دسته‌بندی نشده · فوریه 25, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب شیوا | سهیلا سعدان | انتشارات سارات



معرفی کتاب شیواسهیلا سعدان در کتاب شیوا، داستان زندگی دختری را روایت می‌کند که قرار گرفتن آدم‌های مختلف بر سر راهش، زندگی او را دچار تلاطم می‌کنند. آن‌ها با قرار دادن او در موقعیت‌های سخت و تاریک به روحش ضربه می‌زنند و بذر شک و بی‌اعتمادی را در دلش می‌کارند. اما در نهایت این تجربیات تلخ، از شیوا آدم تازه‌ای می‌سازد که می‌تواند با مشکلات زندگی مبارزه کند.

درباره کتاب شیوا:

شخصیت اصلی رمان پیش‌رو دختر دانشجویی‌ به نام شیوا است که با همخانه خود آذر روزگار می‌گذراند. آذر یک دوست خوب و همدمی مهربان است. او زمانی‌که احساس می‌کند شیوا از پس درگیری‌ها و نگرانی‌های ذهنی‌اش برنمی‌آید، به او پیشنهاد می‌دهد که به مشاوره مراجعه کند.

شیوا بعد از رفتن به مشاوره با مردی به نام آرش آشنا می‌شود. این آشنایی او را وسط یک ماجرای جنایی قرار می‌دهد و زندگی‌اش را وارد مسیر عجیبی می‌کند. مسیری که تحمل آن برای روح نحیف این دختر جوان بسیار سنگین است. روند داستان و شروع اتفاقات آن شما را به وجد می‌آورد و به سرانجامی جذاب و خواندنی می‌رساند.

این رمان، از اپیزودهای کوتاهی تشکیل شده است که به دنبال یکدیگر ماجراهای داستان را شرح می‌دهند. ماجراهای عجیبی که قادر به پیش‌بینی آن‌ها نخواهید بود.

خواندن کتاب شیوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم:

علاقمندان رمان‌های پر از فراز و نشیب ایرانی از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب شیوا می‌خوانیم:

گیج بودم و نمی‌فهمیدم چرا این حرف‌ها را می‌زند. به نظرم اولین ملاقاتم با یک مرد زیادی بی‌معنی آمد و این که دکتر نباید وقتش را برای گفتن حرف‌های بیهوده تلف کند. سرانجام بی‌حوصله شدم و گفتم آقای دکتر، دلخوری من دیگر کاملا برطرف شد و وقت رفتن است‌. باید بروم.

دست‌هایش را روی دستم گذاشت و گفت: ببین شیوا به من دکتر نگو‌، من آرش هستم‌. درضمن هنوز حرف‌های اصلی را به تو نگفته‌ام.

داغی دستانش، تمام تنم را احاطه کرده بود و می‌دانستم صورتم گر گرفته، به آرامی دستم را از زیر تنور دستانش بیرون کشیدم‌. گفتم: من فکر کردم این ملاقات بهانه‌ایی برای عذرخواهی بود.

دکتر: بله، ولی تمام ماجرا این نیست. بنابراین با دقت به حرفهای من گوش کن و قبل از اتمام حرفم چیزی نگو.

صدای بع بع من دوباره نشان می‌داد که گفته ام، باشد قبول…
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب شیوا | سهیلا سعدان | انتشارات سارات