دسته‌بندی نشده · مارس 11, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب روباه | مهدی سالک ارجی | انتشارات رهام اندیشه



معرفی کتاب روباهمهدی سالک ارجی در کتاب روباه، داستان تبهکاری را روایت می‌کند که می‌خواهد تهران را تسخیر کند و کنترل شهر را در دست بگیرد. رئیس پلیس در تلاش است تا جلوی او را بگیرد؛ اما موفق نمی‌شود چرا که دخترش پنهانی با روباه همکاری می‌کنند و اطلاعات را به او می‌رساند. روباه شهر را به آشوب کشیده و پلیس به دنبال مخفیگاه اوست. حالا باید ببینیم برنده ماجرا چه کسی خواهد بود؛ روباه که همه چیز را در اختیار دارد یا پلیس که مجهزترین تیم را به کار گرفته است؟!

درباره کتاب روباه:

وقتی تهران پایتخت پرهیاهو، به دست آشوبگری خلافکار می‌افتد، ترس و وحشت بر شهر مستولی می‌شود. مردم از خانه‌هایشان می‌گریزند و پلیس برای دستگیری این مجرم تمام توان خود را به کار می‌گیرد. این همان چیزی‌ست که روباه، تبهکار اصلی داستان به دنبالش است.

او می‌خواهد کنترل شهر را به دست بگیرد و به اهداف شوم خود دست پیدا کند اما در این راه به همکاری نیاز دارد. سارا دختر پلیسی که مستقیما پرونده این اتفاق هولناک را در دست دارد، به دلیل تصوراتی که از پدرش در ذهنش شکل گرفته، او را مقصر مرگ مادرش می‌داند و به همین دلیل با روباه (فاکس) همراهی می‌کند تا به نحوی از پدرش انتقام بگیرد.

رمان روباه یک داستان مهیج و زاده ذهن خلاق مهدی سالک ارجی است. این نویسنده که توانایی و علاقه خود را در این ژانر ثابت کرده با بیانی متفاوت و داستانی پرماجرا ذهن خواننده را تسخیر می‌کند و حوادثی را از پیش چشم می‌گذراند که هیجان را به وجود شما خواهد آورد.

خواندن کتاب روباه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

علاقمندان به داستان‌های پلیسی و ماجراهای جنایی با خواندن این رمان ایرانی، هراس و هیجان را توامان تجربه خواهند کرد.

در بخشی از کتاب روباه می‌خوانیم:

روباه مشغول حساب و کتاب رستورانش شد و سارا خود را با موبایلش سرگرم کرد. سارا گفت: «توی کانال‌های خبری نوشته تا حالا بیش از یک میلیون نفر از شهر خارج شدند. می‌خوای چیکار کنی؟»

فاکس شانه راستش را بالا انداخت و گفت: «خوووبه بازی تازه داره شروع میشه…» سپس دکمه تلفن روی میزش را فشار داد و گفت: «دو تا قهوه بدون شیر بیار!» روباه به پشتی صندلی چرخ‌دار سیاهش تکیه داد و پاهایش را روی میز گذاشت و چشم‌هایش را بست.

چند دقیقه بعد یاشار در زد و با دو فنجان قهوه وارد شد. آن‌ها را روی میز گذاشت و خارج شد. سارا گفت: «هی تو نامه‌ها و اسرار پلیس ایران رو به دشمنان غربی فروختی؟»

سپس روی موبایلش دقیق‌تر شد. «اینجا نوشته نامه‌های فوق محرمانه و سلاح‌هایی که از نظر متحدان‌مون نباید وجود داشته باشه… هویت مأموران ویژه فاش شدند… هی تو کارت درسته چقدر ازشون گرفتی؟»

فاکس همان‌طور که چشم‌هایش را بسته بود گفت: «پول خوبی بابتش دادند. اونم نقد! دولت شدیداً تحت فشاره. بزودی تهران مال ما میشه عزیزم.» سارا گفت: «هویت مأموران ویژه، عملیات‌های فوق سری، برنامه‌های مالی و سلاح‌ها… فقط بگو چقدر بابت این اطلاعات بهت دادند؟» روباه چشم‌هایش را باز کرد و به دختر نگاه کرد و دندان‌هایش را نشان داد.





معرفی و دانلود کتاب روباه | مهدی سالک ارجی | انتشارات رهام اندیشه