دسته‌بندی نشده · آوریل 6, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان | دیوید توماس | انتشارات جیحون



معرفی کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردانآیا راهی برای شناخت عمیق مردان وجود دارد؟ دیوید توماس و استفن جیمز در کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان راهکارهایی را به شما معرفی می‌کنند که با استفاده از آن‌ها قادر خواهید بود ارتباطی سالم و عمیق با مرد زندگی خود داشته باشید و شخصیت او را بسیار بهتر بشناسید.

دربارهٔ کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان:

تابه‌حال این تجربه را داشته‌اید که همراه با مردی، در خیابان یا شهری ناشناس به دنبال جایی باشید و شما پیشنهاد دهید که از کسی برای پیداکردن آن مکان سؤال بپرسید اما با جواب منفی از سوی او مواجه شوید؟ به نظر شما چرا مردان از آدرس پرسیدن خوششان نمی‌آید؟

اگر دوست دارید از راز درونی مردان خود باخبر شوید لازم است پای صحبت‌های یک مرد بنشینید. دیوید توماس و استفن جیمز این کار را برای شما راحت کرده‌اند و با نوشتن کتاب رمزگشایی زبان مردان (Yup ,Nope, Maybe) برخی از مهم‌ترین دلایل رفتار مردان را با شما در میان گذاشته‌اند. این نویسندگان با روایت تجربه‌های واقعی خودشان، ویژگی‌های شخصیتی مردان را به شما می‌شناسانند.

با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که مردان بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی هستند که شما فکر می‌کنید. اما خبر خوب این است که اگر یاد بگیرید چطور فکر آن‌ها را بخوانید، همه چیز بسیار ساده‌تر خواهد شد. نویسندگان این کتاب علاوه بر به اشتراک گذاشتن تجربه‌های خود، تحقیقات زیادی در این زمینه انجام دادند و با ارائه نتایج این تحقیقات پاسخ بسیاری از سؤالات ذهنی شما درباره مردان را می‌دهند.

هدف اصلی کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان درواقع درک تفاوت‌های مردان است و با این هدف به مردان نیز پیشنهاد می‌کند تا دربارهٔ خود کنجکاوی نشان بدهند تا بتوانند به علت واقعی اعمال خود پی ببرند و خودشان را بهتر به شریک زندگی‌شان بشناسانند. همچنین می‌خواهد مردان را ترغیب کند تا آن‌ها هم به اندازه، درباره‌ی زنان کنجکاو باشند و به علت واقعی اعمال زنان پی ببرند.

پس اگر می‌خواهید زندگی را درک کنید و باکیفیت زندگی کنید، خوب عشق بورزید و فرزندانتان را عالی تربیت کنید، باید جزء اصلی تشکیل دهنده‌ی انسانیت، یعنی ویژگی‌های جنسیتی و تأثیر آن بر همه‌ی ابعاد زندگی و ارتباطش با آن را بشناسید.

کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان مناسب چه کسانی است؟

اگر به موضوعات حوزهٔ روان‌شناسی جنسیت، شخصیت‌شناسی و روابط بین زن و مرد علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان می‌تواند برایتان جذاب و لذت‌بخش باشد.

با نویسندگان کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان بیشتر آشنا شویم:

استفن جیم (Stephen James) درمانگر خصوصی است. او همچنین در کلیسای کتاب مقدس به‌عنوان کشیش مراقبت فعالیت‌هایی انجام می‌دهد. وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشتهٔ مشاوره از دانشگاه مارس هیل در سیاتل واشنگتن دریافت کرد.

دیوید توماس (David Thomas) درمانگر و مدیر مشاوره خانواده در تنسی است. او نویسنده هشت کتاب پرفروش است که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب «برنامه‌نویس عملگرا» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان می‌شنویم:

لذت‌جویی در مرکز وجود انسان قرار دارد. زن و مرد برای لذت‌جویی و اجتناب از درد و رنج برنامه‌ریزی شده‌اند. بسیاری از مردان در مورد لذت دیدگاهی تک‌بعدی دارند. آن‌ها آن‌قدر روی نتیجه تمرکز می‌کنند که کل فرایند را نادیده می‌گیرند. به قول فیلسوف دانمارکی، سورن کی‌یر کگار، اکثر مردان چنان شتاب‌زده به دنبال لذت بردن از چیزی هستند که عجله دارند زودتر آن را پشت سر بگذارند.

این اغلب درمورد روابط جنسی صدق می‌کند. مردان به تمایلشان به لذت‌جویی و تماس‌های جسمانی، اغلب فقط بر نتیجه تمرکز می‌کنند. حرف‌زدن به نظرشان بی‌مورد است و حرف‌های احمقانه‌ای مانند این می‌زنند: «می‌خواهی یا نه؟» که این از نظر یک زن چیزی نیست جز اینکه «بیا برویم سر اصل مطلب». درحالی‌که برای زنان روند کار مهم‌تر از نتیجه است.

لذت زن باکیفیت رابطه شروع می‌شود. او تشنهٔ ارتباط صمیمانه و نزدیک است. ولی مرد به دنبال لذت و تماس جسمانی است. همان‌طور که بازیگر کمدی، بیلی کریستال گفته: «زن برای ایجاد یک رابطهٔ جنسی به دلیل نیاز دارد. درحالی که یک مرد برای این کار به یک جا نیاز دارد!»





معرفی و دانلود کتاب صوتی رمزگشایی زبان مردان | دیوید توماس | انتشارات جیحون