دسته‌بندی نشده · آوریل 29, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی دیسکاوری و چند داستان علمی – تخیلی دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی دیسکاوری و چند داستان علمی – تخیلی دیگرچت استوری یکی از ژانرهای نوظهور در ادبیات داستانی است. در کتاب صوتی دیسکاوری و چند داستان علمی – تخیلی دیگر شنونده‌ی چند نمونه‌ی جذاب از آثار متعلق به این ژانر خواهید بود.

درباره کتاب صوتی دیسکاوری و چند داستان علمی – تخیلی دیگر:

اولین سفر انسان به پلوتون! مارتین، سوار بر دیسکاوری، به سوی سیاره‌ی دور از دسترس در شتاب است. در این بین تماس‌های فراوانی میان او و ناسا برقرار می‌شود. در یکی از این تماس‌ها، مارتین که نزدیک به فرود بر سطح پلوتون است، با همسرش، دانیلا، سخن می‌گوید و در پایان گفتگوی خود، از موجودات عجیبی که بر سطح پلوتون می‌بیند خبر می‌دهد. بعد، ناگهان ارتباط ناسا با مارتین و فضاپیمای دیسکاوری، قطع می‌شود…

در کتاب صوتی دیسکاوری و چند داستان علمی – تخیلی دیگر شنونده‌ی شش قصه‌ی کوتاه از ژانر علمی تخیلی خواهید بود. گویندگی داستان‌های حاضر در اثر پیش رو بر عهده‌ی جمعی از گویندگان جوان کشورمان بوده است. ترجمه‌ی کتاب نیز، با همت و تلاش مشترک سپینود جلالی محمدعلی سراجق و پوریا جارچی صورت گرفته.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی دیسکاوری و چند داستان علمی – تخیلی دیگر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به ادبیات علمی و تخیلی مخاطبین اصلی داستان‌های کتاب حاضرند.

در بخشی از کتاب صوتی دیسکاوری و چند داستان علمی – تخیلی دیگر می‌شنویم:

– تماس تأیید شد.
– دریافت شد. دیسکاوری صحبت می‌کنه. تماس تأیید می‌شه.
– موقعیتت چیه دیسکاوری؟
– به سمت مقصد. در فاصله‌ی 9 هزار مایلی از پلوتون.
– عالی! به محض دیدن هر مورد غیرمعمول، فوراً ما رو در جریان بذار.
– راستی، همسرم روی خطه؟
– اینجام عزیزم.
– سلام عزیزم.
– اون بالا چه شکلیه؟…
فهرست مطالب کتاب صوتی۶ دقیقهباقی‌ماندگان۶ دقیقهفرکانس‌های عجیبادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی دیسکاوری و چند داستان علمی – تخیلی دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر