دسته‌بندی نشده · آوریل 19, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنما و چند داستان ترسناک دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی راهنما و چند داستان ترسناک دیگرکتاب صوتی راهنما و چند داستان ترسناک دیگر شما را به دل چهار ماجرای ترسناک و مهیج می‌برد که همگی ذیل گونهٔ ادبیِ چت استوری دسته‌بندی می‌شوند. گفتنی است که جمعی از صداپیشگان گویندگی داستان‌های کتاب حاضر را بر عهده داشته‌اند.

درباره کتاب صوتی راهنما و چند داستان ترسناک دیگر:

علی در راه رسیدن به خانه با مترو بود که خوابش برد و ایستگاه را رد کرد. او به مادرش پیام داد و گفت نگران نباشد و او به‌زودی به خانه می‌رود. اما هیچ‌کس در این خط مترو نیست و قطار در هیچ ایستگاهی توقف نمی‌کند. در یک چشم به‌هم‌زدن همه افراد داخل مترو ناپدید می‌شوند و علی تنها در مترو می‌ماند…

داستان راهنما از کتاب صوتی راهنما و چند داستان ترسناک دیگر به این شکل آغاز می‌شود و شما در ادامه با داستان ترسناک و عجیبی روبه‌رو خواهید شد. قصه‌های دیگر این مجموعه مهمانی، خط وحشت مترو و دیوانه‌خانه نام دارند که هرکدام اتفاقات ترسناکی را در قالب گفتگوی بین چند نفر روایت می‌کنند.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونهٔ داستانی جدیدی است که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به‌نحوی‌که در آن به‌ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعهٔ چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی‌به‌فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییریافته و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی راهنما و چند داستان ترسناک دیگر مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به دوست‌دارانِ داستان‌های دلهره‌آور پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی راهنما و چند داستان ترسناک دیگر می‌شنویم:

– «دنی اونجایی؟»
– «آره. حالت خوبه؟ کجایی؟ چرا از چادرت رفتی بیرون؟»
– «حالم خوب نیست. اصلا حالم خوبم نیست. من تو غارم.»
– «چی؟ من که بهت گفته بودم نری اونجا. کلی آدم اونجا گم شدن.»
– «میدونم معذرت میخوام. خوابم نمی‌برد و حوصلم هم حسابی سر رفته بود. نمی‌خواستم بیدارت کنم.»
– «بهم زنگ بزن.»
– «نمی‌تونم. باید ساکت بمونم.»
– «چی؟ چرا؟»
– «یه چیزی اینجا کنار منه. چیزی که امکان نداره وجود داشته باشه.»
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنما و چند داستان ترسناک دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر