دسته‌بندی نشده · مارس 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی تعقیب شکست: کم آوردن چگونه شما را برای موفقیت آماده می‌کند | رایان لیک



معرفی کتاب صوتی تعقیب شکست: کم آوردن چگونه شما را برای موفقیت آماده می‌کندچرا نباید از شکست خوردن ترسید؟ رایان لیک، نویسنده، سخنران انگیزشی و فیلمساز آمریکایی، در کتاب صوتی تعقیب شکست با روایت داستان‌هایی از زندگی شخصی خودش، راهنمایی گام‌به‌گام برای رسیدن به موفقیت از طریق در آغوش گرفتن ناکامی‌ها را به شما ارائه می‌کند. گفتنی‌ست کتاب حاضر پرفروش‌ترین یو اس ای تودی به شمار می‌آید.

دربارهٔ کتاب صوتی تعقیب شکست:

همه ما هدفی در سر داریم و دوست داریم برای رسیدن به آن کاری انجام دهیم. اما اغلب ترس ما از شکست از پتانسیلمان بیشتر است. اما اگر بفهمیم شکست خوردن می‌تواند به موفقیت ما کمک کند، چه؟

واقعیت این است که همه در زندگی با شکست مواجه می‌شوند، اما شما می‌توانید با تسلیم نشدن و تمایل به پیشرفت و یادگیری از آن شکست به‌عنوان یک تجربه استفاده کنید. رایان لیک (Ryan Leak) عقیده دارد شکست را می‌توان لحظه‌ای تعیین‌کننده و تقاطعی در مسیر زندگی به شمار آورد. او در کتاب تعقیب شکست (Chasing Failure) به شما می‌گوید شکست مثل یک آزمون است که میزان شجاعت و تلاش شما را می‌سنجد.

با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که باید مثل یک مبارز عمل کنید که بعد از هر افتادنی دوباره برمی‌خیزد. نویسنده دلیل علمی ترس برخی از مردم از شکست را به شما می‌گوید و با روایت داستان‌های واقعی، روش‌هایی را به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید از فرصت‌های ناشی از شکست استفاده کنید.

کتاب صوتی تعقیب شکست به شما یاد می‌دهد تمام بهانه‌هایی را که برای پیشبرد اهدافتان در سر می‌پرورانید کنار بگذارید. همچنین یاد می‌گیرید سریع‌ترین راه برای رسیدن به موفقیت تعقیب و در آغوش گرفتن شکست است! پس کافی است دست از دشمنی با شکست بردارید و رابطهٔ دوستانه‌ای با آن برقرار کنید.

کتاب صوتی تعقیب شکست مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید در مسیر موفقیت قرار بگیرید و به تمام اهدافی که در سر دارید برسید، شنیدن راهکارهای ارائه شده در کتاب صوتی تعقیب شکست کمک زیادی به شما می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی تعقیب شکست می‌شنویم:

می‌خوام اعتراف کنم. راستش این پنجمین ویرایش کتابه. منظورم پنجمین پیش‌نویس نیست. صدها پیش‌نویس وجود داره. منظورم اینه که من دارم برای پنجمین بار کتابی با این عنوان منتشر می‌کنم. نباید اینو به شما می‌گفتم. باید وانمود می‌کردم که یه نویسندهٔ پرفروشم و همیشه هم همینطور بوده. اما این حقیقت نداره!

بله من شکست خوردم. تو نوشتن کتابی دربارهٔ شکست. اونم چهار بار. اولین بار که تعقیب شکست رو نوشتم حجمش کمتر از شصت صفحه بود و اساسا داستان تمرین کردنم بود که چند نقل قول انگیزشی هم لابه‌لاش داشت. از یکی از دوستام خواستم جلد اونو طراحی کنه خودمم منتشرش کردم و فکر کردم خارق‌العادس. اما وقتی کتاب بیرون اومد، به خاطر جلد زشت کتاب و اون سیمای براقش که به نظرم نازک و ضعیف بود حسابی ناامید شدم.

صفحات کتابم ارزون و بی‌ارزش به نظر می‌رسید. به هر حال به چند نفر نسخه‌هایی دادم و پاسخ خوبی از اونا دریافت کردم. اما یه انسان صادق اونجا بود که من رو کنار کشید و اون حرفی رو بهم گفت که همهٔ نویسنده‌ها ازش هراس دارن و گفت من سه تا اشتباه تایپی تو کتاب پیدا کردم!
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۵ دقیقهفصل اول: آماده‌سازی برای شکست۱۴ دقیقهفصل دوم: کوبی باعث شد انجامش بدم۲۴ دقیقهفصل سوم: باز تعریف شکست۳۰ دقیقهفصل چهارم: هیچوقت تسلیم نشو۳۰ دقیقهفصل پنجم: کی می‌خواهد میلیونر باشد؟۲۲ دقیقهفصل ششم: شرم به دور از تو باد۲۲ دقیقهفصل هفتم: سایهٔ همیشگی آن‌ها۲۳ دقیقهفصل هشتم: کارم فقط برنده شدن است۲۳ دقیقهفصل نهم: دوستانم دیگر باعث شکست من نمی‌شوند۲۵ دقیقهفصل دهم: اصلا با ترس انجامش بده۲۲ دقیقهفصل یازدهم: اگر اول شکست نخوردی دوباره امتحان کن۱۲ دقیقهفصل دوازدهم: منتظر شنبه نباش۴ دقیقهنتیجه‌گیری: دوستی با شکستادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی تعقیب شکست: کم آوردن چگونه شما را برای موفقیت آماده می‌کند | رایان لیک