دسته‌بندی نشده · آوریل 20, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی اتوبوس انرژی | جان گوردون | نشر ماه آوا



معرفی کتاب صوتی اتوبوس انرژیاگر دوست دارید از ورود افکار منفی به ذهنتان خودداری کنید و اندیشه‌های مثبت را در خود پرورش دهید، کتاب صوتی اتوبوس انرژی را گوش کنید. جان گوردون، نویسنده پرفروش حوزه خودیاری و موفقیت، در این کتاب که از پرفروش‌ترین و برجسته‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است، ده قانون طلایی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید تفکر مثبت را به زندگی خود وارد کنید و به موفقیت واقعی برسید.

درباره کتاب صوتی اتوبوس انرژی:

آیا هر کاری می‌کنید نمی‌توانید خوشحال باشید؟ احساس بی‌انگیزگی می‌کنید و فکر می‌کنید هیچ هدفی در زندگی‌تان ندارید؟ فکر می‌کنید در هیچ کاری موفق نمی‌شوید و نمی‌توانید با فرد دلخواهتان وارد رابطه شوید؟

اگر پاسخ شما به تمام سؤالات بالا «بله» بود، باید بدانید شما با انرژی‌های منفی زندگی می‌کنید! تمام این جملات بار منفی دارند و نشانه‌ای از تفکر سمی هستند که هر فردی می‌تواند با آن زندگی‌اش را نابود کند. اما خبر خوب برای شما این است که هنوز دیر نشده و شما می‌توانید انرژی‌های منفی را به طور کامل از زندگی‌تان حذف کنید. اگر دوست دارید بدانید چطور این اتفاق ممکن است رخ دهد، کتاب صوتی اتوبوس انرژی (The Energy Bus) به شما توضیح می‌دهد!

جان گوردون که تمام عمرش را صرف انتقال حس خوب به دیگران کرده است، همیشه داستان‌هایی برای تعریف کردن به شما دارد که با شنیدن آن‌ها حالتان خوب می‌شود. حالا هم در این کتاب با روایت یک داستان انگیزشی و الهام‌بخش بی‌نظیر کاری می‌کند که شما متوجه حضور افکار منفی در درونتان شوید و در ادامه راهکارهایی را به شما یاد می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید تجربهٔ شگفت‌انگیزی از تغییر و دگرگونی داشته باشید.

کتاب اتوبوس انرژی با توصیف یک محیط کاری شروع می‌شود. جایی که افراد با انرژی‌های مختلفی دور هم جمع می‌شوند تا هدفی را به سرانجام برسانند. طبیعی است که هرچه اتمسفر آن جمع بهتر باشد، محیط مثبت‌تر خواهد بود و افراد انگیزهٔ بیشتری برای حرکت و تصمیم‌گیری خواهند داشت. اگر تابه‌حال این سؤال برایتان پیش‌آمده که اصلاً این انرژی مثبت که همه درباره‌اش می‌گویند چیست؟ با شنیدن این داستان جواب سؤالتان را پیدا خواهید کرد!

گوردون در این کتاب به شما توضیح می‌دهد که منظور از انرژی به طور کل فعالیت زیاد یا جنب‌وجوش نیست، بلکه انرژی مثبت به معنی داشتن اعتمادی عمیق، خوش‌بینی و هدف و روحیه کافی برای ادامه دادن است. با داشتن انرژی مثبت قادر خواهید بود یک تیم موفق را هدایت کنید و بر تمام چالش‌ها و مشکلات غلبه کنید.

هر مدیری که بتواند تیم خود را باانرژی مثبت بالایی رهبری کند، می‌تواند انگیزهٔ دوچندانی به اعضا تزریق کند و در نتیجه میزان موفقیت آن سازمان نیز چندبرابر می‌شود. با شنیدن کتاب صوتی انرژی و به‌کاربردن راهکارهای معرفی شده در آن می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید و با جهان‌بینی کاملاً متفاوتی به اتفاقات اطرافتان نگاه کنید.

