دسته‌بندی نشده · آوریل 9, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی روش اعتمادسازی: داستانی درباره‌ ایجاد زندگی و کسب و کار موفق | پاتریک گالوین



معرفی کتاب صوتی روش اعتمادسازی: داستانی درباره‌ ایجاد زندگی و کسب و کار موفقپاتریک گالوین در کتاب صوتی روش اعتمادسازی از شیوه‌های برقراری ارتباطات شخصی برای بهبود روابط تجاری سخن گفته است. گفتنی‌ست که اثر حاضر ذیل مجموعه‌ای با عنوان راه‌ و روش‌ها (The Way Series) به انتشار می‌رسد.

درباره کتاب صوتی روش اعتمادسازی:

پاتریک گالوین (Patrick Galvin) یکی از برجسته‌ترین مربیان تجارت در جهان امروز است. هدف او از نگارش کتاب و ایراد سخنرانی، چیزی جز به اشتراک گذاشتن آموزه‌های ثمربخش تجاری‌اش با علاقه‌مندان نبوده است. در مطلب حاضر قصد داریم یکی از تحسین‌شده‌ترین آثار گالوین را به شما کنیم: کتابی با عنوان روش اعتمادسازی (The Trusted Way) که پس از کتاب روش ارتباط‌گیری (از همین نویسنده) به انتشار رسید.

گالوین در کتاب روش اعتمادگیری به بیان راهکارهای ایجاد احساس اطمینان در طرف‌ حساب‌های تجاری پرداخته و راه‌های تبدیل همکاران بالقوه به شرکایی با‌لفعل را توضیح داده است. ویژگی مهم کتاب روش اعتمادسازی داستان‌محور بودن آن است. در واقع، گالوین به خوبی متوجه این نکته‌ی مهم شده که مطالب آموزشی اگر در قالبی سرگرم‌کننده‌ ارائه شود، تأثیراتی به مراتب بهتر بر جای می‌گذارد و دیرتر از خاطر می‌رود. به همین خاطر او در کتاب روش اعتمادسازی، توصیه‌های تجاری خود را از طریق روایت زندگی کارآفرینی جوان بیان کرده است.

این کارآفرین جوان اندی نام دارد. او، در پی تبدیل شدن به نامی بزرگ در عرصه‌ی تجارت، آزمونی چهارمرحله‌ای را پشت سر می‌گذارد و طی آن یاد می‌گیرد که در دنیای سودمحور و بی‌رحم امروز، «اعتماد» همان گمشده‌ی آدمیان در روابط حرفه‌ای است؛ اعتمادی که به چنگ آوردنش مساوی‌ست با طی کردن نیمی از مسیر موفقیت.

کتاب صوتی روش اعتمادسازی ذیل بیست و پنج فصل (با عناوینی چون برنده، بازگشتی آزارنده، آماده شدن، غافلگیری ناخوشایند، دادخواست و…) تنظیم گشته؛ ترجمه‌ی اثر بر عهده‌ی نازنین مهرپناه بوده و خوانش آن به همت جمعی از گویندگان انجام گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی روش اعتمادسازی:

– یک کتاب مفید و خوشخوان. (Misner)
– ارائه‌گر برداشتی جدید از مفهوم ارتباط. (Paul Witkay)
– کتاب پاتریک گالوین باید در هر مؤسسه‌ی تجاری‌ای آموزش داده شود. (Mike Faith)

کتاب صوتی روش اعتمادسازی مناسب چه کسانی است؟

کارآفرینان و علاقه‌مندان به مسائل تجاری و اقتصادی مخاطبین اصلی کتاب روش اعتمادسازی از پاتریک گالوین‌اند.

با پاتریک گالوین بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده، تاجر ، سخنران و مجری تدکس است. اولین کتاب گالوین اثری‌ست به نام روش ارتباط‌گیری که در آن رازهای برقراری ارتباط تجاری به طرزی مؤثر شرح داده شده است. دیگر کتاب تحسین‌شده‌ی گالوین، روش اعتمادسازی نام دارد که معرفی آن را در سطور پیش خواندید.

در بخشی از کتاب صوتی روش اعتمادسازی می‌شنویم:

اندی توی تختش دراز کشید و سعی کرد رؤیاش رو درک کنه و به چیزهایی که آندریا در مورد هربرت جی. کیلور و کمپانی محصولات آلومینیوم کلوب گفته بود، فکر کرد. آزمون چهارگانه خیلی کنجکاوش کرده بود؛ برای همین گوشیش رو از روی تخت برداشت و جست‌وجوی آنلاین رو شروع کرد. به این مطلب برخورد:

«آزمون چهارگانه‌ی بیست و چهارکلمه‌ای که هربرت جی. کیلور در سال 1932 ابداع کرد، استاندارد اعضای باشگاهی بود که از آن برای تصمیم‌گیری‌های اخلاقی و توسعه‌ی روابط شخصی و حرفه‌ای‌شان استفاده می‌کردند. تیلور در دهه‌ی 1940 حق استفاده از آزمون چهارگانه را به اعضای فدراسیون جهانی باشگاه‌ها اعطا کرد و زمانی که در سال 1954 به عنوان ریاست سازمان انتخاب شد، حق مالکیتش را هم به آن‌ها داد.»
فهرست مطالب کتاب صوتی۶ دقیقهفصل اول: برنده۶ دقیقهفصل دوم: بازگشتی آزارنده۴ دقیقهفصل سوم: آماده شدن۵ دقیقهفصل چهارم: غافلگیری ناخوشایند۵ دقیقهفصل پنجم: دادخواست۵ دقیقهفصل هفتم: حصر خانگی۴ دقیقهفصل هشتم: پیش‌درآمد۵ دقیقهفصل نهم: بهتر از آن است که واقعی باشد۷ دقیقهفصل دهم: مشاور قابل اعتماد۶ دقیقهفصل یازدهم: بیداری۶ دقیقهفصل دوازدهم: فهم۵ دقیقهفصل سیزدهم: استارت‌آپ۶ دقیقهفصل چهاردهم: مربی۵ دقیقهفصل پانزدهم: قایقرانی صادقانه۴ دقیقهفصل شانزدهم: دلیل اصلی۶ دقیقهفصل هفدهم: آماده برای ملحق شدن۵ دقیقهفصل هجدهم: غلبه بر مقاومت۴ دقیقهفصل نوزدهم: افزایش رفاه۵ دقیقهفصل بیستم: حسن نیت و دوست، اولویت اول۵ دقیقهفصل بیست و یکم: طرز فکری تازه۵ دقیقهفصل بیست و دوم: برگشت بخت۶ دقیقهفصل بیست و سوم: انجام کاری که به نفع همه است۴ دقیقهفصل بیست و چهارم: تعادل۵ دقیقهفصل بیست و پنجم: پیش‌پرداخت۶ دقیقهآزمون چهارگانه۳ دقیقهدرباره‌ی نویسندهادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی روش اعتمادسازی: داستانی درباره‌ ایجاد زندگی و کسب و کار موفق | پاتریک گالوین