دسته‌بندی نشده · جولای 6, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ | دیوید جی. شوارتز | آوانامه



معرفی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگکتاب صوتی جادوی فکر بزرگ یک از آثار پرفروش حوزه موفقیت است که توسط دیوید جی. شوارتز تالیف شده است. این اثر قدرتمند تاثیر افکار را بر رفتار و انتخاب‌های زندگی بررسی می‌کند و ابزاری را برای تشخیص روش‌های سودمند و کاربردی در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با آموزش‌های دیوید جی. شوارتز توانسته‌اند به موفقیت دلخواه خود برسند، پس چرا شما جزئی از این گروه خوشبخت نباشید؟ کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ (The Magic of Thinking Big) اثری روشنگر درباره راه‌های موفق شدن است. شنیدن این کتاب انگیزه‌بخش به شما کمک می‌کند بهتر بفروشید، بهتر مدیریت کنید، درآمد بیشتری به دست آورید و مهم‌تر از همه به شادی و آرامشی که شایسته آن هستید برسید.

اشتباه نکنید، این اثر مجموعه‌ای از وعده‌های توخالی برای سرگرمی و گذران وقت نیست. شوارتز که به عنوان یکی از برجسته‌ترین متخصصان حوزه انگیزش شناخته می‌شود توضیح می‌دهد که چرا ضریب هوشی، تحصیلات و ساعت کاری معیار مناسبی برای سنجیدن توانایی‌های افراد نیست و به همین دلیل نباید دلایل موفقیت افراد را به این موارد نسبت داد. به عقیده او شما برای رسیدن به رضایت شخصی و شغلی نیازی به استعدادهای عجیب ندارید، تنها چیزی که باید آن را تغییر دهید عادت فکر کردن شماست!

نویسنده در هر فصل از کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ، ده‌ها روش اصولی و منطقی را به شما آموزش می‌دهد تا قدرت عظیم تفکر را درک کنید و بتوانید گنجی را که خداوند به شما ارزانی داشته برای تحقق آرزوهایتان به کار بگیرید. هر کدام از این شیوه‌ها با کمک یک سرگذشت واقعی بیان می‌شود، بنابراین علاوه بر دستورالعمل، به شما یاد می‌دهد که در چه موقعیتی از کدام روش استفاده کنید.

دیوید جی. شوارتز در کنار پرده‌برداری از رازهای موفقیت، مثال‌هایی از اشتباهات رایج مردم در این مسیر را بیان می‌کند تا شما نیز مانند میلیاردها انسان دیگر مرتکب آن‌ها نشوید و خودتان را از غرق شدن در ورطه افکار نادرست نجات دهید. باورش سخت است اما دلیل موفقیت یا شکست خود را باید در افکارتان جستجو کنید، چون کشتی زندگی‌تان نه به وسیله خواسته‌ها و رویاها، بلکه توسط آنچه در ذهنتان می‌گذرد هدایت می‌شود!

نکوداشت‌های کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

– کاربردی، نیروبخش و بسیار جذاب. (WHSmith)
– با توصیه‌هایی ماندگار و کاربردی. (Penguin Random House)
– بیش از شش میلیون مخاطب در سراسر جهان با خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ، زندگی خود را بهبود بخشیده‌اند. (Book Depository)

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

– عمل، ترس را درمان می‌کند.
– هیچ چیزی فقط با فکر کردن درباره‌اش به دست نمی‌آید.
– آدم یک موجود کمیاب زیستی است و در نظام عالم خداوند اهمیت دارد.
– فروشنده‌ای که به مشتریش تمام و کمال خدمت می‌کند، نمی‌ترسد که مشتری را از دست بدهد.

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ مناسب چه کسانی است

اگر قصد دارید در زندگی خود تغییر ایجاد کنید و موفقیت و رضایتمندی خود را افزایش دهید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک کند.

با دیوید جی. شوارتز بیشتر آشنا شویم

دکتر دیوید جی. شوارتز (David J. Schwartz) استاد دانشگاه ایالتی جورجیا در آتلانتا، رئیس شرکت خدمات آموزشی خلاق و مشاور حرفه‌ای در زمینه توسعه رهبری بود. شوارتز با انتشار کتاب جادوی تفکر بزرگ به شهرت جهانی رسید و توانست نام خود را در میان مشهورترین نویسندگان حوزه موفقیت ثبت کند. او در سال 1987 درگذشت.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ می‌شنویم

مردم با کسی همراهی می‌کنند که به آنچه می‌گوید اعتقاد داشته باشد. حرف خود را با روح بزنید. به سخنان خود طراوت بدهید. خواه با یک باغبان یا مشتری احتمالی و خواه با فرزندتان صحبت می‌کنید، شور و شوق را پشتیبان سخنان خود کنید. پندی که با شوق و ذوق اجرا شود، ماه‌ها، حتی سال‌ها به یاد می‌ماند اما پندی که بدون شوق و ذوق اجرا شود، حداکثر یک هفته بعد فراموش می‌شود.

اما وقتی که شما به سخنان خود روح بدهید، به طور خودکار به زندگی خود روح بیشتری می‌بخشید. همین الان این را امتحان کنید. با شدت و قدرت و با صدای بلند بگویید: «امروز حالم عالی است!» حالا، آیا واقعا حالتان بهتر از پیش از آن که این را گفتید، نیست؟ همه جا خودتان را سرزنده کنید. به خودتان روح بدهید. یادتان نرود هرکاری که می‌کنید و هرچه می‌گویید به مردم بگوید «این آدم زنده است»، «او جدی می‌گوید»، «او از جاهای مختلف دیدن می‌کند».





معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ | دیوید جی. شوارتز | آوانامه