دسته‌بندی نشده · آوریل 30, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب شفای زندگی | لوئیز ال هی | انتشارات ملینا



معرفی کتاب شفای زندگیتنها خودمان مسئول اتفاقاتی هستیم که از سر می‌گذرانیم و این کاملاً به قدرت ذهنمان بستگی دارد. لوئیز ال هی در کتاب شفای زندگی به شما می‌آموزد که افکار مثبت و منفی انسان آینده‌اش را می‌سازند. همچنین او طی مجموعه‌ای از تمرینات کمکتان می‌کند ذهنتان را بهتر مدیریت کنید. گفتنی‌ست این کتاب از پرفروش‌های بین‌المللی با فروش بیش از 50 میلیون نسخه است.

درباره کتاب شفای زندگی:

برخی می‌گویند زندگی مجموعه‌ای از اتفاقات تصادفی است و علتی برای آن وجود ندارد. اگر بگوییم افکار خودتان اصلی‌ترین علت رخدادهایی است که تجربه می‌کنید چه خواهید گفت؟

اگر برای استفاده از قابلیت‌های ذهنتان آماده باشید، تقریباً هر مشکلی قابل‌حل است. هسته اصلی آنچه در کتاب شفای زندگی (You Can Heal Your Life) می‌خوانید همین است. ما رخدادها را رقم می‌زنیم و دیگران را به‌خاطر ناکام ماندن‌مان مقصر می‌دانیم. واقعیت این است که کسی جز خود ما مقصر بروز مسائل نیست؛ زیرا تنها ما قدرت تفکر درباره رخدادهای مربوط به زندگی خودمان را داریم. پس آرامش ذهنی ما تاثیر شگرفی در وقوع رویدادهای زندگی‌مان خواهد داشت.

حال لوئیز ال هی (Louise L. Hay) مربی بین‌المللی خودیاری، به مخاطبان خود کمک می‌کند تا به قابلیت‌های ذهنی خود اطمینان نمایند و با تفکر مثبت، اتفاقات خوب را به‌سوی خود جذب کنند. او در کتاب شفای زندگی با استفاده از تجربیات خود توضیح می‌دهد که شما چگونه می‌توانید با استفاده از قدرت ذهن، سلامت جسمانی خویش را در دست بگیرید؛ زیرا خودش با تفکر مثبت و قدرتمند، توانست با بیماری سرطان مقابله کند.

در نکوداشت کتاب شفای زندگی:

– کتابی بی‌نظیر برای ایجاد تغییر در زندگی و کشف دوباره عزت نفس و عشق به خود. (برنی اس. سیگل، نویسنده کتاب Love, Medicine & Miracles)

کتاب شفای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به خواندن کتاب‌هایی در باب مدیریت ذهن، مثبت‌اندیشی و کنترل افکار علاقه‌مندید، کتاب شفای زندگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لوئیز ال. هی را بیشتر بشناسیم:

لوئیز ال. هی دخترِ زنی فقیر و پدرخوانده‌ای پرخاشگر بود. او تحصیلاتش را پیش از پایان دوره دبیرستان رها کرد، باردار شد، و در 16سالگی فرزندش را برای سرپرستی به خانواده دیگری داد. قبل از اینکه در سال 1950 به نیویورک بیاید در عرصه مدلینگ فعالیت می‌کرد که به موفقیت خوبی هم در این حرفه دست یافت.

او در سال 1954 با اندرو هی ازدواج کرد، اما همسرش پس از 14 سال زندگی مشترک او را به‌خاطر زن دیگری رها کرد. در سال 1977 به سرطان دهانه رحم مبتلا شد که ریشه در سوءاستفاده‌ و تجاوز در دوران کودکی‌اش داشت. با تمام این مشکلات، لوییز ال. هی توانست با تفکر هدفمند به‌سمت بهبودی، بخشش، و آرامش شر سرطان را از سر خود کم کند.

از دیگر آثار لوئیز ال. هی که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به: «بگشای در»، «شفای قلب»، «زنان توانمند»، «خودتان را دوست بدارید» و… اشاره کرد.

در بخشی از کتاب شفای زندگی می‌خوانیم:

گذشته تمام شده است، و نمی‌توانیم اکنون آن را تغییر دهیم. اما می‌توانیم تفکراتمان را در مورد گذشته تغییر دهیم. چه احمقانه است که در لحظۀ حال خودمان را مجازات کنیم به این دلیل که کسی در گذشتۀ دور آزارمان داده است.

من اغلب به مردمی که الگوهای عمیق انزجار دارند می‌گویم: «لطفاً از همین حالا شروع به دست کشیدن از آن انزجار کن، چون این کار هم اکنون نسبتاً آسان است. صبر نکن تا زیر تهدید چاقوی جراحی یا در بستر مرگ قرار بگیری، چون در این حال باید با وحشت نیز دست و پنجه نرم کنی.» در هنگام وحشت، متمرکز کردن ذهن برای شفا بسیار دشوار است. ابتدا باید مدتی را صرف رهایی از ترس‌ها کنیم.

اگر این اعتقاد را انتخاب کنیم که قربانیان درمانده‌ای هستیم، و چاره‌ای نداریم، کائنات از این اعتقاد ما حمایت خواهد کرد و ما تلف خواهیم شد. ضروری است که از این عقاید احمقانه، عقب مانده و منفی که از ما حمایت نمی‌کنند و ما را تعزیر نمی‌کنند، دست برداریم. حتی تصور ما نسبت به خدا باید این باشد که خدا همواره حامی ماست، نه برضد ما.
فهرست مطالب کتاببخش اول: مقدمه
پیشنهادهایی به خوانندگانم
نکاتی دربارۀ فلسفه‌ام
فصل اول: آنچه من معتقدم
بخش دوم: جلسه‌ای با لوئیز
فصل دوم: مشکل چیست؟
فصل سوم: مشکل از کجا ناشی می‌شود؟
فصل چهارم: آیا حقیقت دارد؟
فصل پنجم: حالا چه کار کنیم؟
فصل ششم: مقاومت در برابر تغییر
فصل هفتم: چگونگی تغییر
فصل هشتم: نوسازی
فصل نهم: کار روزانه
بخش سوم: به کار بردن این آرمانها
فصل دهم: روابط
فصل یازدهم: کار
فصل دوازدهم: موفقیت
فصل سیزدهم: ثروت
فصل چهاردهم: جسم
فصل پانزدهم: فهرست بیماری ها
فصل شانزدهم: داستان زندگی من





معرفی و دانلود کتاب شفای زندگی | لوئیز ال هی | انتشارات ملینا