دسته‌بندی نشده · آوریل 22, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی در راه خانه و چند داستان ترسناک دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی در راه خانه و چند داستان ترسناک دیگرروایت‌هایی ترسناک و هیجان‌انگیز در قالب چت استوری! در کتاب صوتی در راه خانه و چند داستان ترسناک دیگر از طریق گفتگوی بین شخصیت‌ها شنونده‌ی داستان‌های کوتاه ترسناک و مهیجی خواهید بود.

درباره کتاب صوتی در راه خانه و چند داستان ترسناک دیگر:

سعید بدون هماهنگی با کسی به خانه‌ای وارد می‌شود که چند سال قبل قتل‌هایی در آن رخ داده بود. او حالا ترسیده و از دوستش بهرام درخواست می‌کند که به نزد او بیاید. اما دیگر خیلی دیر شده و او دیگر هیچ راهی ندارد…

موضوع داستان خانهٔ ارواح درمورد سعید و عاقبت تلخی است که او گرفتارش شده است. با شنیدن این داستان دچار هیجان زیادی خواهید شد و ترس در درونت ریشه خواهد کرد. بقیهٔ داستان‌های کتاب صوتی در راه خانه و چند داستان ترسناک دیگر با نام‌های «حشره» و «جشن آخر سال» هم فضاهایی به همین شکل دارند و اگر به ژانر وحشت علاقه‌مند باشید، در فضای وهمناک این داستان‌ها غرق خواهید شد.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونهٔ داستانی جدیدی است که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به‌نحوی‌که در آن به‌ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چپ‌روم پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعهٔ چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی‌به‌فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییریافته و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی در راه خانه و چند داستان ترسناک دیگر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به قصه‌های ترسناک از گوش سپردن به کتاب صوتی حاضر لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی در راه خانه و چند داستان ترسناک دیگر می‌شنویم:

– «بالاخره میای یا نه؟»
– «نمی‌دونم. به خونه گفتم که نیمه شب برمی‌گردم.»
– «اما آخه امشب جشن پایان ساله.»
– «میدونم.»
– «بهشون بگو شب رو خونهٔ من میمونی.»
– «اما اگه زنگ بزنن چی؟»
– «زنگ نمیزنن. بعدم اصلا مگه برات مهمه؟ تو فقط پاشو بیا.»
– «باشه.»
– «خیلی خب. همه دارن راه میوفتن پس عجله کن.»
– «خب… دیگه رسیدم. تو کجایی؟»
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی در راه خانه و چند داستان ترسناک دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر