دسته‌بندی نشده · ژوئن 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی خوش صداترین ساز | کول میسن | آوارسا



معرفی کتاب صوتی خوش صداترین سازکتاب صوتی خوش صداترین ساز داستانی کودکانه به قلم کول میسن است. در این اثر با پسربچه‌ای همراه خواهید شد که عاشق موسیقی است اما به دلایلی، نمی‌تواند آنطور که باید و شاید به این علاقه‌ی خود بپردازد…

درباره کتاب صوتی خوش صداترین ساز

دیگو شیفته‌ی موسیقی بود. تمام چیزی که او می‌خواست این بود که سازی برای خودش داشته باشد و با خیال راحت بخواند و بنوازد. این آرزو امّا محقق نمی‌شد. چون هر سازی که دیگو امتحان می‌کرد صدایی بلند و گوشخراش داشت و همسایه‌ها را سخت آزار می‌داد. این وضعیت رفته‌رفته دیگو را آزرده و دل‌شکسته ساخت. تا اینکه روزی فکر بکری به ذهن این پسرک رسید…

مخاطبین خردسال کتاب خوش صداترین ساز (A Quieter Instrument) ضمن سرگرم شدن از قصه‌ای شیرین و دوست‌داشتنی، این نکته‌ی مهم را نیز می‌‌آموزند که هرگز نباید در مسیر رسیدن به آرزوهایشان مردد شوند.

کتاب صوتی خوش صداترین ساز مناسب چه کسانی است؟

مخاطبین اصلی کول میسن (Cole Mason) در کتاب خوش صداترین ساز، کودکان رده‌ی سنی سه تا هفت سال‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی خوش صداترین ساز می‌شنویم

بله بچه‌­ها، یک روز دیگو با یک بشکه­‌ی حلبی قدیمی یک طبل کوچک ساخت. اون با عجله پیش مادرش رفت تا ساز جدیدش رو امتحان کنه. پسرک به مادرش گفت: «دلت می‌­خواد صدای ساز جدیدم رو بشنوی؟»

مادرِ مهربونش که دوست نداشت پسر­ کوچولوش رو ناامید کنه لبخند زد و گفت: «معلومه که دلم می­‌خواد عزیزم.» دیگو روی تخته سنگی نشست و طبل رو بین پاهاش قرار داد و شروع به ساز زدن کرد.

صدای طبل، بلند و گوش­خراش بود. الاغِ ناقلا با شنیدن صدای موسیقی رم کرد و جفتک انداخت…
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۱ دقیقهخوش‌صداترین سازادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی خوش صداترین ساز | کول میسن | آوارسا