معرفی و دانلود کتاب سوال‌های درست: ده پرسش ضروری برای رهنمونی به سوی زندگی شگفت انگیز | دبی فورد | انتشارات کلک آزادگان



معرفی کتاب سوال‌های درست: ده پرسش ضروری برای رهنمونی به سوی زندگی شگفت انگیزیک اثر الهام‌بخش دیگر از دبی فورد! این نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز که شهرتی جهانی در زمینه خودشناسی دارد، در کتاب سوال‌های درست شما را با انتخاب‌های مهم زندگی آشنا می‌کند و سوالاتی که باید زمان حرکت به سمت آرزوهایتان از خود بپرسید را به شما آموزش می‌دهد.

درباره کتاب سوال‌های درست:

اگر از مسیری که تا امروز طی کرده‌اید خسته شده‌اید و می‌خواهید زندگی رؤیایی‌تان را خلق کنید، لازم است نسبت به گذشته انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید. این تصمیم‌های جدید هستند که شما را به سمت راه‌های جدید هدایت می‌کنند و کتاب ده سوال درست (The right questions) راهنمایی برای یافتن مسیرهایی نوین است. سوالاتی که دبی فورد با مخاطب در میان می‌گذارد شما را از انتخاب‌های مهم و پیامدهای آن آگاه می‌کنند و در نتیجه می‌توانید ساده‌ترین راه به سمت رویاهای خود را پیدا کنید و توانایی لازم برای خلق آگاهانه زندگی خود را بیابید.

نکته ویژه‌ای که دبی فورد در کتاب سوال‌های درست بر آن تاکید می‌کند، توانایی انسان برای انتخاب کردن است. این ویژگی خاص، با خود حقوق و آزادی‌هایی به دنبال دارد: ما می‌توانیم راه‌های گوناگون را با هم مقایسه کنیم، تصمیم بگیریم به سمت جلو و پیشرفت قدم برداریم یا با انتخاب‌های اشتباه از جریان زندگی عقب بنشینیم. این انتخاب است که باعث می‌شود ما راضی یا ناکام، خوب یا بزرگ و باشکوه باشیم و لذت یا درد را احساس کنیم. ما می‌توانیم مزه شیرینی یا تلخی را بچشیم، به بازی یا کار بپردازیم، پس‌انداز یا خرج کنیم و انسانی مسئول یا یک قربانی باشیم. در نهایت، انتخاب با ماست!

چگونگی انتخاب‌هایمان تعیین خواهند کرد که آیا ما در ناکامی دست‌و‌پا خواهیم زد یا یک زندگی شگفت‌انگیز خواهیم داشت. به همین دلیل اگر مصمم هستید انتخاب‌های خود را ارزیابی کنید و در آینده تصمیمات بهتری بگیرید، کتاب سوال‌های درست گزینه مناسبی برای شماست. این کتاب شامل ده پرسش عمیق و تکان‌دهنده از سمت دبی فورد (Debbie Ford) است که برای آشکارسازی انگیزه رفتارهای مخاطب طراحی شده‌اند. پاسخ به این سوالات ساده اما قدرتمند بی‌درنگ فکرتان را نسبت به بهترین گزینه‌های ممکن روشن می‌کند و می‌توانید با کمک آن‌ها خودتان را از دوراهی‌ها و سردرگمی‌های زندگی نجات دهید.

نکوداشت‌های کتاب سوال‌های درست:

– این نویسنده یک راهنمای ماهر در مسیر آزادی عاطفی است. (تارا بنت)
– دبی فورد به ما یاد می‌دهد واقعا چه چیزی را بخواهیم تا به رویاهایمان برسیم. (Marianne Williamson)
– تمام چیزی که برای حرکت به سمت آرزوهای خود نیاز دارید. (Jack Canfield، نویسنده همکار کتاب سوپ مرغ برای روح)

کتاب سوال‌های درست مناسب چه کسانی است؟

اگر احساس می‌کنید در مشغله‌های زندگی گم شده‌اید و نمی‌توانید راهی برای رهایی از آن پیدا کنید یا در آستانه تصمیمی حساس هستید، مطالعه این اثر می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. همچنین اگر در بیشتر مواقع احساس دودلی دارید و فکر می‌کنید تصمیمات اشتباهی گرفته‌اید، کتاب سوال‌های درست کمک می‌کند تا به دلایل پنهان پشت تصمیمات خود پی برده و آن‌ها را تکرار نکنید.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم:

