دسته‌بندی نشده · می 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی اولین پیروزی | تی. وای. موشامبی | انتشارات موج کتاب



معرفی کتاب صوتی اولین پیروزیتی. وای. موشامبی یکی از سرشناس‌ترین مربیان انگیزشیِ دوران ماست. او در کتاب صوتی اولین پیروزی مجموعه‌ای از راهکارهای کاربردی را در اختیار شما قرار داده که با توجه به آن‌ها می‌توانید زندگی شخصی و کاری‌تان را به نحوی اصولی سامان‌دهی کنید.

درباره کتاب صوتی اولین پیروزی:

«انضباط شخصی» یکی از اصطلاحات متداولی‌ست که این روزها از زبان بسیاری از نویسندگان کتاب‌های موفقیت و خودیاری می‌شنویم. البته معنای این اصطلاح چندان روشن نیست؛ چرا که اغلب این نویسندگان فقط با شور و حرارت سخن از انضباط شخصی و اهمیت آن در رسیدن به موفقیت می‌گویند، بی‌آنکه مطلب سودمندی در باب شیوه‌های دستیابی به آن بیان کنند. «باید به انضباط شخصی توجه کنید!» «باید به انضباط شخصی دست یابید»! باید… باید… باید! بسیار خب؛ اما چگونه؟! تی. وای. موشامبی کتاب اولین پیروزی (The First Victory) را در راستای پاسخ گفتن به همین سوال به رشته‌ی تحریر درآورده.

او در این اثر، برخلاف اغلب نویسندگان آثار انگیزشی، به شعار دادن اکتفا نکرده، بلکه جسورانه به ارائه‌ی راهکار پرداخته. بنابراین کتاب اولین پیروزی از این جهت بسیار متفاوت با سایر آثار مشابه است. به نحوی که می‌توان مطالعه‌ی آن را با اطمینان خاطر به هر مخاطبی توصیه نمود.

آنچه از موشامبی و کتاب او خواهید آموخت، مجموعه‌ای از بصیرت‌های درخشان است؛ توصیه‌هایی سودمند که علاوه بر اینکه به شما در سروسامان دادن به زندگی روزمره‌تان یاری می‌رسانند، در مسیر برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف بلندمدت نیز، کمکتان می‌کنند.

کتاب اولین پیروزی به قلم سید محمدعلی بهروزی به فارسی ترجمه شده و به همت صدای گرم علی تفرشی به نسخه‌ی صوتی پیش رو بدل گشته است.

کتاب صوتی اولین پیروزی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حیطه‌ی موفقیت مخاطبین اصلی کتاب صوتی اولین پیروزی از تی. وای. موشامبی‌اند.

با تی. وای. موشامبی بیشتر آشنا شویم:

او سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی آثار داستانی و غیر داستانی است. عمده‌ی شهرت موشامبی ناشی از فعالیت او در حیطه‌ی کارآفرینی اجتماعی‌‌ست. وی در این زمینه آثاری نیز به رشته‌ی تحریر درآورده. به طور کلی، سوابق درخشان تی. وای. موشامبی (TY Norman Mushambi) در حیطه‌ی اقتصاد و علوم اجتماعی، به او روشن‌بینی خاصی در پیشبینی مسائل کلان در حیطه‌ی تجارت بخشیده. به نحوی که اغلب مدیران بنگاه‌های مالی، توصیه‌های موشامبی را بسیار مهم و جدی تلقی می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی اولین پیروزی می‌شنویم:

بعضی‌ها معتقدند وقتی که قرار است سیب درختی و شاه‌توت جزء میوه‌ها به حساب آیند، به عبارتی دو دو تا می‌شود چهار تا، دیگر زندگی گیجی و حواس‌پرتی ندارد. امروزه ابزاری مثل فیسبوک، توئیتر و یوتیوب، هم می‌توانند در تجارت و روابط اجتماعی نقش عمده ایفا کنند، و هم در ارائه‌ی اطلاعات جزئی و زودگذر مفید باشند. همه چیز به کاربران مربوط می‌شود.

بهترین روش تمرکز روی اهداف ما، مدیریت حواس‌پرتی‌هاست، قبل از اینکه اجازه دهیم آن‌ها ما را پریشان و مشوش کنند. حواس‌پرتی‌های مختلفی، از سروصدا تا مشغولیات و حال و حوصله و خلق و خو وجود دارند. سروصدا و مشغله‌ها را می‌توان با تغییر محل و شرایط جدید برطرف کرد…
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی اولین پیروزی | تی. وای. موشامبی | انتشارات موج کتاب