دسته‌بندی نشده · ژوئن 22, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن | برایان تریسی | انتشارات کاکتوس



معرفی کتاب صوتی جذابیت و زبان بدنبرایان تریسی، نویسنده‌ی کتاب پرفروش قورباغه‌ات را قورت بده، این بار نیز با یک کتاب خودیاری دیگر بازگشته است! او در کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن تکنیک‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که با استفاده‌ی صحیح از زبان بدن خود می‌توانید به فردی جذاب‌تر تبدیل شوید. این شما و این قوانین طلایی جذابیت…

درباره کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن

بر خلاف آنچه که این روزها باب شده، اتفاقاً نه تنها «زیبایی در چشمان ما نیست»، بلکه خیلی هم به «آنچه که به آن می‌نگریم» ارتباط دارد. راهکارهایی وجود دارد که می‌تواند ما را جذاب‌تر، با اعتمادبه‌نفس‌تر و زیبا‌تر نشان دهد. تنها باید آن‌ها را بشناسیم و به کار ببندیم. یکی از روش‌هایی که باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسیم‌، استفاده‌ی صحیح از زبان بدن است. این همان موضوعی‌ست که برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب جذابیت و زبان بدن (The power of charm) به سراغ آن رفته و مفصلاً به آن پرداخته است.

بله، هیچ نمی‌خواهیم انکار کنیم که چهره‌ای که با آن متولد شده‌ایم در میزان اثرگذاری و جذابیتمان اهمیت دارد. اما برایان تریسی در کتاب خود اصلی مهم را با ما در میان می‌گذارد. اصلی اساسی که می‌تواند زندگی ما را کاملاً تغییر دهد: اعتمابه‌نفس، زبان بدن و نحوه‌ی صحبت کردنمان می‌توانند روابط اجتماعی ما را کاملاً تغییر دهد و ما را جذاب و دلربا سازد.

او در این اثر راه‌هایی را پیش روی شما قرار می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید هر کسی را که بخواهید متقاعد کنید و در نتیجه به آنچه که در دل می‌پرورانید برسید. با مطالعه‌ی کتاب حاضر زندگی فردی و اجتماعی شما را به‌شیوه‌ی چشم‌گیری بهبود پیدا می‌کند. برایان تریسی گام‌به‌گام همراه شماست و ابزارهایی را برای جذب دیگران در اختیارتان قرار می‌دهد. پس از مطالعه‌ی این اثر قادر می‌شوید هدایت گفت‌وگو را در دست بگیرید، به وسیله‌ی نگاه و صدای خود دیگران را متقاعد کنید و در یک کلام، مهارت ارتباط موثر را بیاموزید.

کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن اولین بار در سال 2006 منتشر شد و استقبال منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد. زهرا یونسی این اثر را به فارسی برگردانده و مریم بنایی خوانش آن را برعهده داشته است.

در نکوداشت‌ کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن

– مملوء از ایده‌های عالی. (Advisor Today)

کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید تکنیک‌های جذابیت را بیاموزید، از این کتاب غافل نشوید.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی در سال 1944 متولد شد. اولین شغلش باربری در کشتی بود. تریسی به مدت هشت سال این کار دشوار را ادامه داد و به واسطه‌ی شغلش به حدود هشتاد کشور گوناگون سفر کرد. برایان سرانجام تصمیم به تغییر حرفه گرفت و کار فروشندگی را که به نظرش راحت‌تر می‌رسید برای گذران زندگی برگزید؛ ولی در این کار هم چندان موفق نبود. این‌ روند باعث شد که روزی پرسشی مهم در ذهن برایان تریسی شکل بگیرد: چرا با وجود این‌که سخت کار می‌کنم، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورم؟ پاسخ‌هایی که تریسی به این پرسش داد، بعدها وی را بدل به یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت کرد. از میان کتاب‌های پرشمار او می‌توان به عناوینی چون «فروش موفق، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیریت زمان و عادت‌های میلیون دلاری» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن

– توجه بیش از حد، بالاترین نوع تملق است.
– ذره‌ای هم سخنی به یک خروار تک گویی می‌ارزد.
– اعتماد به نفس بیش از دانسته‌ها به ارزش یک مکالمه می‌افزاید.
– آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند که چقدر می‌دانید؛ پیش از آنکه بدانند چقدر اهمیت می‌دهید.
– سه گروه مرد وجود دارد: شیفتگان عقل و خرد، شیفتگان عزت و افتخار، شیفتگان سود و منفعت.
– دلیل آنکه ما دو گوش و تنها یک دهان داریم شاید آن است که باید بیشتر گوش دهیم و کمتر سخن بگوییم.
– قانون بنیادی عصر شهرت: مهم نیست چه کسی هستید؛ تنها آنچه اهمیت دارد این است که مردم شما را چه می‌پندارند.
– شادترین گفتگو آن است که خودبینی و رقابتی در کار نباشد و تبادل عواطف و احساسات به آسودگی و آرامش صورت پذیرد.

در بخشی از کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن می‌شنویم

همه‌ی ما هنگامی که راجع به موضوعات موردعلاقه‌مان صحبت می‌کنیم لذت می‌بریم. مخصوصاً زمانی که احساس می‌کنیم شنیدن آن‌ها نیز برای طرف مقابل جالب است. زمانی که افراد راجع به موضوعی که برایشان حائز اهمیت است به مباحثه می‌پردازند و شنونده را همراه و دلسوز می‌یابند بیشتر مایلند که خود را ابراز کنند؛ علایق و سلایقشان را نشان دهند و از اعتقادات، باورها، اولویت‌ها و نظراتشان در مورد آن موضوع بحث کنند. زمانی که در یک گفتگو در موضع یک شنونده قرار می‌گیرید باید حواس خود را کاملاً متمرکز کرده تا بتوانید مسیرهای مختلف برای هدایت روند گفتگو را پیدا کنید.

کاری که باید انجام دهید این است که هدف بحث را پیش روی خود نگه داشته و با تشویق و ترغیب دیگران آن‌ها را به مسیر مورد نظر خود سوق دهید تا هر میزان که بدان علاقمندند خود را در بحث شرکت دهند. در نظر داشته باشید که شما به همان اندازه که از شخصی که با او تفاهم و توافق نظر دارید می‌آموزید؛ می‌توانید از نظرات فردی که با او اشتراکات کمتری دارید نیز استفاده کنید. روشنفکر کسی است که ذهنی‌ پذیرا داشته باشد و پذیرش و ارزش نهادن به افکار و عقاید دیگران رفتاری است که به شخصیت جذابیت بیشتری می‌بخشد.





معرفی و دانلود کتاب صوتی جذابیت و زبان بدن | برایان تریسی | انتشارات کاکتوس