دسته‌بندی نشده · ژوئن 7, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی رهایی از استرس در 5 دقیقه: 75 تمرین برای آرام کردن ذهن و جسم | النا ولش



معرفی کتاب صوتی رهایی از استرس در 5 دقیقه: 75 تمرین برای آرام کردن ذهن و جسموقت آن است که تمامی نگرانی‌ها و اضطراب‌های درونی‌تان را متوقف کنید! کتاب صوتی رهایی از استرس در 5 دقیقه نوشته‌ی النا ولش، با ارائه تمریناتی مفید به شما کمک می‌کند تا در عرض چند دقیقه به آرامش برسید و ذهن‌تان را از هر انرژی و افکار منفی پاک کنید.

درباره کتاب صوتی رهایی از استرس در 5 دقیقه:

هیچکس از فشارهای زندگی مدرن در امان نیست. بسیاری از ما وحشت ناشی از دیر رسیدن، گیر افتادن در ترافیک، لغو برنامه‌ها به دلیل آب‌وهوای بد، شرایط اضطراری خانوادگی و موارد مشابه را تجربه کرده‌ایم. حتی بدون وجود مشکلات بزرگ در زندگی، هنوز هم منابع به ظاهر بی‌پایان استرس در زندگی‌مان وجود دارد، اما واکنش همه ما باهم یکسان نیست و هرکسی به شیوه خود این احساسات را مدیریت می‌کند.

همانطور که می‌دانید استرس می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روی سلامتی و تندرستی شما داشته باشد. شاید شما هم بارها به این فکر افتاده‌اید که به گونه‌ای این نگرانی‌ها و دلشوره‌های هرروزه را قطع یا کم‌رنگ کنید، اما هربار به دلایل مختلف شکست خورده‌اید و به مرور این باور غلط در ذهن‌تان شکل گرفته که هیچوقت نمی‌توانید از شر استرس‌های بی‌پایان خلاص شوید.

اما النا ولش به عنوان یک روانشناس باتجربه اینطور فکر نمی‌کند. او در کتاب رهایی از استرس در 5 دقیقه (5 Minute Stress Relief) 75 تمرین برای آرام کردن ذهن و جسم شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را در هر کجا که باشید انجام دهید. فرقی نمی‌کند در خانه باشید، یا در اداره و یا در مسافرت، در هر صورت تمرین‌های این کتاب به کاهش وضعیت استرس‌زای شما بسیار کمک می‌کند.

پس برای رهایی از این شرایط بهتر است به مرور به علایق و سبک زندگی خود توجه بیشتری نشان دهید و کم کم کشف کنید که چگونه می‌توانید با کارهای کوچک آرامشی نسبی برای خود به ارمغان بیاورید. این کارهای کوچک می‌تواند آبیاری گیاهان خانگی‌تان باشد یا حتی ورزش یوگا و تمرینات تنفسی. در هر صورت قرار است که شما همراه با این کتاب به تسکین نگرانی‌های همیشگی‌شان بپردازید و به آرامش دست یابید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رهایی از استرس در 5 دقیقه:

– دکتر النا ولش در اثر جدید خود با نام کتاب رهایی از استرس در 5 دقیقه، راهنمایی عملی و مفیدی را برای مدیریت واکنش‌های عاطفی ما ارائه می‌دهد. (Eileen R. Retzloff)

– این کتاب تکنیک‌های بسیار قدرتمند و کاربردی را ارائه می‌کند که می‌توانید برای از بین بردن استرس خود از آن‌ها استفاده کنید. کتابی خواندنی و ارزشمند برای هر کسی که احساس می‌کند در استرس‌های روزانه غرق شده و به دنبال برنامه‌ای برای تغییر است. (Dave Faliskie، سازنده اپلیکیشن Stress Less app)

کتاب صوتی رهایی از استرس در 5 دقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال از بین بردن استرس‌های درونی خود هستند و می‌خواهند آرامشی در زندگی‌شان داشته باشند، کتاب رهایی از استرس در 5 دقیقه گزینه مناسبی است.

با النا ولش بیشتر آشنا شویم:

النا ولش (Elena Welsh) روانشناسی بالینی است که در کالیفرنیا مشغول به کار است و در زمینه نگارش کتاب‌های علمی و خودیاری تبحر دارد. همچنین او در مجلات مختلف پزشکی و پژوهشی مقالاتی را منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی رهایی از استرس در 5 دقیقه می‌شنویم:

مدیریت استرس به وضوح مزایای زیادی دارد، پس چرا همه برای برخی از تکنیک‌های تسکین استرس سریع و با کاربرد آسان فریاد نمی‌زنند؟ بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط انجمن روانشناسی آمریکا، 42 درصد از آمریکایی‌ها گزارش دادند برای مدیریت استرس به اندازه کافی تلاش نمی‌کنند. حتی بدتر از آن، 20 درصد از افراد مورد بررسی گزارش کردند هیچ کاری برای تسکین یا مدیریت استرس انجام نمی‌دهند. با انتخاب این کتاب، خود را از آن 20 درصد متمایز می‌کنید. خوش به حالتان! اکنون زمان آن رسیده که مهارت‌های مدیریت استرس خود را ایجاد کنید، چیزی که بسیاری از افراد فاقد آن هستند. در واقع، در مطالعه‌ای که مهارت‌ها و دانش شرکت‌کنندگان در مدیریت استرس را مورد آزمایش قرار داد، محققان دریافتند میانگین امتیاز زیر 55 درصد بوده که یک نمره مردود است.





معرفی و دانلود کتاب صوتی رهایی از استرس در 5 دقیقه: 75 تمرین برای آرام کردن ذهن و جسم | النا ولش