دسته‌بندی نشده · آوریل 6, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه | سباستین امی | آوارسا



معرفی کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغهکتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه داستانی فانتزی و کودکانه به قلم سباستین امی است. در این قصه به ماجرای گاو بامزه‌ای گوش خواهید داد که گاو بودنش را فراموش کرده و هوس مرغ شدن به سرش زده است!

درباره کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه:

یکی بود یکی نبود. خیلی قبل‌ترها از امروز، توی یک مزرعه‌ی زیبا، گاوی بود به اسم بلا. البته این بلا اصلاً یک گاو عادی نبود. بلکه گاوی خیالاتی بود که در ذهنش خود را مرغ تصور می‌کرد! باور می‌کنید؟ او گاوی بود که ادای مرغ‌ها را درمی‌آورد! اینطوری که می‌رفت و بیشتر وقتش را با آن‌ها می‌گذراند؛ یا مثلاً درست عین آن‌ها از زمین دانه می‌خورد. و حتی، شاید باور نکنید، سعی می‌کرد به جای مومو، جیک‌جیک کند!… عجب گاوی!

خلاصه، اوضاع اینطوری پیش می‌رفت و بلا همه را، از گاوها گرفته تا مرغ‌‌ها، اسیر و کلافه کرده بود؛ تا اینکه یک روز پای یک بچه‌گرگ زبل به ماجرا باز شد…

آنچه خواندید طرحی کلی از قصه‌ی شیرین و کودکانه‌ی بلا، گاوی که فکر می کرد مرغه (Bella, the Cow who Thought She was a Hen) از سباستین امی (Sébastien AMMI) بود. اثر حاضر در سال 2019 منتشر شده و ذیل ژانر فانتزی قرار می‌گیرد.

کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه مناسب چه کسانی است؟

کودکان سه تا هفت ساله مخاطبین اصلی این کتاب صوتی‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه می‌شنویم:

«ای پسره­‌ی خنگ. این که مرغ نیست. تو یک گاو برامون آوردی. ما می­‌تونیم این رو فردا بخوریم. اما الان برای شام یک مرغ لذیذ و خوشمزه میخوایم. زودباش به مزرعه برگرد و یک مرغ برامون بیار. حواست باشه این بار اشتباه نکنی.»

گرگ پدر و مادر بلا رو توی انبار گذاشتن و در رو هم به ­روش قفل کردن تا فرار نکنه. گرگ کوچولو هم با عجله چهارچرخ رو برداشت و به مزرعه برگشت. این بار وقتی از روی دیوار پرید، روی سقف لونه‌­ی پِلِیتو افتاد و باعث شد که سگِ پیر از خواب بیدار بشه.

«تو کی هستی؟ به چه جرئتی من­ رو از خواب بیدار کردی؟ اصلا بگو ببینم اینجا چی کار می‌­کنی؟»…
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۱ دقیقهبلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغهادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی بلا، گاوی که فکر می‌کرد مرغه | سباستین امی | آوارسا