دسته‌بندی نشده · آوریل 10, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی زامبی | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی زامبیکتاب صوتی زامبی داستانی مهیج در قالب چت استوری است. موضوع این اثر به گم شدن دختری در محیطی جنگلی، و تلاش دوستانش برای بازیافتن او مربوط می‌شود. گفتنی‌ست که گویندگی قصه‌ی حاضر بر عهده‌ی گروهی از صداپیشگان بوده است.

درباره کتاب صوتی زامبی:

دختری تنها در جنگل، زیر سایه‌ی یک درخت در نزدیکی باتلاق قایم شده است. او در مکالمه‌ای تلفنی، خبر از کشف یک جسد و حضور چند قاتل در نزدیکی خود می‌دهد. آرش که مخاطبِ تماس اوست، عاجزانه از دختر تقاضا می‌کند که به پلیس زنگ بزند. اما دختر، از ترس کشیده شدن پای پدر و مادرش به ماجرا، از این کار اجتناب می‌کند. در چنین شرایطی، راه حل چیست؟ دختر استغاثه‌کنان از آرش می‌خواهد که بدون خبر کردن پلیس، به دنبال او بیاید. اما آیا این کار عاقلانه است؟ آیا هیچ راه دیگری پیش پای این دختر و پسر نیست؟… ولی… ولی ظاهراً دختر اشتباه دیده بوده. او نه توسط قاتل‌ها، که به وسیله‌ی مشتی زامبی محاصره شده…!

آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از طرح داستان زامبی: اثری که همانطور که در سطور فوق گفتیم، ذیل مجموعه‌ چت استوری‌های لحن دیگر به انتشار رسیده، و ذیل ژانر ترسناک قرار می‌گیرد.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی زامبی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به قصه‌های رازآلود و مهیج از گوش سپردن به کتاب صوتی حاضر لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی زامبی می‌شنویم:

– نسیم جواب بده لطفاً.
– سلام. چی شده؟ همه چی خوبه؟
– نه. مهسا دیشب خونه نیومد. اس ام اس جواب نمی‌ده. هر چی هم زنگ می‌زنم می‌ره رو پیغام‌گیر. نمی‌دونم چی کار کنم.
– یه نفس عمیق بکش… احتمالاً بازم خونه‌ی یکی از دوستاش چتره و شارژ گوشیش هم تموم شده.
– درباره‌ش اینطوری حرف نزن. هیچ‌وقت اینقدر دیر نمی‌کرد. بعدشم، هر وقت اینطوری می‌شد حتماً به من زنگ می‌زد تا هواشو داشته باشم.
– ببخشید. حالا دیشب با کیا بود؟
– نمی‌دونم. هیچ‌وقت به من نمی‌گه با کی بیرون می‌ره. می‌شه به بابات بگی؟
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی زامبی | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر