دسته‌بندی نشده · ژوئن 26, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب زمانی برای دگرگونی: چگونه خواسته‌های روح‌تان را بیدار سازید و به توانمندی برسید | دایانا کوپر



معرفی کتاب زمانی برای دگرگونی: چگونه خواسته‌های روح‌تان را بیدار سازید و به توانمندی برسیدچگونه می‌توانید خواسته‌های روح‌تان را بیدار سازید و به توانمندی برسید؟ دایانا کوپر روان‌درمانگر مطرح در کتاب زمانی برای دگرگونی به ما نشان می‌دهد که چگونه با تغییر در ضمیر خودآگاهمان رفتار، افکار و به طور کل سرنوشت و آینده‌مان تغییر می‌کند. راهکارهای این اثر فوق‌العاده طرز تفکر و زندگی ما را هدایت می‌کند تا سرنوشت خود را متحول کنیم.

درباره کتاب زمانی برای دگرگونی

آیا از نقش ضمیر خودآگاه در افکار و سرنوشتتان آگاهی دارید؟ کتاب حاضر به ما نشان می‌دهد زمانی که در ضمیر خودآگاهمان تغییر ایجاد کنیم به مرور وضعیت سلامت جسمی، افکار، رفتار و به طور کل آینده و سرنوشتمان متحول خواهد شد؛ بنابراین همه‌ی ما می‌توانیم برای رسیدن به اهداف معنویمان دگرگونی و بیداری را تجربه کنیم.

بسیاری از ما تمام زندگی‌مان را در خواب غفلت می‌گذرانیم و تنها زمانی می‌توانیم در مسیر نور و آگاهی حرکت کنیم که خودِ برترمان ما را از خواب غفلت بیدار کند. اکثر اوقات یک ضربه روحی یا تلنگر برای بیداری و هوشیاری ما کافی‌ست. زمانی که ما شنونده‌ی ندای درونمان نیستیم، خودمان را در معرض ضربه‌های روحی مختلف قرار می دهیم، به همین دلیل است که گاهی باید دردی تجربه کنیم تا وادارمان کند نگاهی به عمق وجود خود بیندازیم.

همه‌ی ما توانایی تغییر زندگی خود را داریم. در کتاب زمانی برای دگرگونی (A Time for Transformation)، دایانا کوپر (Diana Cooper)، به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم روح خود را بیدار کنیم. او با راهکارهای خود گام به گام ما را برای تغییر طرز تفکر و زندگی هدایت می‌کند تا بتوانیم واقعیت بهتری برای خود و دیگران ایجاد کنیم. کوپر با استفاده از مثال‌هایی از زندگی شخصی و شغلی خود، به بسیاری از زمینه‌های کلیدی از جمله: رفاه، فراوانی، موفقیت، مشاغل، حل تعارض، درمان آسیب‌ها، زندگی‌های گذشته، ادعای قدرت ما و… می‌پردازد.

کتاب کاربردی و الهام‌بخش زمانی برای دگرگونی بدون شک به ما ثابت می‌کند که می‌توانیم زندگی خود را متحول کنیم و هم اکنون زمان انجام آن فرا رسیده است!

کتاب زمانی برای دگرگونی مناسب چه کسانی است؟

اگر خواهان زندگی معنوی و تغییر و تحولاتی مثبت هستید، مطالعه‌ی کتاب زمانی برای دگرگونی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با دایانا کوپر بیشتر آشنا شویم

او را در سراسر جهان با لقب بانوی فرشتگان می‌شناسند. کوپر در سپتامبر 1940 زاده شده و اکنون 82 سالگی را پشت سر می‌گذارد. همه‌ی کتاب‌هایی که نوشته از زندگی شخصی خودش مایه گرفته‌اند. در میان آثار او عناوینی پرفروش و پرطرفدار نیز یافت می‌شود. از کتاب‌های دایانا کوپر می‌توان به این موارد اشاره کرد: «هستی‌ات را برافروز»، «الهام فرشتگان».

