دسته‌بندی نشده · آوریل 3, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب زنانی که مردان عاشقشان می‌شوند | باب گرانت | انتشارات ملینا



معرفی کتاب زنانی که مردان عاشقشان می‌شوندباب گرانت در کتاب زنانی که مردان عاشقشان می‌شوند به دغدغه‌های ذهنی بیشتر خانم‌ها در هنگام روبه‌رو شدن با مرد زندگی‌شان با زبانی ساده و صریح پاسخ می‌دهد و آن‌ها را به یک معشوق ایده‌آل تبدیل می‌کند. این کتاب تکنیک‌هاى ارتباطى تاثیرگذار و باارزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای هر زنی و در هر سنی شادی و احساس رضایت به ارمغان می‌آورد.

درباره کتاب زنانی که مردان عاشقشان می‌شوند:

یکى از ویژگی‌هاى انسان‌هاى موفق این است که حتى در شرایطى که احساس ناراحتى مى‌کنند نیز مى‌توانند کار خود را ادامه دهند. اگر زنى منتظر مى‌نشیند تا روزى فرا برسد تا از آسیب‌پذیر بودن نترسد و فقط زمانى ریسک کند که شرایط عالى باشد، پس باید تا ابد منتظر روزى بنشیند که رابطه‌اى به وجود آید یا زندگى زناشویى‌اش بهبود یابد.

این کتاب نقطه آغازی برای ایجاد تحول در ذهنیت شما و رابطه زناشویی‌تان است. در واقع روش‌هاى موجود در این کتاب اینگونه در نظر گرفته شده‌اند که پیش از هر چیز شخصیت خواننده را رشد دهند؛ چراکه نتایج متفاوت و برخوردارى از یک رابطه فوق‌العاده زمانى بوجود مى‌آید که خود شما تبدیل به فرد متفاوتى شده باشید.

مردان معمولا کمتر از خواسته‌های خود سخن می‌گویند و بیان برخی مسائل برایشان دشوار است. به همین خاطر است که چندین سوال همواره ذهن زنان را به خود مشغول داشته است: اینکه مرد‌ها از چه زن‌هایی خوششان می‌آید؟ تیپ شخصیتی مورد علاقه مردان کدام تیپ است؟ و سوالاتی از این دست. هنگامى که به عملى کردن مطالب این کتاب مى‌پردازید، از روش‌هاى قدیمى برخورد با مردان آزاد مى‌شوید و اجازه مى‌دهید آنچه در حس شماست زمام امور را در دست بگیرد.

کتاب زنانی که مردان عاشقشان می‌شوند (The Woman Men Adore and Never Want To Leave) به زنان کمک می‌کند تا راهکارهای جذابیت و ایجاد عشق و علاقه را بیاموزند و با ترفندهای عاشقانه قلب معشوق خود را تحت تاثیر قرار دهند. این کتاب به بهبود روابط زناشویی کمک زیادی می‌کند و برای شروع یک رابطه سالم بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

در هر رابطه‌ای سختی‌ها و مشکلات وجود دارد، ترس از طرد شدن و ترک کردن از طرف کسی که به او علاقه داریم ما را نگران می‌کند اما با تکیه بر نکات کلیدی‌ای که باب گرانت (Bob Grant) با شما به اشتراک می‌گذارد به راحتی می‌توانید شعله‌های عشق و علاقه را همواره در میان خود زنده نگه دارید و کام زندگی را برای خود و طرف مقابلتان شیرین نمایید.

کتاب زنانی که مردان عاشقشان می‌شوند مناسب چه کسانی است؟

زنانی که برای ایجاد تحول در زندگی عاشقانه خود به دنبال یک کتاب کاربردی هستند از این کتاب نکات زیادی خواهند آموخت.

در بخشی از کتاب زنانی که مردان عاشقشان می‌شوند می‌خوانیم:

شما به عنوان یک زن نمى‌خواهید در مسائى که به نظر شما بسیار مهم هستند فقط با استفاده از کلمات راه خود را پیش ببرید. آنچه نیاز دارید روش مؤثرترى است تا بوسیله آن با کم‌ترین تلاش، تأثیر شدیدى در اعماق قلب مرد خود بگذارید.

شما به جاى این که فقط بگوئید چه احساسى دارید نیاز به وسیله‌اى دارید که با تلاش بسیار کمتر قدرت بسیار بیشترى به شما بدهد. در حقیقت آنچه نیاز دارید از قبل در وجود شما قرار داده شده است: همان موهبتى که براى جلب توجه مرد به شما عطا شده است – احساسات. هر حرفى که مى‌زنید اگر آمیخته با احساسات باشد باعث مى‌شود عمیقاً در قلب یک مرد نفوذ کند.

زنانى که تلاش فراوانى از خود نشان مى‌دهند اغلب احساسات خود را پنهان مى‌کنند و روش‌هاى دیگرى را براى تأثیر گذاشتن امتحان مى‌کنند. این روش‌ها که تلاش بسیارى نیز مى‌طلبد اغلب نتایج چندان خوبى به بار نمى‌آورد.

آیا ترجیح نمى‌دهید از همان موهبتى استفاده کنید که خداوند از قبل به شما عطا کرده است؟ اغلب مردان با زنى که احساسات خود را صادقانه ابراز مى‌کند خیلى سریع ارتباط برقرار مى‌کنند. شاید قرارگرفتن در چنین شرایطى براى یک مرد دشوار باشد اما هرگز نمى‌تواند در مقابل چنین زنى مقاومت کند. آیا تا به حال متوجه عکس العمل مردان هنگام مشاهده گریه یک زن شده‌اید؟
فهرست مطالب کتابمقدمه
فصل اول: آسیب‌پذیرى «آیا این شانس است یا این که تقدیر هم دخیل است؟»
سخت تلاش کردن
توانایى تحت تأثیر قراردادن
کلمات مخصوص خانم‌هاست
بله! گفتم قدرت
فصل دّوم: خواسته واقعى مردان چیست؟
اگر مرد سر باشد، پس زن قلب است
نقش مغز در روابط
احساس درد و خلاء عاطفى
زیبایى
فصل سوّم: به حس خود توجه کنید
حس چیست؟
به آنچه حستان مى‌گوید توجه کنید
فصل چهارم: مرگ قطعى رابطه
رفتار شوهر خود را بپذیرد.
رفتار شوهر خود را تحمل کنید.
رفتار او را طرد کنید.
صدها کیلو خشم
فصل پنجم: بخشش و عفو
مراحل بخشش
فصل ششم: اسرار یک رابطه موفق
سرنخ‌هاى آشکار
نسبت محرمانه
خودتان باشید
تفاوت احساس و هیجان
احساسات (واقعى) در مقابل هیجانات
فصل هفتم: تعیین تیپ شخصیت
سر یا قلب
آنچه مردان دوست دارند و زنان نیاز دارند
فصل هشتم: هیچ مردى حریف زنى که احساسات خود را در اولویت قرار مى‌دهد، نمى‌شود
شما یک چراغ جادو دارید
فصل نهم: شخصیت و بصیرت
یافته‌ها و افسانه‌ها
درونگرا یا برونگرا
زمانبندى
هرچه آن‌ها را صدا کنید، همان مى‌شوند
قانون تعادل
چرا مردان گوش نمى‌کنند
مردانى که این راهکار در مورد آنان سودى نمى‌بخشد
فصل دهم: مردان آرزو دارند که زنان بدانند…
فصل یازدهم: آنچه قابل پیش‌بینى است





معرفی و دانلود کتاب زنانی که مردان عاشقشان می‌شوند | باب گرانت | انتشارات ملینا