معرفی کتاب صوتی آموزههای مدیریت: 115 آموزهفردین شورج در کتاب صوتی آموزههای مدیریت 115 توصیه و نکتهی مدیریتی را به شکلی موجز و مختصر بیان نموده و در اختیار علاقهمندان گذاشته است. گفتنیست که خوانش این اثر بر عهدهی راحله سادات فاطمی بوده است.
درباره کتاب صوتی آموزههای مدیریت:
مدیریت رشتهایست خاص و حساس که آموزش آن به دیگران، مستلزم برخورداری از دانشی عمیق و گسترده در باب موضوع است. با این حال، متأسفانه این مسئله چندان که باید در میان عموم جدی تلقی نمیشود. بیشتر مردم مدیریت را حیطهای سطحی، و دانش وابسته به آن را به سادگی دستیافتنی میدانند. انبوه آثاری که با موضوع مدیریت و رهبری در بازار کتاب موجود است، به خوبی مؤید این امر است. چرا که اغلب این آثار با اهداف تجاریِ صرف نوشته شده، و جنبهای بازاری دارند. در نتیجه، از مطالعهی آنها دستاورد چندانی حاصل نمیگردد. در چنین شرایطیست که به ارزش معدود عناوین ارزنده در باب رشتهی مدیریت پی میبریم. کتاب صوتی آموزههای مدیریت که اکنون پیش روی شماست، یکی از همین دسته آثار است.
نویسندهی این کتاب، دکتر فردین شورج است. او به عنوان یکی از صاحبنظران حیطهی مدیریت، تمام دانش و تجربهی خود را به کار بسته و اثری درخور پدید آورده که میتواند پاسخگوی نیاز تمام دانشجویان رشتهی مدیریت، و حتی مدیران باتجربهی سازمانی باشد.
کتاب آموزههای مدیریت: 115 آموزه، به یازده فصل تقسیم شده، و هر فصل به نوبهی خود، از بخشهای گوناگون تشکیل یافته است. در این اثر مجموعاً 115 آموزهی مدیریتی، به شکلی موجز و مختصر اما نه ساده و سطحی، گرد آمده است. امید داریم که مطالب بیانشده توسط دکتر فردین شورج را آموزنده بیابید و از گوش سپردن به اثر حاضر لذت ببرید.
کتاب صوتی آموزههای مدیریت مناسب چه کسانی است؟
دانشپژوهان حیطهی مدیریت مخاطبین اصلی این کتابند.
در بخشی از کتاب صوتی آموزههای مدیریت میشنویم:
ارتباط به معنی ربط دادن و پیوستن چیزی به چیز دیگر است. ارتباط را میتوان جریانی دانست که طی آن اطلاعات، افکار، عقاید و احساسات، از یک نفر به نفر دیگر منتقل میشوند. ارتباط فرایندیست آگاهانه یا ناآگاهانه؛ خواسته یا ناخواسته، که از طریق آن نظرات و احساسات به شکل پیامهای کلامی و غیرکلامی بیان، ارسال، دریافت و ادراک میشوند.
مراحل مهم ذاتی ارتباط:
1: دلیل ارتباط یا انگیزهی ارتباط
2: تنظیم و رمزگذاری پیام
3: انتقال پیام کدگذاریشده به صورت سیگنال یا مجری
4: منابع اختلالزا اعم از طبیعی یا انسانی
5: دریافت بازخورد
6: رمزگشایی
7: تغییر یا بهبود
فهرست مطالب کتاب صوتی۲۲ دقیقهفصل اول: مدیریت۲۰ دقیقهفصل دوم: کارآفرینی و خلاقیت۲۲ دقیقهفصل سوم: شغل و بیکاری۱۲ دقیقهفصل چهارم: پول و ثروت۱۵ دقیقهفصل پنجم: انگیزش و تلاش۱۸ دقیقهفصل ششم: خودباوری۲۲ دقیقهفصل هفتم: فروش و بازاریابی۲۴ دقیقهفصل هشتم: شکست و موفقیت۲۵ دقیقهفصل نهم: اطلاعات ارتباطات تکنولوژی۱۴ دقیقهفصل دهم: آیندهپژوهی۱۰ دقیقهفصل یازدهم: چالشهاادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی
معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزههای مدیریت: 115 آموزه | فردین شورج