دبی فورد نویسنده پرفروش و تراز اول نیویورک تایمز و کارشناس شناخته‌شده جهانی در عرصه دگرگونی شخصی‌ست. سایر کتاب‌های او با نام‌های «نیمه تاریک وجود»، «جدایی معنوی»، «راز سایه»، «چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند»، «بهترین سال زندگی»، «پاک‌سازی آگاهی»، «بازتاب سایه» و «شجاعت» به بیست و دو زبان ترجمه شده‌اند و به عنوان ابزار آموزشی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش روشن‌بینی در سراسر جهان به کار گرفته می‌شوند. او همچنین بانی موسسه مربیگری یکپارچگی فورد، یک سازمان رشد شخصی است که متقاضیان دارای مهارت‌ها و اهداف ویژه را برای تبدیل شدن به یک مربی کامل و منحصر به فرد پرورش می‌دهد.

در بخشی از کتاب سوال‌های درست می‌خوانیم:

سالن یک هتل بزرگ، محل برگزاری آن دوره بود. من با چندصد نفر همراه دیگر آن دوره نشستم و مراقبه را آغاز کردم. تمرکز کردن برایم دشوار بود. در حقیقت چنان از تعادل خارج شده بودم که نمی‌توانستم آرام بنشینم. به جای معطوف و متمرکز بودن بر درونم، در محوطه هتل پرسه می‌زدم. احساس می‌کردم که چه قدر بیرون از فضای بسته بودن خوب است. گوش سپردن به آواز پرندگان، حس کردن وزش نسیم بر چهره‌ام و شنیدن صدای گذر باد از لا به لای درختان، تنها آرزوی روحم بود. من کم‌کم آرام گرفتم و با فضای آن دوره هماهنگ شدم. سپس متوجه شدم که همه برای انجام مراقبه آغاز شب به بیرون از سالن می‌روند. من هم جایی روی یک نیمکت پیدا کردم و به دیگران پیوستم.

همین که چشمان خود را بستم و روی نفس کشیدنم متمرکز شدم، احساس کردم چه قدر تنفس من سطحی‌ست و فقط می‌توانم زمزمه مبهمی را از آنچه که می‌دانستم باید یک جریان روان و قوی هوا باشد، بشنوم. بیش‌تر خودم را رها ساختم و اجازه دادم تا همه دانسته‌ها و احساساتم را واگذار کنم. تنها دعای من رها شدن از راه خودم و رسیدن به هدایتی بود که می‌دانستم در حضور آن زن معنوی و گروه جویندگان معنویت برایم در دسترس است. هنگامی که سرانجام آسوده شدم، یک تصویر شگفت‌آور در درونم شکل گرفت. در رؤیایم دیدم که آماچی به آگاهی من وارد می‌شود. من به دم عمیق پرداختم تا خرد دریافتی‌ام را جذب کنم. احساس می‌کردم که قلبم برای پذیرش حقیقت سخنان او گسترده می‌شود.
فهرست مطالب کتاببخش یکم: لحظه انتخاب
بخش دوم: رهایی از هدایت غیرارادی
بخش سوم: آشکار کردن تعهدات نهفته
بخش چهارم: انتخاب آینده‌ای الهام‌بخش
بخش پنجم: انتخاب خشنودی پایدار
بخش ششم: ایستادن بر جایگاه قدرت
بخش هفتم: جست و جوی خوبی‌ها
بخش هشتم: افزودن بر نیروی زندگی
بخش نهم: انتخاب رشد و تکامل
بخش دهم: انتخاب برای توانمندی
بخش یازدهم: عشق ورزیدن به خویشتن
بخش دوازدهم: ایمان یا ترس
بخش سیزدهم: انتخاب از بخش الهی وجود
بخش چهاردهم: زندگی با پاسخ‌ها
سپاس‌نامه
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب سوال‌های درست: ده پرسش ضروری برای رهنمونی به سوی زندگی شگفت انگیز | دبی فورد | انتشارات کلک آزادگان