معرفی و دانلود کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد | وین دایر | نشر ماه آوا



معرفی کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود داردبهانه ممنوع! موفقیت در انتظار شماست. تنها کاری که باید بکنید، تجدید نظر در باورهایتان است… کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد اثری محبوب از وین دایر است. این کتابِ پرفروشِ ملی به شما یاد خواهد داد که برنامه‌ی زندگی‌تان را در راستای اهدافتان تنظیم کنید.

درباره کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد:

وین دایر (Wayne Dyer) یکی از سرشناس‌ترین نویسندگان آثار حیطه‌ی خودسازی است. احتمالاً بسیاری از شما خوانندگانِ مطلب حاضر، با کتاب‌های وی آشنایی قبلی دارید. پس دلیلی ندارد وقت خود را صرف معرفی دایر و توصیف دامنه‌ی وسیع محبوبیت و شهرت او کنیم. تنها همین را بدانید که دنیای ادبیات موفقیت پس از درگذشت وی، هرگز نویسنده‌ای بدین تأثیرگذاری به خود ندید!

در ادامه قصد معرفی یکی از پرفروش‌ترین آثار وین دایر را داریم. این کتاب، عنوانِ برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد (There’s a Spiritual Solution to Every Problem) را بر خود دارد. کتاب مذکور نخستین بار در سال 1975 به انتشار رسید؛ یعنی نزدیک به پنج دهه قبل! با این حال، این اثر، به گواهی آمار و ارقام، هنوز که هنوز است خوانده و در بابش سخن گفته می‌شود. چرا؟ دلیل محبوبیت روزافزون و کاستی‌ناپذیر آثار وین دایر، خصوصاً کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد چیست؟…

در پاسخ به سوال فوق می‌توان عوامل بسیاری را برشمرد؛ از جمله زبان ساده و لحن صمیمی و پرشورِ دایر را. اما به گمان بیشتر مخاطبین وین دایر، اصلی‌ترین عامل محبوبیت آثار او آن است که مطالعه‌ی آن‌ها بصیرت‌هایی بسیار کارآمد را به فرد ارزانی می‌کند؛ آموزه‌هایی معنویت‌محور که گمشده‌ی انسانِ امروز است.

در همین راستا، توجه شما را به عنوان کتابی که در دست دارید جلب می‌کنیم. دایر قاطعانه به ما می‌گوید «برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد». بله، هر مشکلی! کافی‌ست این اصل را بپذیریم، و به تعبیری، به نیروی نجات‌بخش باور معنوی اذعان کنیم و خود را به دست آن بسپاریم. آنگاه خواهیم دید که نیمی از مسیری که به حل مشکل ما منتهی می‌شود، به خودی خود طی شده است. پس با حضور ذهن شنونده‌ی کتاب حاضر باشید. آنگاه خواهید دید که در راهی که در آن قدم می‌زنید، تنها نیستید. بلکه مشوق و معلمی دلسوز چون وین دایر همراه شماست…

نکوداشت‌های کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد:

– جذاب و چالش‌برانگیز. (Library Journal)
– کتابی که از مطالعه‌اش لذت خواهید برد. (Publishers Weekly)
– دایر در این اثر روش‌های دست‌یابی به بزرگ‌ترین خواسته‌هایمان را به ما می‌آموزد. (Amazon)

کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد مناسب چه کسانی است؟

از تمام علاقه‌مندان به آثار حیطه‌ی موفقیت و خودسازی دعوت می‌کنیم که شنونده‌ی کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد باشند.

با وین دایر بیشتر آشنا شویم:

وین دایر (Wayne Dyer) در سال 1940 دیده به جهان گشود. دوران کودکی او اغلب در پرورشگاه گذشت؛ احتمالاً همین امر بود که به روحیه‌ی در حال رشد او کیفیتی حساس و باریک‌بین بخشید. وین بعدها به کار تحقیقی در دانشگاه سنت جان پرداخت، و در همین ایام برای نخستین بار مطالبی در مجلات و روزنامه‌ها از خود منتشر کرد. او همچنین به صورت موقت مشغول انجام درمان‌هایی بر روی مراجعین خصوصی خود شد. دایر که به روان‌درمانی علاقه‌ داشت، متوجه بود که مشکل بسیاری از مراجعینش، نه روانی، بلکه روحی‌ست. او در پی ارائه‌ی راه‌حل‌های معنوی برای حل ریشه‌ای و همیشگی بحران‌های روحی – روانی انسان بود. سخنرانی او در دانشگاه سنت جان درباره‌ی راه‌های غلبه بر افکار منفی، برای نخستین بار نام وین دایر را بر سر زبان‌ها انداخت. بسیاری از دانشجوها ترغیب شده بودند که در کلاس‌های آموزشی او شرکت کنند. در همین زمان، دایر به پیشنهاد یک بنگاه انتشاراتی، ایده‌های خود را در قالب کتابی با عنوان «قلمرو اشتباهات شما» منتشر کرد. این اثر در هفته‌ها و ماه‌های نخست چندان سر و صدایی به پا نکرد، اما به مرور خوانندگان مختلفی یافت؛ به زبان‌های گوناگونی ترجمه شد و سرانجام، به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های قرن بدل گشت.

وین دایر در سال 2015، در سن هفتاد و پنج سالگی از دنیا رفت. این کتاب‌ها از آثار اوست: «خود مقدس شما، بهانه‌ها را بی‌خانمان کنید، سرنخ زندگی را دست بگیرید، برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد».

در بخشی از کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد می‌شنویم:

هنگامی که به خانه بازگشت، دیگر به هیچ پزشکی مراجعه نکرد. اکنون نه سال از آن زمان می‌گذرد و او پیشرفت‌های زیادی کرده است. او احساس کرده بود که برای درمان خود، باید ماهیت فانی خود را تسلیم خداوند کرده و با حضور آرام و سرشار از عشق او، بیماری خود را تحت کنترل درآورد. هنگامی که ماهیت غیرواقعی و وجود فانی موجود در این دنیای مادی را تسلیم کنید و امواج سریع نیروی معنوی را در زندگی خود ایجاد نمایید، هر مشکلی، باز هم تأکید می‌کنم، هر مشکلی، از دنیای شما محو می‌شود…

به دشمنان خود عشق بورزید و برایشان دعای خیر کنید: من واژه‌ی دشمنان را از روی تأمل و خیلی حساب‌شده اینجا به کار می‌برم. شاعری به نام هنری دبلیو می‌نویسد: اگر می‌توانستیم از اسرار زندگی محرمانه‌ی دشمنان خود باخبر شویم، در آن صورت از غم و مصیبت آن‌ها مطلع می‌شدیم و همین برای کاهش حس دشمنی و خصومت ما نسبت به آن‌ها کفایت می‌کند.





معرفی و دانلود کتاب صوتی برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد | وین دایر | نشر ماه آوا