دسته‌بندی نشده · آوریل 21, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی جیم قوی | میریام کوهن | آوارسا



معرفی کتاب صوتی جیم قویکتاب صوتی جیم قوی نوشتهٔ میریام کوهن داستان روزی را تعریف می‌کند که تمام بچه‌های کلاس اول در حال برنامه‌ریزی برای مهمانی هستند. اما دنی، قلدر کلاس سومی، از راه می‌رسد و تمام نقشه‌هایشان را نقش‌برآب می‌کند.

موضوع کتاب صوتی جیم قوی چیست؟

روزی که بچه‌های کلاس اول برای مهمانی بزرگی که در پیش داشتند برنامه‌ریزی می‌کردند، هرکس ایدهٔ خود را داشت و پیشنهادهای هیجان‌انگیزی بین بچه‌ها ردوبدل می‌شد. جرج که عاشق غذا بود، پیشنهاد داد که پیتزا و هات‌داگ بخورند، اما دوستش ایدهٔ بازی گرگم‌به‌هوا را مطرح کرد. ولی آن‌ها بالاخره باید تصمیم می‌گرفتند چه مدل مهمانی قرار است بگیرند. وقتی بالاخره روز مهمانی فرارسید و هرکسی با لباس خاص خودش در آن حاضر شد، قلدر کلاس سوم به مهمانی آن‌ها آمد و همه چیز را خراب کرد …

میریام کوهن (Miriam Cohen) در کتاب جیم قوی (Tough Jim) با روایت داستانی جذاب و سرگرم‌کننده، کودکان را با مفهوم «قلدری» آشنا می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد که در مواجهه با افراد زورگو و دیدن خشونت از جانب آن‌ها چه رفتاری باید از خود نشان دهند.

در نکوداشت کتاب صوتی جیم قوی:

– خواندن این کتاب برای کودکان یک فرصت خوب برای بحث در مورد قلدری است. (Yellow Brick Road)

کتاب صوتی جیم قوی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی جیم قوی می‌شنویم:

آنا ماریا مشغول درست­ کردن پٌف لباسش بود. ویلی و سمی به هم­دیگه می­‌خندیدن و سمی لباس آدم‌­های بی‌­خانمان رو پوشید. اون یک کفش بزرگ و کهنه با کلی سوراخ، پاش بود. سمی انگشت‌هاشو از سوراخ کفش بیرون آورده­ بود و تکونشون می­‌داد. ویلی دماغِ بزرگ و قرمزِ دلقک‌­ها رو گذاشته ­بود و وقتی فشارش می‌­دادید صدای بیییب ازش میومد.

صدای سکسکه شنیده شد و یک چیز سبز رنگ توی اتاق ظاهر شد. اون دنی بود…
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی جیم قوی | میریام کوهن | آوارسا