دسته‌بندی نشده · مارس 11, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان | علی صنایعی | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی



معرفی کتاب صوتی بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسانعلی صنایعی، مهدی امامی و احمد سلیمی در کتاب صوتی بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان ضمن مرور نظریه‌های مشهور بازاریابی، به معرفی و ارائه‌ی شرحی دقیق از بازاریابی اچ تو اچ (انسان به انسان) پرداخته‌اند.

درباره کتاب صوتی بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان:

«بازاریابی 5 برمبنای سه چالش اصلی تحقق‌‌پذیر است: اختلاف فرهنگی بین نسل‌ها، رویکردهای مختلف نسبت به پیشرفت و شکاف دیجیتالی. در عصر حاضر پنج نسل متفاوت با عقاید، اولویت‌‌ها و رفتارهای گوناگون با هم زندگی می‌‌کنند. نسل انفجار جمعیت و نسل X پیشگامان و رهبران تجارت و کارآفرینی محسوب می‌‌شوند، ولی نسل‌‌هایY و Z که درک دیجیتالی مطلوبی دارند بیشترین نیروی کار و مصرف‌‌گرایی را به خود اختصاص داده‌‌اند. عدم تطابق رویکرد مدیران نسل قدیمی سازمان‌‌ها که تصمیمات عمده هر سازمانی را اتخاذ می‌‌کنند با مدیران و مشتریان نسل‌‌های جدید یک چالش اساسی محسوب می‌‌شود.»

آنچه خواندید بخشی از فصل نخست اثری‌ست که در دست دارید: کتاب بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان، نوشته‌ی علی صنایعی، مهدی امامی و احمد سلیمی که هر سه از متخصصانِ بادانش حوزه‌ی بازرگانی‌اند. ایشان در این اثر ابتدا آنچه را که «بازاریابی 5» نامیده می‌شود به اختصار تعریف می‌کنند، و بعد، به توضیحِ جزئیاتی در باب سازوکار آن می‌پردازند.

در اقتصاد نوین، تضمین‌شده‌ترین راهکار برای پیشرفت این است که به مشتری اطمینان داده و به برقراری روابطی نزدیک با او مبادرت ورزیم؛ این دقیقاً همان اصلی است که در بازاریابی انسان به انسان (H2H) مورد تأکید قرار می‌گیرد. این نوع بازاریابی روابط نزدیک‌تری را میان خریدار و فروشنده برقرار می‌سازد، و بر اهمیت حضور امر انسانی در سازوکار تجاری تأکید می‌کند. چنانکه گفتیم در اثر حاضر به طور دقیق با بازاریابی انسان به انسان آشنا خواهید شد.

البته باید متذکر شویم که کتاب بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان اثری تخصصی است و مطالعه‌ی آن مستلزم آشنایی با اصول اولیه‌ی بحث است. در انتهای مطلب حاضر، جهت آشنایی بیشتر با محتوای کتاب، بخش‌های دیگری از متن را نیز نقل کرده‌ایم.

کتاب صوتی بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به مطالب تخصصی پیرامون مباحث مربوط به بازاریابی مخاطبین اصلی این کتاب صوتی‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان می‌شنویم:

دستگاه‌های تلفن همراه ارزان، نقاط اتصال یا هات اسپات، وای فای رایگان، محرک‌های اساسی برای دسترسی اساسی سیل عظیمی از جمعیت جهانی به اینترنت است. اینترنت دستگاه‌ها و ماشین‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند و همه چیز را می‌توان از راه دور و به طور خودکار، بدون نیاز به اپراتورهای انسانی کنترل کرد که این پدیده با عنوان اینترنت اشیاء شناخته می‌شود. ارتباط انسان با انسان و ماشین با ماشین، زیرساختی بنیادین برای یک اقتصاد کاملاً دیجیتال محسوب می‌شود. چنین فناوری‌ای موجب ارتقای سیستم اتوماسیون شده و تولید از راه دور را امکان‌پذیر می‌کند و منجر به منسوخ شدن زنجیره‌ی تأمین سنتی می‌شود. امروزه فناوری‌های دیجیتال به طور مداوم برای اهدافی چون ارتباطات و مصرف محتوا به کار می‌روند.
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۲ دقیقهفصل اول: معرفی بازاریابی پنج۱۷ دقیقهفصل دوم: تأثیر اختلاف فرهنگی بین نسل‌ها بر فناوری دیجیتال۱۶ دقیقهفصل سوم: بخش‌بندی فناوری دیجیتال۱۵ دقیقهفصل چهارم: آمادگی پذیرش فناوری دیجیتال سازمان‌ها۱۴ دقیقهفصل پنجم: چشم‌انداز فناوری آینده۳۰ دقیقهفصل ششم: جایگاه حال حاضرِ بازاریابی۲۳ دقیقهفصل هفتم: پارادایم جدید – بخش یک۲۸ دقیقهفصل هفتم: پارادایم جدید – بخش دو۳۲ دقیقهفصل هشتم: الگوی ارائه‌ی پیشنهاد مبتنی بر تمامیت در راستای پارادایم اچ تو اچادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان | علی صنایعی | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی