دسته‌بندی نشده · آوریل 18, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی تصادف و چند داستان ترسناک دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی تصادف و چند داستان ترسناک دیگربا چت استوری ترس را در بندبند وجودتان احساس کنید! کتاب صوتی تصادف و چند داستان ترسناک دیگر در قالب گفتگوی بین چند نفر داستان‌های کوتاه ترسناک و هیجان‌انگیزی را برای شما روایت می‌کند.

درباره کتاب صوتی تصادف و چند داستان ترسناک دیگر:

صدف با حالی پریشان به دوستش پیام می‌دهد و به او می‌گوید که در جایی گیر افتاده است. لای موهایش خون است و او هیچ‌چیزی به یاد ندارد و نمی‌داند کجاست. او از اطرافش صدای جیغ می‌شنود و وحشت کرده است …

ماجرای داستان تصادف به همین‌جا ختم نمی‌شود و پایانی غافلگیرکننده انتظار آن را می‌کشد. اگر دوست دارید ادامه آن را دنبال کنید، کتاب صوتی تصادف و چند داستان ترسناک دیگر را گوش کنید. بقیهٔ داستان‌های این کتاب «کمد مدرسه، زنده‌به‌گور و اردوگاه تابستانی» نام دارند که هر یک اتفاقاتی در ژانر ترسناک را از طریق گفتگوی بین چند نفر روایت می‌کنند.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونهٔ داستانی جدیدی است که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به‌نحوی‌که در آن به‌ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چپ‌روم پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعهٔ چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی‌به‌فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییریافته و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی تصادف و چند داستان ترسناک دیگر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به قصه‌های ترسناک از گوش سپردن به کتاب صوتی حاضر لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی تصادف و چند داستان ترسناک دیگر می‌شنویم:

– «نمیدونم چطور بگم. روم نمیشه.»
– «چیه؟»
– «من توی مدرسه گیر کردم. یعنی تو یه کمد گیر کردم و به کمکت نیاز دارم… الو؟»
– «ببخشید از روی تخت افتادم پایین از خنده!»
– «من جدی حرف میزنم. اینجا خیلی ترسناکه.»
– «این ساعت برای چی رفتی مدرسه؟»
– «می‌خواستم مرضیه رو اذیت کنم. وایسادم تا همه برن بیرون تا روی کمدش یه چیزی بنویسم. اما فراش اومد توی سالن و از ترس رفتم توی کمد قایم شدم. ولی نمی‌دونستم درش از تو باز نمیشه.»
– «خنگ‌ترین آدم دنیایی! یعنی باورم نمیشه انقدر خنگی نیلوفر.»
– «جای این حرف‌ها بیا دنبالم.»
فهرست مطالب کتاب صوتی۵ دقیقهاردوگاه تابستانیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی تصادف و چند داستان ترسناک دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر