دسته‌بندی نشده · مارس 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی بستنی میوه‌ای عصبانی | مارکوس نایت | آوارسا



معرفی کتاب صوتی بستنی میوه‌ای عصبانیمارکوس نایت در کتاب صوتی بستنی میوه‌ای عصبانی داستان مغازۀ بستنی‌فروشی خیابان ریچ را تعریف می‌کند. بستنی‌ها و شکلات‌های این مغازه شب‌ها از قفسه‌ها بیرون می‌آیند و با هم بازی می‌کنند. تنها یک بستنی میوه‌ای به نام اسکوپر است که دوستی ندارد. چون با همه دعوا می‌کند و سر هر چیز کوچک و بزرگی عصبانی می‌شود. نویسنده تلاش کرده تا در این داستان مهارت کنترل خشم را به کودکان می‌آموزد.

دربارۀ کتاب صوتی بستنی میوه‌ای عصبانی:

اسکوپر در کتاب صوتی بستنی میوه‌ای عصبانی (Drip, Drip: The Story of the Angry Sherbet) یک بستنی میوه‌ای است که در مغازۀ بستنی‌فروشی زندگی می‌کند و تنها یک دوست دارد: هرشی که یک شکلات تخته‌ای است. اسکوپر یک بستنی بداخلاق است. به خاطر هرچیزی ممکن است عصبانی شود. وقتی هم که عصبانیتش را بروز می‌دهد، همۀ بدنش شروع می‌کند به آب شدن! هرشی دنبال راه‌حلی است تا به دوستش کمک کند که بر خشمش غلبه کند.

مارکوس نایت (Marques Knight) با بیان این داستان به کودکان یاد می‌دهد که اگر خیلی عصبانی می‌شوند، راه‌حلی برای کنترل خشمشان پیدا کنند.

کتاب صوتی بستنی میوه‌ای عصبانی برای چه کسانی مناسب است:

این کتاب شیرین و دوست داشتنی برای کودکان 4 تا 10 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی بستنی میوه‌ای عصبانی می‌شنویم:

اسکوپر با دقت نگاهی به بقیه انداخت. به نظر میومد که هرکدوم از خوراکی‌ها دوستی برای خودشون پیدا کرده بودن؛ بادوم زمینی، خامۀ زده‌شده با دسر موزبستنی، کارامل با بستنی شکلاتی و نُقل‌های رنگی با بستنی وانیلی، همه و همه گرم صحبت کردن بودن ولی از میون اون‌ها، اسکوپر تک‌وتنها یک گوشه نشسته بود و با حسرت بهشون نگاه می‌کرد.

بستنی میوه‌ای قصه‌ی ما که از تنهایی خیلی کلافه شده‌ بود، تصمیم گرفت تا مثل بقیه، دوستی برای خودش پیدا کنه. برای همین از بقیه جدا شد و به سراغ هِرشی رفت که تک‌وتنها یک گوشه نشسته بود.

هِرشی با تعجب نگاهی بهش انداخت و گفت: «اتفاقی افتاده؟»

بستنی میوه‌ای: «امم به نظرم خیلی خوبه که الآن توی این جعبۀ خنک‌کننده هستیم. وگرنه به‌سرعت ذوب می‌شدم و اون‌وقت همتون غرق مایع بستنی می‌شدین.»
فهرست مطالب کتاب صوتی۲۵ دقیقهبستنی میوه‌ای عصبانیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی بستنی میوه‌ای عصبانی | مارکوس نایت | آوارسا