دسته‌بندی نشده · فوریه 14, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی | پیام اسمی



معرفی کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصیپیام اسمی در کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی، که یکی از عناوین تألیفی خوب در میان آثار حوزه‌ی خودسازی در زبان فارسی است، به شما می‌آموزد که چگونه با انجام برخی از تمرینات ساده، می‌توانید بسیاری از نارسایی‌های موجود در زندگی روزانه‌تان را برطرف ساخته و از این طریق به سوی موفقیت‌های روزافزون گام بردارید.

درباره کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی:

رسیدن به موفقیت در عرصه‌های گوناگون زندگی، آرزوی کم و بیش تمام آدمیان است. با این حال شمار افراد موفق در هر رشته‌ و زمینه‌ای، همیشه کمتر از افراد ناموفق است. دلیل این امر چیست؟ آیا کامیابی و بهروزی بسیار دشواریاب و دور از دسترس است، یا این ما هستیم که بیش از اندازه اهمال‌کار و بی‌برنامه‌ایم؟ پاسخ نه این یا آن، بلکه هم این و هم آن است! واقعیت این است که نیل به موفقیت ساده نیست و مستلزم تحمل دشواری‌ها و موانع است. با این حال کوشش ما نیز در اکثر موارد، یا به اندازه‌ی کافی نیست، یا به اندازه‌ی کافی هست اما شکل درستی ندارد.

پیام اسمی در کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی برنامه‌ای مدون و جامع را در اختیار شما قرار داده که بهتان در حل معضل مطرح‌شده کمکی شایان می‌کند. او در این اثر، ضمن بیان مطالب مقدماتی فوق، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های ساده اما فوق‌العاده کاربردی را به شما متذکر شده، که با بهره گرفتن از آن‌ها می‌توانید قدم زدن در مسیر خودسازی و رشد شخصی را آغاز کنید.

در انتهای مسیری که پیام اسمی و کتاب او، انقلابی در انضباط شخصی برای شما ترسیم کرده‌اند، خانه‌ی سعادت و موفقیت قرار دارد. با این حال باید به یاد داشته باشید که برای رسیدن به این خانه باید راهی پرپیچ‌وخم را طی کنید، و در مواجهه با موانع و دشواری‌ها به سادگی از پا نیفتید.

ویژگی جالب توجه و مشهود در کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی زبان ساده و بی‌تکلف آن است. به واقع هدف نویسنده از بیان مطالبی که بدان‌ها گوش خواهید سپرد، جز یاری رساندن به مخاطب در جهت رسیدن به موفقیت و کامیابی در دو حیطه‌ی شخصی و شغلی نبوده است. در راستای همین هدف نیز، زبانی که او برای انتقال آموزه‌هایش به کار گرفته همه‌فهم، سرزنده، ترغیب‌کننده، و البته در مواقع لازم، طنزآمیز است.

محتوای کتاب نیز به اندازه‌ی زبان آن قابل فهم و برانگیزاننده است. ساختار اثر نیز تمرین‌محور است و این ویژگی بسیاری مثبتی برای آن به شمار می‌رود. چرا که کارکردهای عملی مطالب بیان‌شده در کتاب را به نمایش می‌گذارد. خلاصه‌ی کلام اینکه کتاب انقلابی در انضباط شخصی با عنوان فرعی «چگونه بدون استفاده از اراده کارهای یک هفته خود را در یک روز به انجام برسانیم»، یکی از بهترین عناوین پیشنهادی به افرادی است که شیفته‌ی کتاب‌های ژانر موفقیت و خودسازی‌اند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی:

– به عقیده‌ی من یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های هر فرد موفق در هر حوزه‌ای، داشتن انضباط شخصی است که آقای پیام اسمی آن را در 20 گام توضیح داده است. امیدوارم شما هم مثل من از خواندن این کتاب لذت ببرید. (تام استرنر)

– برایم جالب و البته باعث خوشحالی بود که در کتاب انقلابی در انضباط شخصی از داستان‌های بسیار خوبی برای فهم مطالب مختلف استفاده شده‌ است. پیشنهاد من به مخاطبین این است که تمرینات موجود در کتاب را انجام دهند تا هرچه زودتر به نتیجه برسند. (جان دیوید من)

– یکی از نیازهای مهم هر انسان موفق، داشتن انضباط فردی و مدیریت بر خویشتن است. با خواندن کتاب دوست خوبم آقای پیام اسمی و انجام تمرینات آن می‌توانید این مهارت را کسب کرده و به موفقیت‌های بیشتر برسید. (ژان بقوسیان)

کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی مناسب چه کسانی است؟

طرفداران کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری مخاطبین اصلی پیام اسمی در کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی‌اند.

با پیام اسمی بیشتر آشنا شویم:

او مؤسس گروه آموزشی پیام اسمی‌ است؛ مؤسسه‌ای که هدف آن از قول بنیانگذارش چنین بیان شده: کمک به افرادی که می‌خواهند از حداکثر توان و بهره‌وری خود در راستای رشد فردی و کاری استفاده کنند. پیام اسمی فارغ‌التحصیل MBA از دانشگاه شهید بهشتی است. از او آثاری چون «ناخدای کشتی خود باش» و «انقلابی در انضباط شخصی» در بازار نشر موجود است.

در بخشی از کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی می‌شنویم:

این نکته را بارها و بارها دانشمندان ارزیابی کرده‌اند که ساعت خواب انسان به چه میزانی باشد. در زمان‌های قدیم و قبل از اختراع لامپ توسط ادیسون، مردم فکر می‌کردند زمانی که هوا تاریک شده است، باید به تخت‌خواب خود بروند و تا زمان طلوع آفتاب بخوابند. در آن زمان خواب مردم حدود ده ساعت بود و آن‌ها بدون اینکه ساعتی زنگ بخورد یا گوشی همراهی اختراع شده باشد، به راحتی از خواب بیدار می‌شدند. ولی بعد از اختراع لامپ توسط ادیسون، این باور در آن‌ها ایجاد شد که می‌توانند هنگام تاریکی هوا چراغ روشن کنند. پس چه لزومی دارد که بخوابند؟ بنابراین میزان خواب مردم به حدود هفت، هشت ساعت رسید. بعد از آن فناوری‌ها بیشتر شد و این ساعات خواب همینطور کمتر و کمتر. و عوارضی مثل استرس، خواب‌آلودگی و… را پدید آورد.





معرفی و دانلود کتاب صوتی انقلابی در انضباط شخصی | پیام اسمی