دسته‌بندی نشده · فوریه 15, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم سفید | فرن پارنل | آوارسا



معرفی کتاب صوتی داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم سفیدکتاب صوتی داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم سفید قصه‌ای شیرین و کودکانه به قلم فرن پارنل است. مخاطبین خردسال با گوش سپردن به این اثر که درباره‌ی شیطنت‌های سه هیولای ترسناک و عجیب و غریب است، اوقاتی شاد و مفرح را پشت سر خواهند گذاشت.

درباره کتاب صوتی داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم سفید:

ماجراهای کتاب داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم‌سفید (Grim, Grunt and Grizzle-Tail: A Tale from Chile) به زمان‌های خیلی خیلی دور برمی‌گردد؛ به دوران پادشاهان بزرگ و ملکه‌های زیبا؛ اسب‌های شاخدار و پرنده‌های سخنگو؛ و البته، دوره‌ی هیولاهای مهیب و دیوهای عجیب! در این کتاب قرار است داستان یکی از همین هیولاهای مهیب را بشنوید. البته یکی نه، بلکه سه تا! سه هیولا به نام‌های بی‌رحم، خرخرو و دم‌سفید.

ماجرا از جایی شروع می‌شود که هیولاهای ما هوس شکار به سرشان می‌زند. همین می‌شود که به سراغ سه دختر شیطان‌بلا و ناقلای پادشاه شهر می‌روند و… چشمتان روز بد نبیند: آن‌ها را می‌ربایند! بعد از این پادشاه برای کشتن سه هیولای قصه‌ی ما جایزه تعیین می‌کند. ولی بی‌رحم و خرخرو و دم‌سفید قرار نیست به این سادگی‌ها دم به تله بدهند…

کتاب صوتی داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم سفید مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 ساله مخاطین اصلی کتاب صوتی داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم‌سفید از فرن پارنل هستند.

با فرن پارنل بیشتر آشنا شویم:

فرن پارنل (Fran Parnell) نویسنده‌ی آثار کودک و نوجوان و شیفته‌ی موجودات خیالی از جمله هیولاها و اژدهایان است! کتاب داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم‌سفید یکی از بهترین قصه‌های ترجمه‌شده از او به زبان فارسی است.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم سفید می‌شنویم:

همین‌طور که نگهبان از ترس فریاد می‌زد، از قصر بیرون اومد و با تمام سرعت فرار کرد. این بار هم دم‌سفید به راحتی با پنجه‌هاش دومین پرنسس‌پرتقال رو چید، بعد به طرف آسمون اوج گرفت و به سمت خونه برگشت. صبح روز بعد، وقتی خبر به گوش پادشاه رسید، بلافاصله با چشم‌هایی گریون ارزش جایزه رو بالاتر برد، ولی هیچ‌کس نمی‌دونست دخترهای دزدیده شده‌ش کجان و هیچ‌کس هم نمی‌خواست با نگهبانی از درخت جونش رو به خطر بندازه. قبول کنین بچه‌ها که نگهبان‌ها حق داشتن. هیولا خیلی ترسناک و قوی بود! پدرو رو یادتونه؟ همون جوونی که تمام کارهای سخت قصر روی دوشش بود و دخترها خیلی سربه‌سرش می‌ذاشتن، مرد جوون دلش برای پرنسس کوچولوها تنگ شده بود. درسته خیلی اذیتش می‌کردن، ولی قصر بدون سروصدا، پرحرفی و شیطنت‌های اون وروجک‌ها اصلاً صفا نداشت و خیلی سوت‌وکور بود.
فهرست مطالب کتاب صوتی۳۲ دقیقهداستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم‌سفیدادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های هیولا: بی‌رحم، خرخرو و دم سفید | فرن پارنل | آوارسا