دسته‌بندی نشده · می 28, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی زیباست | آنا یولیت | آوارسا



معرفی کتاب صوتی زندگی زیباستبر گردن زرافه بنشینید و از آفریقای زیبا دیدن کنید!… کتاب صوتی زندگی زیباست داستانی آموزنده از آنا یولیت است. قهرمان این اثر دختربچه‌ای سیاه‌پوست است که بر اثر دوستی با زرافه‌ای ماجراجو، هوس بازدید از طبیعت بکر آفریقا به سرش می‌زند! اثر حاضر موفق به دریافت جایزه‌ی Gellet Burgess گشته.

درباره کتاب صوتی زندگی زیباست:

اسم قهرمان کتاب زندگی زیباست (Life is Beautiful) ویولت است. او دختری زیبا از قاره‌ی سرسبز آفریقاست؛ سرزمینی که به قهوه‌ و شکلات‌هایش معروف است، و البته، به زرافه‌های بامزه‌ی گردن‌درازش. اتفاقاً قهرمان دیگر داستان ما، یکی از همین زرافه‌های رعنا و قشنگ است. زرافه‌ای که ناگهان سروکله‌اش در زندگی ویولت پیدا می‌شود؛ با او دوستیِ گرمی به‌هم می‌زند و بعد، در کمال شگفتی، دخترک را به سفری دور و دراز در عمق بیشه‌های زادگاه خویش می‌برد…

آنا یولیت کتاب کودکانه‌ی زندگی زیباست را با هدف تأکید بر دو نکته‌ی اساسی به رشته‌ی تحریر درآورده: یکی لزوم احترام به تفاوت‌های فرهنگی و نژادی، و دیگری، ضرورت تقویت قوه‌ی تخیل در کودکان.

نسخه‌ی متنی اثر حاضر نخستین بار در سال 2013 به انتشار رسید.

افتخارات کتاب صوتی زندگی زیباست:

– برنده‌ی جایزه‌ی Gellet Burgess
– برنده‌ی مدال طلایی Lifestyle Motivation

نکوداشت‌های کتاب صوتی زندگی زیباست:

– یک داستان شگفت‌انگیز! (Amazon)
– زندگی زیباست کتابی درخشان و جذاب است. (Cracking the Cover)

کتاب صوتی زندگی زیباست مناسب چه کسانی است؟

داستان زندگی زیباست مخصوص کوکان 3‌ ساله تا 7 ساله است.

با آنا یولیت بیشتر آشنا شویم:

آنا یولیت (Ana Eulate) نویسنده‌ی داستان‌های کودک و نوجوان و صاحب یک بنگاه انتشاراتی‌ست. آثار او معمولاً با تصاویری زیبا همراه و حاوی پیام‌هایی اخلاقی‌اند. جز کتاب زندگی زیباست، کتابی با عنوان «عقاب نویدبخش» نیز از یولیت در کتابراه موجود است.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی زیباست می‌شنویم:

خورشید داشت غروب می‌­کرد، دخترکوچولو‌ی سیاه‌پوست قصّه‌­ی ما از گردن بلند دوستش آویزون شد و دوتایی به سمت آسمون اوج گرفتن. بعد بر فراز دهکده‌ پرواز کردن. از دهکده دور و دور‌تر شدند و هر چقدر بالاتر می­‌رفتن، دهکده انگار کوچک وکوچک‌تر می­‌شد، اونقدر کوچک که به اندازه‌ی کله‌ی یک مورچه‌یِ کوچولو ‌‌موچولو به نظر ­رسید.

ویولت که تا اون روز فقط تا دور و اطراف محل زندگیش رو دیده بود همزمان که از اون بالا با هیجان به همه چیز نگاه می‌­کرد، فریاد زد:

“همه‌چیز خیلی کوچیک به نظر میاد.”
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی زیباست | آنا یولیت | آوارسا