دسته‌بندی نشده · آوریل 28, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی خوابگرد و چند داستان خیال گونه دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی خوابگرد و چند داستان خیال گونه دیگرکتاب صوتی خوابگرد و چند داستان خیال گونه دیگر پنج داستان کوتاه خیالی را دربرمی‌گیرد که جملگی در قالب ژانر «چت‌استوری» روایت شده‌اند. گروهی از گویندگان برجسته‌ی کشورمان صداپیشگی و تولید این اثر شنیدنی را بر عهده داشته‌اند.

درباره کتاب صوتی خوابگرد و چند داستان خیال گونه دیگر:

«مامان! اونجایی؟ من گم شدم…»

داستان صوتی خوابگرد چنین آغاز می‌شود؛ هراس به وضوح از صدای دخترک نمایان می‌گردد. او هیچ نمی‌‌داند که کجاست و یا چرا در تختش نیست… اضطراب او هر لحظه بیشتر و بیشتر می‌شود. به دور و اطراف خود نگاهی می‌اندازد؛ همه‌جا تاریک است و بر زمین برف نشسته. دما نزدیک است به زیر صفر درجه و دخترک لباس‌خوابی نازک به تن دارد. هراسان شماره‌ی مادرش را شماره‌گیری می‌کند. او جز درخت و تاریکی و ردپاهای خودش بر زمین، هیچ‌چیز دیگری نمی‌بیند. انتهای این خوابگردی به کجا ختم خواهد شد؟

همانطور که از نام کتابی که در دست دارید مشخص است،‌ کتاب صوتی خوابگرد و چند داستان خیال‌گونه دیگر چهار داستان خیالی به قلم گروهی از نویسندگان را دربرمی‌گیرد. گفتنی‌ست پوریا جارچی و سحر مرعشی این داستان‌ها را به فارسی برگردانده‌اند؛ عناوین این قصه‌ها چنین‌اند: «خوابگرد‌، داستان شیفت شب – جان‌دو، تاریکی و بدترین دشمن»

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی خوابگرد و چند داستان خیال گونه دیگر مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های خیالی علاقه‌مند هستید، از این اثر لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی خوابگرد و چند داستان خیال گونه دیگر می‌شنویم:

– مامان! فکر کنم خون‌ریزی دارم.
– چی؟! چه اتفاقی افتاده؟
– نمیدونم…
– زخمی شدی؟
– احتمالاً از جایی افتادم. چیزی یادم نیست؛ جاییم درد نمی‌کنه!
– فقط به راه رفتن ادامه بده.
– باشه. مطمئن باشم تو و بابا از دست من عصبانی نیستید؟
فهرست مطالب کتاب صوتی۵ دقیقهداستان شیفت شب – جان‌دوادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی خوابگرد و چند داستان خیال گونه دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر