دسته‌بندی نشده · مارس 23, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی تام و جری و مجسمه عجیب و غریب | چارلز کارنی | آوارسا



معرفی کتاب صوتی تام و جری و مجسمه عجیب و غریبچارلز کارنی در کتاب صوتی تام و جری و مجسمه عجیب و غریب داستان به تعطیلات رفتن گربه بازیگوش قصه یعنی تام را بیان می‌کند که باز هم از دست موشی کوچک به نام جری در امان نمانده است. آن دو در این تعطیلات با خطرهای بسیاری مواجه می‌شوند و با کمک هم از آن‌ها می‌گذرند و این سفر را به مسافرتی هیجان‌انگیز تبدیل می‌کنند.

دربارۀ کتاب صوتی تام و جری و مجسمه عجیب و غریب:

تام تصمیم گرفته است که برای تعطیلات تابستانی به جزیره‌ای دورافتاده برود تا از دست آزار و اذیت جری در امان باشد. اما وقتی به جزیره می‌رسد، متوجه می‌شود که جری او را دنبال کرده و با او به مسافرت آمده است. جری در کتاب صوتی تام و جری و مجسمۀ عجیب و غریب (Tom and Jerry, Freaky Tiki) شروع به آزار دادن تام می‌کند، تا اینکه هر دوی آن‌ها با دیدن مجسمه‌ای غول‌آسا و عجیب که حرکت می‌کند، متوجه چیزی می‌شوند: یک آتشفشان شروع به فوران کرده است. چارلز کارنی (Charles Carney) با بیانی ساده و جذاب داستانی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده برای کودکان روایت می‌کند.

کتاب صوتی تام و جری و مجسمه عجیب و غریب برای چه کسانی مناسب است:

این داستان به کودکان 5 تا 8 ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی تام و جری و مجسمه عجیب و غریب می‌شنویم:

تام بدش نمی‌اومد سراغ موشِ اعصاب خوردکن بره و یک بلایی سرش بیاره ولی ترجیح داد تعطیلاتش رو خراب نکنه و جِری رو نادیده بگیره. به همین خاطر چشم غره‌‌ای رفت و صندلیش رو بلند کرد تا یک جای دیگه‌ بشینه، ولی وقتی موش کوچولو از دهکده تا جزیره دنبال تام اومده بود، قطعا به این راحتی بیخیالش نمی‌شد. اون صندلیش رو بلند کرد و دوباره پشت تام نشست.

تام تسلیم نشد، باز هم صندلیش رو جابه‌جا کرد و با خودش گفت: «هوووووووف… از جونم چی ‌خواد. این‌همه جا… برو اون ور بشین… حتما باید بیای بالای سر من موشِ مزاحم؟»

جِری همین‌طور که از حرص خوردن تام لذت می‌برد بالای یک تیکه سنگ رفت، دستش رو تکون داد و گفت: «سلااااام تاااااام.»

تام: «ای بابا! یعنی یک گربه اجازه نداره دو دقیقه تو حال خودش باشه؟»

تام منتظر جواب جِری نموند. صندلیش رو بلند کرد و با هر زحمتی که بود به بالای یکی از درخت‌های نارگیل نزدیک ساحل برد.
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۵ دقیقهتام و جری و مجسمه عجیب و غریبادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی تام و جری و مجسمه عجیب و غریب | چارلز کارنی | آوارسا