کافی است سوار اتوبوس انرژی جان گوردون شوید و به گردشی هیجان‌انگیز با او بروید. ده قانون مؤثر و کارآمدی را که او تعریف کرده است رعایت کنید تا در پایان این سفر به فرد دیگری تبدیل شوید. کسی که در تمام کارها موفق می‌شود، بر تمامی مشکلات غلبه می‌کند و با دیدی تازه و نو به همه چیز نگاه می‌کند و مهم‌تر از همه این که از زندگی‌اش بیشترین لذت را می‌برد!

جوایز و افتخارات کتاب صوتی اتوبوس انرژی:

– از کتاب‌های پرفروش وال‌استریت ژورنال
– از کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز

کتاب صوتی اتوبوس انرژی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همهٔ افرادی که می‌خواهند با پرورش انرژی مثبت درون خود بر موقعیت‌های منفی غلبه کنند و در زندگی شخصی و کاری خود همواره موفق باشند، مناسب است.

جان گوردون را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده پرفروش حوزه روان‌شناسی و موفقیت، فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه اِموری است. او از برجسته‌ترین نویسندگان و سخنرانان آمریکایی به شمار می‌آید که در حوزه‌هایی مثل مدیریت، فرهنگ، فروش و کار تیمی تحقیقات زیادی انجام داده است. جان گوردون (Jon Gordon) مؤسسه‌ای تأسیس کرده که در آن به پرورش مدیران، سازمان‌ها و تیم‌های مثبت‌اندیش می‌پردازد.

آثار و سخنرانی‌های وی همیشه به افراد بسیار زیادی الهام بخشیده و زندگی هزاران نفر را در سراسر جهان متحول کرده است. ازجمله کتاب‌های مشهور و پرفروش گوردون می‌توان به «اردوگاه آموزشی»، «نجار»، «شما ابتدا در رخت‌کن برنده می‌شوید»، «قدرت مدیریت مثبت»، «قدرت تیم مثبت»، «دانه قهوه» و «مثبت بمانید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی اتوبوس انرژی می‌شنویم:

دنی قانون شمارهٔ دو را که روی برگهٔ کاغذی نوشته شده بود بالا گرفت. قانون دوم؛ خواست، رؤیای تو برای آینده و تمرکز، چیزهایی هستند که اتوبوس تو را در مسیر درست قرار خواهند داد. جوی به سمت جرج چرخید و گفت: «این قانون در مورد تمرکزه. تو به ما درمورد اون چیزی که میخوای گفتی و رویاها و چشم‌اندازتو برای آینده با ما در میون گذاشتی. حالا وقت اون رسیده که کمکت کنم تا این رویاها رو به واقعیت تبدیل کنی و این کار با تفکر آغاز میشه.»

جرج با لحنی پر از سوء ظن پرسید: «چطور ممکنه افکارم زندگی زناشویی و شغل من رو بهتر کنه؟» جوی با اعتماد به نفس کامل پاسخ داد: «ما قبل از این هم درمورد انرژی موجود توی افکارمون حرف زدیم. از تو می‌خوام که هر روز به مدت ده دقیقه روی آرزوهات و چشم‌اندازهایی که برای آینده داری تمرکز کنی و خودت رو در حالی ببینی که به همهٔ اونا رسیدی. نتیجه‌اش رو خواهی دید جرجی. این قانون انرژیه.»

مارتی از انتهای اتوبوس گفت: «اسمش قانون جذبه.» جوی ادامه داد: «بله، اسمش همینه؛ قانون جذب. این قانون میگه که هر قدر به چیزی بیشتر فکر کنی و تمرکز داشته باشی، اون چیز بیشتر توی زندگیت موجودیت پیدا میکنه.»





معرفی و دانلود کتاب صوتی اتوبوس انرژی | جان گوردون | نشر ماه آوا