جملات برگزیده کتاب زمانی برای دگرگونی

– از هیچ‌چیز به‌جز ترس، نباید ترسید.
– جایى که بتوانیم با ترس‌هایمان روبه‌رو شویم، بى‌برو برگرد جذب آن کار مى‌شویم.
– یک تصمیم درست، همان انرژى قدرت است و قدرت، همان پاداش کائنات است.
– هرچه بیشتر خود را مشتاق رسیدن به موفقیت نشان بدهیم، بیشتر مجبور مى‌شویم از کنار دیگران سریع عبور کرده و بگذاریم که آنها نیز شاهد پیروزى را در آغوش بگیرند.

در بخشی از کتاب زمانی برای دگرگونی می‌خوانیم

هدف از ورود هرچیز و هرکس به قلمرو زندگى این است که درس عبرتى از آن‌ها بیاموزیم.

درست مثل دیگر مسائل معنوى، اگر خالصانه بخواهیم بدانیم قرار است چه چیزى یاد بگیریم و در جست‌وجوى پاسخ مناسب باشیم، حتما به ما پاسخ داده خواهد شد. وظیفه ما این است که در کمین دریافت پاسخ‌ها باشیم. ممکن است با یک فکر ناگهانى یا حتى در قالب کلماتى که از دهان دیگران خارج مى‌شود، پاسخ خود را دریافت کنیم. پاسخى که دنبالش مى‌گردیم حتى ممکن است در یک کتاب، یک نوار صوتى ضبط‌شده، یا کلامى که از طریق رادیو یا تلویزیون مى‌شنویم، گنجانده شده باشد. حتى ممکن است چیزهایى که اطرافمان را احاطه کرده‌اند، پاسخگوى سؤالات ما باشند.

آپارتمان مارک سه بار هدف دزدى قرار گرفت. او نمى‌توانست بفهمد چرا به خانه‌اش سه مرتبه دستبرد زده شده است. مارک به من گفت بعد از این سرقت‌ها مجبور شده لوازم جدیدى را جایگزین لوازم کهنه منزلش کند و همه آن‌ها را بیمه سرقت کند تا مشکل دیگرى برایش پیش نیاید.

همان‌طور که داشتیم با هم حرف مى‌زدیم، متوجه شد که هر سه سرقت به‌طور نمادین به او نشان داده‌اند که باید برخى الگوهاى هیجانى قدیمى را پاک کرده و آن‌ها را با الگوهاى هیجانى جدید جایگزین کند. او دقیقا متوجه شد که چه‌کار باید بکند.

روزى یک عاقله‌زن نزد من آمد و گفت: «خانه ما مثل قلعه مى‌مونه ولى باز هم مورد سرقت قرار مى‌گیره. آن‌ها فقط از کلکسیون‌هاى مربوط به همسرم دزدى مى‌کنند. همسرم خودش به‌تنهایى همه را گردآورى کرده و تاحالا به هیچکس هم نشان‌شان نداده.
فهرست مطالب کتاب1: ذات یک پلنگ وحشى هیچ‌وقت عوض نمى‌شود
2: هاله طلایى
3: پیش به‌سوى موفقیت و کامیابى
4: نعمت و فراوانى
5: موفقیت
6: قدرت جملات تأکیدى مثبت
7: تغییر آموزه‌هاى ناخودآگاه
8: انتخاب تخصص کارى
9: توجه کردن به درس عبرت‌ها در طول زندگى
10: برطرف کردن بحران‌هاى درونى
11: شفاى زخم‌ها
12: قربانى و ناجى
13: سایه‌هاى شخصیتى ما
14: اعضاى بدن ما، همه‌چیز یادشان مى‌ماند
15: بیایید قدرتمان را به نمایش بگذاریم
16: وسواس‌هاى فکرى
17: بیایید نمایشنامه خود را بنویسیم
18: روابط
19: حالات هیجانى
20: گوش جان براى شنیدن باز است
21: آستانه مرگ
22: زمان انتقال





معرفی و دانلود کتاب زمانی برای دگرگونی: چگونه خواسته‌های روح‌تان را بیدار سازید و به توانمندی برسید | دایانا کوپر