دسته‌بندی نشده · آوریل 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی میدان جنگ است: یازده قانون طلایی برای پیروزی در جنگ زندگی | راسل سیمونز



معرفی کتاب صوتی زندگی میدان جنگ است: یازده قانون طلایی برای پیروزی در جنگ زندگیدر کتاب صوتی زندگی میدان جنگ است با یازده قانون موفقیت راسل سیمونز، میلیونرِ برجسته‌ی آمریکایی آشنا خواهید شد. اگر خواهان ترقی در حیطه‌های گوناگون زندگی هستید، به هیچ عنوان این اثر آموزنده و ترغیب‌کننده را از دست ندهید…

درباره کتاب صوتی زندگی میدان جنگ است:

نگاهی به زندگی راسل سیمونز (Russell Simmons)، کارآفرین مشهور آمریکایی، نشان می‌دهد که «موفقیت» و راه‌های دستیابی به آن، همواره دغدغه‌ی خاطری جدی برای او بوده است. به واقع او از آن دست میلیونرهایی نیست که یک‌شبه به ثروت می‌رسند، بلکه انسانی خودساخته است که پله‌های کسب ثروت و موفقیت را گام به گام، به تنهایی پیموده است. سیمونز که خود نمونه‌ی اعلای موفقیت شخصی و کاری‌ست، همواره درصدد هدایت دیگران به مسیر پرسعادت خود بوده. هدف او از نگارش کتاب و برپایی سمینار جز این نیست. او آنقدر پول دارد که هیچ نیازی به سود اقتصادی بیشتر نداشته باشد. پس باید ادعای وی را مبنی بر اینکه در آثارش تنها به دنبال کمک به دیگران است، بپذیریم.

در کتاب صوتی زندگی میدان جنگ است با یازده قانون موفقیت از نگاه راسل سیمونز آشنا خواهید شد. برخی از این قوانین عبارتند از:

آنچه را در ذهن داری پرورش بده و فقط به آن فکر کن
همیشه در زمین دانه‌های خوبی و نیکی بکار
قدرتمند باش و گوش‌به‌زنگ
همیشه خودت باش
به آینده فکر نکن
و …

البته صرف بیان یا حتی کشف این قوانین چندان دشوار نیست. آنچه دشوار است و ارزشمند، تواناییِ توضیح دلایل اهمیت هر یک از این قوانین طلایی یازده‌گانه‌ است؛ و این کاری‌ست که راسل سیمونز به خوبی از عهده‌ی انجامش برآمده. درباره‌ی اثر حاضر گفتنیِ دیگری نیز وجود دارد، و آن مربوط است به لحن صمیمی، راحت و بی‌تکلف آن. امری که باعث شده آموزه‌های مطرح‌شده در این کتاب در عین فهم‌پذیر بودن، برانگیزاننده و اشتیاق‌آفرین نیز باشند.

در پایان ذکر نکته‌ای را ضروری می‌بینیم: کتاب زندگی میدان جنگ است به واقع نه یک ترجمه، بلکه یک تألیف/ترجمه است. جلال طحان و ریحانه توکلی هر یک به سهم خود مطالبی را مستقلاً بیان داشته، و یا نکات تکمیلی‌ای به آموزه‌های سیمونز افزوده‌اند. با این حال، عمده‌ی محتوای کتابی که در دست دارید، برآمده از ذهنِ سیمونز است که نامش را به عنوان نویسنده بر جلد می‌بینید.

کتاب صوتی زندگی میدان جنگ است مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار روانشناسی و دوست‌داران آثار حوزه‌ی موفقیت مخاطبین اصلی این کتاب صوتی‌اند.

با راسل سیمونز بیشتر آشنا شویم:

راسل سیمونز نویسنده، سخنران و کارآفرین اهل آمریکاست. در سال 2011 دارایی سیمونز رقمی بالغ بر 340 میلیون دلار تخمین زده شد. از راسل سیمونز جز کتاب زندگی میدان جنگ است، اثری با عنوان بازی برنده‌ها نیز به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی میدان جنگ است می‌شنویم:

ما می‌دانیم که هیچ‌کس بدون داشتن دوستان و خانواده‌ای قوی و بااقتدار هیچ‌گاه به بالاترین حد موفقیت دست پیدا نخواهد کرد. همانطوری که ما به اهمیت این نکته هم واقفیم که هیچ‌گاه نباید از کار کردن منصرف شد و دست از کار کشید. و بر این باوریم که حتی اگر بلندترین دیوار دنیا مقابلمان باشد باید به سمت آن حرکت کرده و از آن بگذریم. به عبارت دیگر: هرگز نباید تسلیم شد و به هیچ عنوان نباید فکر منصرف شدن را به ذهن خطور داد…

من همواره بر این باور بوده‌ام که اگرچه موفقیت به خودی خود خوب است اما همراهی آن با معنی و مفهوم بهتر و ارزشمندتر است… به همین جهت شما را تشویق می‌کنم که نه تنها چشم‌هایتان را باز کنید بلکه قلب‌هایتان را نیز بگشایید و اجازه دهید پیام‌های راسل در قلب، روح، اعضا و جوارحتان نفوذ کرده و با آن عجین شود.
فهرست مطالب کتاب صوتی۳۲ دقیقهفصل سوم – قسمت یک۲۸ دقیقهفصل سوم – قسمت دو۲۶ دقیقهفصل چهارم – قسمت یک۲۴ دقیقهفصل چهارم – قسمت دو۳۰ دقیقهفصل پنجم – بخش یک۳۱ دقیقهفصل پنجم – بخش دو۲۲ دقیقهفصل هفتم – بخش یک۲۱ دقیقهفصل هفتم – بخش دوادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی میدان جنگ است: یازده قانون طلایی برای پیروزی در جنگ زندگی | راسل سیمونز