دسته‌بندی نشده · ژوئن 15, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی خونه‌ی موقتی | لورن کرستین | آوارسا



معرفی کتاب صوتی خونه‌ی موقتیکتاب صوتی خونه‌ی موقتی قصه‌ای کودکانه به قلم لورن کرستین است. قهرمان این داستان کودکی دوست‌داشتنی است که سعی دارد بر مشکلاتِ روحیِ ناشی از زندگی در پرورشگاه غلبه کند.

درباره کتاب صوتی خونه‌ی موقتی

کارولین، قهرمان کوچک داستان ما، از وقتی در خاطر دارد ساکن پرورشگاه بوده است؛ موضوعی که موجب به وجود آمدن نگرانی‌های روانی فراوان، دل‌مشغولی‌های متعدد و البته، فقدان‌های احساسی بسیار در وی شده است. تمام چیزی که این کودک دوست‌داشتنی می‌خواهد خانه‌ای امن و خانواده‌ای مهربان است.

باری، روزها برای کارولین توأم با نگرانی و اضطرابی کشنده می‌گذرند، تا اینکه با ورود مگی همه چیز دگرگون می‌شود…

آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از داستان خونه‌ی موقتی (Home for a While)؛ کتابی که به کودکان لزوم مهربانی و به والدین، ضرورتِ برقراری ارتباط عاطفی با کودکان را می‌آموزد. این کتاب نخستین بار در سال 2021 به انتشار رسید. ترجمه‌ی فارسی اثر توسط معصومه رمضانی صورت گرفته، و خوانش آن بر عهده‌ی سه گوینده‌ی خوب کشورمان، عارف امیری، نرگس داغمه چی و شهربانو حسینی بوده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی خونه‌ی موقتی

– این کتاب الگویی برای تمام والدین است. (Kirkus Reviews)
– داستان زیبای خونه‌ی موقتی از پیام خود نیز فراتر می‌رود. (School Library Journal)

کتاب صوتی خونه‌ی موقتی مناسب چه کسانی است؟

این داستان برای کودکان رده‌ی سنی 4 تا 8 سال نوشته شده است.

با لورن کرستین بیشتر آشنا شویم

لورن کرستین (Lauren H. Kerstein) نویسنده‌ی آمریکایی قصه‌های کودک و نوجوان است. ویژگی آثار او سادگی و برخورداری از عمق احساسی است. کرستین علاوه بر نویسندگی به کار روان‌درمان‌گری نیز اشتغال دارد.

در بخشی از کتاب صوتی خونه‌ی موقتی می‌شنویم

کارولین توی اتاق تاریکش دراز کشیده بود که فکرهای بدی به سراغش ‌اومدن. فکرهایی مثل اینکه کسی اون رو دوست نداره و هیچ‌کس نمی‌خواد توی خونه‌ش نگهش داره. دخترک که از این ذهن‌مشغولی‌­ها خسته شده بود زیر لب گفت: «ازم دور شین.»

بالاخره فکر و خیال کردن رو تموم کرد و آروم به خواب رفت.

صبح روز بعد سر میز صبحانه، مگی درباره‌ی مدرسه‌ی جدیدی که قرار بود بره بهش گفت، اما کارولین اصلاً احساس خوبی نداشت. اون با خودش فکر کرد که شاید اگه کمی بسکتبال بازی کنه و توپ رو به این طرف و اون طرف پرت کنه آروم می‌شه. بووووووووم!
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی خونه‌ی موقتی | لورن کرستین | آوارسا