دسته‌بندی نشده · ژوئن 19, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی بچه گربه‌ی گمشده | جو البی | آوارسا



معرفی کتاب صوتی بچه گربه‌ی گمشدهجو البی در کتاب صوتی بچه گربه‌ی گمشده داستان جودی کوچولو را به تصویر می‌کشد که در راه رفتن به سوپرمارکت گربه کوچولویی را پیدا می‌کند که به نظر می‌رسد ترسیده و تنهاست. آیا جودی موفق می‌شود صاحب گربه را پیدا کند؟ نویسنده در این کتاب مفهوم «حیوان دوستی» را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب صوتی بچه گربه‌ی گمشده

یک روز صبح زود جودی تصمیم گرفت به سوپرمارکت برود. در راه رفتن به مغازه بود که که ناگهان صدای بوق بلند ماشینی او را به خودش آورد. راننده سعی می‌کرد تا ماشین را به کناری هدایت کند تا به بچه‌گربه‌ای که وسط خیابان بود برخورد نکند. توجه جودی به گربه که به نظر خیلی ترسیده بود جلب شد. او آرام‌آرام به سمت گربه رفت تا بتواند اعتماد گربه را به خود جلب کند.

بچه‌ گربه خیلی کثیف بود، موهای تنش به هم گره خورده بودند و به نظر می‌آمد که حسابی گرسنه است. به همین دلیل، جودی تصمیم گرفت بچه گربه را به خانه‌ی خود ببرد و به او کمک کند. جو البی (Jo Albee) در کتاب بچه گربه‌ی گمشده (The Lost Kitten) داستانی اثرگذار و آموزنده را برای بچه‌ها ترسیم می‌کند؛ قصه‌ای که به آن‌ها می‌آموزد حیوانات را دوست بدارند و به آن‌ها کمک کنند. این اثر برای کودکان سه تا هفت سال نوشته شده اما بزرگ‌ترها نیز از مطالعه‌ی آن لذت خواهند برد.

ماجرای جذاب و لحن پرکشش نویسنده این کتاب را به اثری تبدیل کرده که بچه‌ها دوست دارند بارها و بارها آن را بخوانند. معصومه رمضانی بچه گربه‌ی گمشده را به فارسی برگردانده و شهربانو حسینی، نرگس داغمه چی و محمد طالشیان از راویان برجسته‌ی انتشارات آوارسا خوانش آن را برعهده داشته‌اند.

کتاب صوتی بچه گربه‌ی گمشده مناسب چه کسانی است؟

جو البی این کتاب آموزنده را برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی بچه گربه‌ی گمشده می‌شنویم

“تا چند ساعت پیش مثل گربه‌های خیابونی به نظر می‌رسید. اما الان دقیقا شبیه یک پرنسسه! هی، این می‌تونه اسم خیلی خوبی براش باشه… پرنسس!”

جودی بیشتر از هر چیزی توی دنیا دلش می‌خواست پرنسس رو پیش خودش نگه داره. برای همین توی راه برگشت پشت سر هم در گوشش می‌گفت: “کاشکی تو مال من بودی!”

اما ته دلش می‌دونست که باید بگرده و سعی کنه تا صاحب اصلیش رو پیدا کنه. دخترک با کمک پدر و مادرش چندتا آگهی به دیوارهای شهر چسبوند و منتظر شد تا کسی پیدا بشه. چند روز بعد، یک پیر زن که گربه ش گم شده بود به خونشون اومد و مستقیم به سمت پرنسس رفت. بعد از اینکه کمی نگاهش کرد گفت که قیافش دقیقا مثل گربه‌ی خودشه با این تفاوت که گربه‌ی اون چند تار موی قرمز روی پنجه‌اش داره.
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۲ دقیقهبچه گربه‌ی گمشدهادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی بچه گربه‌ی گمشده | جو البی | آوارسا