دسته‌بندی نشده · آوریل 7, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید | ناپلئون هیل | انتشارات رمانو



معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شویدیکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آثار در زمینه توسعه فردی و خودسازی! ناپلئون هیل در کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با ارائه فرمول‌های کاربردی برای رسیدن به موفقیت به شما کمک می‌کند تا به رؤیاهایتان دست پیدا کنید و در زمره‌ی ثروتمندترین‌ها قرار بگیرید.

دربارهٔ کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید:

راز اصلی موفقیت اندرو کارنگی، هنری فورد، توماس ادیسون و بسیاری از افراد موفق در جهان چیست؟

ناپلئون هیل پاسخ این سؤال را با روایت داستان‌های واقعی از زندگی این افراد و بسیاری از ثروتمندان دیگر داده است. او در اثر محبوب و پرفروش خود، یعنی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich) 13 اصل را به شما معرفی می‌کند که با یادگیری آن‌ها می‌توانید مسیر رسیدن به موفقیت و ثروت را در زندگی‌تان هموار کنید.

کتاب حاضر از زمان اولین انتشارش تا به امروز بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است. با شنیدن این کتاب راهکارهایی یاد می‌گیرید که با استفاده از آن‌ها دیدگاهتان درمورد زندگی و موفقیت به‌کلی تغییر خواهد کرد. هیل عقیده دارد ثروت فقط پول و دارایی‌های مادی را شامل نمی‌شود؛ بلکه چیزهای دیگری مثل عشق و محبت نیز بخش‌هایی از ثروت ما به شمار می‌آیند.

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید می‌تواند شما را چه از منظر مادی و چه از نظر معنوی به فردی ارزشمند تبدیل کند و کیفیت زندگی‌تان را تا حد زیادی بالا ببرد. تنها کافی است انگیزه و علاقهٔ کافی برای دستیابی به موفقیت را داشته باشید و به توانایی‌ها و مهارت‌های فردی خود نیز ایمان بیاورید. آن زمان است که می‌‌توانید در مسیر درستی به سمت اهدافتان حرکت کنید.

افتخارات کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید:

– از پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت در چند دههٔ گذشته
– حضور در فهرستی با عنوان «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید:

– باور دارم که اصول موفقیت هیل کاملاً درست هستند؛ چون بیش از سی‌سال است که از آن‌ها در تجارتم استفاده می‌کنم. (جان وانامیکر)
– هر موفقیتی را که به دست آورده‌ام، به سیزده اصل اساسی این کتاب مدیونم. (دبلیو. ام. ریگلی)
– این اثر آموزه‌هایی را به شما یاد خواهد داد که به‌مراتب باارزش‌تر از ثروتند. (جورج ایستمن)

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودسازی علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید برایتان جذاب و لذت‌بخش خواهد بود.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده توانا در سال 1883 و در ویرجینیا به دنیا آمد. او در نوجوانی به‌عنوان گزارشگر روزنامه شروع به کار کرد و چندی بعد نوشته‌هایش توجه «رابرت تیلور»، مالک روزنامۀ تیلور را به خود جلب کرد. این فرد ناپلئون هیل (Napoleon Hill) را استخدام نمود و او نیز در همان زمان به دانشکدۀ حقوق دانشگاه جرج تاون وارد شد.

هیل در سال 1908 به مصاحبه با اندرو کارنگی پرداخت و انجام این مصاحبۀ سه‌ساعته سه روز طول کشید. کارنگی در حین این مصاحبه، فکر سامان دادن اولین فلسفۀ موفقیت شخصی جهان را بر اساس اصول کامیابی به این نویسنده برجسته منتقل کرد. بیست سال بعد از این مصاحبه بود که کتاب هشت جلدی «قانون کامیابی» را در سال 1928 به رشتۀ تحریر درآورد.

ناپلئون هیل در سال 1937، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را نوشت که به پرفروش‌ترین کتاب خودیاری تاریخ تبدیل شد و حتی امروز نیز میلیون‌ها نسخه از آن به فروش می‌رسد. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «شاه‌کلید ثروت»، «توانمندی و پیروزی با اندیشه» و «دینامیت موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید می‌شنویم:

بزرگ‌ترین تراژدی زندگی مردان و زنانی هستند که در عین تلاش صادقانه‌شان شکست می‌خورند. شمار این عده در مقایسه با افراد موفق بسیار بیشتر است. من شروع به طبقه‌بندی مردان و زنان کردم و اکثر آن‌ها در دستهٔ شکست‌خوردگان قرار گرفتند. در جریان این بررسی به این نتیجه رسیدم که شکست به سی و یک دلیل رخ می‌دهد.

من به این نتیجه رسیدم که افراد موفق از سیزده علت اصلی که در این مطالب شرح داده‌ام استفادهٔ مؤثر می‌کنند. در این فصل دربارهٔ سی و یک علت شکست و ناکامی با شما سخن می‌گویم. آن را به‌دقت بررسی کنید و ببینید کدام یک از این موارد مانعی برای شما در برابر موفقیت است.

یک: مشکلات جسمانی ارثی: برای افرادی که با یک نقص جسمی یا مغزی به دنیا می‌آیند، کار زیادی نمی‌توان انجام داد. این اشخاص تنها با کمک گروهی از صاحب‌نظران می‌توانند شرایط خود را بهتر کنند. توجه داشته باشید که از سی و یک علت شکست، تنها این یک مورد است که نمی‌توان آن را به‌سادگی اصلاح کرد.





معرفی و دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید | ناپلئون هیل | انتشارات رمانو