست که فرار ‌کنی، بی‌حس شوی، یا آنچه را که آزار می‌دهد و دردناک است نادیده بگیری. این امر به رسمیت شناختن، پذیرفتن و قدردانی از همه‌ی چیزهایی است که با جزر‌و‌مد بهبودی همراه‌ بوده‌ است.

دگرگونی در میان امواج انجام ‌می‌شود. در اعماق قلبت، می‌دانی که یک اثر هنری هستی؛ انتزاعی، مملو ‌از معنا و کشف. وقت گذاشته‌ای تا آنچه را که خراب شده ترمیم ‌کنی و به آنچه باعث رنجشت شده بپردازی. و با‌ این‌ وجود، به‌ نظر‌ می‌رسد بخشش خود چند سال ‌نوری زمان ببرد. تو شایسته هستی. به تو اجازه داده ‌می‌شود که حفاظت را کنار بزنی و با بخشش دوست‌ شوی. تو شجاع‌تر از آن هستی که فکر‌ می‌کنی، نرم‌تر از آن چیزی که می‌دانی و انعطا‌ف‌پذیرتر از چیزی که می‌بینی. به تو افتخار‌ می‌کنم که هر ‌روز آن‌گونه که دوست‌داری تلاش‌ می‌کنی.
فهرست مطالب کتابسخن مترجم
درباره نویسنده
یادداشت مؤلف
‌درس اوّل: تغییر
درس دوم: عشق‌به‌خود
درس سوم: تسکینِ درد ‌و ‌رنج
درس چهارم: زمان
‌درس پنجم: تأیید
‌درس ششم: عشق
‌درس هفتم: شدن
‌درس هشتم: خانواده
‌درس نهم: یادگیری نفس کشیدن
درس دهم: بهبودی
‌درس یازدهم: هویت
درس دوازدهم: مقایسه
‌درس سیزدهم: ازخود‌گذشتگی
‌درس چهاردهم: پذیرش
‌درس پانزدهم: بخشش (یادداشتی برای خود)
یاد‌داشتی برای شما
تقدیر و تشکر





معرفی و دانلود کتاب رقصان زیر باران: تلنگرهایی دلسوزانه برای بهبودی سلامت روان، شهامت و عشق به خود | الکساندرا ال